قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » وب مستر » بهترین فروشگاه ساز وردپرس به صورت رایگان
فروشگاه اینترنتی ایلیار
بهترین فروشگاه ساز وردپرس به صورت رایگان
بهترین فروشگاه ساز وردپرس به صورت رایگان

بهترین فروشگاه ساز وردپرس به صورت رایگان

  • بهترین فروشگاه ساز وردپرس به صورت رایگان

    امروز میخوام بهتون یاد بدم چجوری یک فروشگاه اینترنتی برای خودتون راه اندازی و شروع به کسب درآمد کنید. در ادامه با مجله اینترنتی ایلیار همراه باشید

    قدرت وردپرس در ساخت انواع مختلف وب سایت تاکنون بارها مورد آزمایش قرار گرفته است ، یکی از این آزمایش های بزرگ ، استفاده از وردپرس به عنوان یک فروشگاه اینترنتی می باشد ! هسته اصلی وردپرس فاقد امکانات لازم برای یک فروشگاه اینترنتی است ولی از آنجا که برای هر دردی ! یک افزونه هست … این قابلیت نیز به وردپرس افزوده شده است .

    وقتی پای افزونه برای وردپرس به میان می آید ، معمولا چندین گزینه برای انتخاب بین آن ها وجود دارد . سخت ترین قسمت برای استفاده از افزونه ، بخش انتخاب افزونه است . انتخاب این که کدام افزونه برای رفع نیاز شما امکانات بیشتر و مناسب تری را ارائه می دهد . تاکنون افزونه های زیادی برای تبدیل وردپرس به یک فروشگاه اینترنتی ارائه شده است که از این میان ، تعدادی با اقبال بیشتری مواجه شده و کاربران را بیشتر به سوی خود جذب کرده اند .

    اگر شما هم قصد دارید فروشگاه اینترنتی خود را بر پایه وردپرس ایجاد کنید ، خواندن این مطلب قبل از هر عملی به شما توصیه می شود .

    فروشگاه ساز رایگان ووکامرس !

    همانطور که می دانید، وردپرس امکانی برای ساخت یک فروشگاه کامل اما مجازی به شما می دهد. حال تصور کنید این فروشگاه برای کامل شدن به افزونه های وردپرسی دارد که برای ووکامرس کارایی دارند.

    هر یک از این افزونه ها می توانند بخشی از فروشگاه شما را راه اندازی کنند و بسازند.

    ووکامرس نیز مانند وردپرس بدون افزونه های جانبی نمی تواند کارایی خوبی داشته باشد بنابراین افزونه های فراوانی برای آن روی کار آمد که هر کدام فعالیت خاصی را دنبال می کنند اما همچنان کمبودهایی وجود دارد که به علت نوپا بودن این فروشگاه ساز می باشد.

    اگر تاکنون با وردپرس کار کرده‌اید حتما نام محبوب‌ترین فروشگاه ساز این CMS را شنیده‌اید. ووکامرس ابزار قدرتمند و حرفه‌ای وردپرس، با پشتیبانی کامل از زبان فارسی رقیبی جدی برای سایر فروشگاه‌سازها محسوب می‌شود.

    این فروشگاه ساز کاملا رایگان بوده و می‌توانید براحتی و بدون نگرانی به صورت مستقل بر روی هاست خود بارگذاری کنید.

    رایگان و متن باز بودن ووکامرس، باعث شده هزاران توسعه دهنده و برنامه نویس اقدام به توسعه مداوم، افزودن امکانات و قابلیت های تازه به ووکامرس کنند. ووکامرس فارسی اقدام به تولید و ساخت افزونه‌هایی کاملا فارسی و منطبق بر این سیستم کرده که شما می‌توانید با خرید آن‌ها فروشگاه خود را بهبود بخشیده و به امکانات آن اضافه کنید.

    این افزونه رایگان و قدرتمند با امکانات فراوان خود در میان کاربران ایرانی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد . WooCommerce یک افزونه ساده هم برای مشتری ها و هم برای فروشندگان اینترنتی است .

    مهم ترین ویژگی ووکامرس این است که تقریبا همه چیزهایی که برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود به آن احتیاج دارید به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می گیرد . بیشتر افزونه ها و قالب های این افزونه قدرتمند نیز رایگان هستند و نیاز شما را برآورده خواهند کرد .

    فرقی نمی کند که شما یک کاربر حرفه ای هستید یا یک کاربر تازه کار ، برای استفاده از ووکامرس کافی است با وردپرس آشنایی داشته باشید . هر کاربر با هر سطح دانشی قادر است از امکانات خارق العاده این افزونه استفاده کند .

    از جمله قابلیت های کلیدی این افزونه می توان به کنترل دقیق روی موجودی ، سیستم تخفیف قدرتمند ، مدیریت سفارشات ، گزارش فروش ، فروش محصولات دانلودی و مجازی ، محیط کاربری مشتریان ، کنترل کامل حمل و نقل و مالیات ، وجود درگاه های پرداخت فارسی و خارجی زیاد ، امکان تعریف کالاهی متغیر ، امکان فروش کالاهای گروهی ، امکان خرید بدون نیاز به عضویت ، سیستم نقد و بررسی کالاها توسط خریداران ، امکان استفاده به عنوان کاتالوگ محصولات ، امکان صدور فاکتور ، امکان افزایش قابلیت ها با نصب افزونه های جدید و فراوان ، پشتیبانی کامل از زبان فارسی و واحد پول ایران و … اشاره نمود .

    ووکامرس فارسی ، برترین فروشگاه ساز رایگان تحت وردپرس

    ووکامرس (WooCommerce) یک سیستم رایگان ، متن باز و بسیار پیشرفته می باشد که به کمک آن می توانید یک فروشگاه اینترنتی همه فن حریف! برای کسب و کار خود راه اندازی کنید.

    فرقی ندارد فروشگاه شما کوچک است یا بزرگ! ووکامرس پاسخگوی انواع نیاز ها در سطوح مختلف می باشد.

    هم اکنون بیش از ۳۳% فروشگاه های اینترنتی موجود در جهان ، ووکامرس را به عنوان فروشگاه ساز خود انتخاب کرده اند! همین الان شروع کنید.

    بهترین فروشگاه ساز
    بهترین فروشگاه ساز

    وب سایت فروشگاه ساز ووکامرس در ایران

    برخی از امکانات فروشگاه ساز ووکامرس

    • کاملا رایگان!
    • فروش انواع محصولات
    • گزارشات پیشرفته
    • پوسته های فراوان
    • محسابه مالیات
    • اطلاع رسانی پیامک
    • درگاه های پرداخت
    • کد تخفیف
    • افزونه های بومی و ایرانی

    با استفاده از وردپرس و افزونه های مناسب می توانید یک فروشگاه اینترنتی قدرتمند راه اندازی کنید .

    از آن جا که فروشگاه اینترنتی باید شامل بخش هایی مثل درگاه پرداخت و بخش ویژه حمل و نقل باشد ، پس باید افزونه ای مورد استفاده قرار گیرد که این نیازها را در کشور ایران برطرف کند .

    اگر قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی برای فروش محصولات فیزیکی و دیجیتالی در کنار هم را دارید ، بهترین گزینه برای شما ، افزونه قدرتمند ووکامرس است .

    چرا که این افزونه به خوبی در ایران پشتیبانی شده و درگاه های پرداخت داخلی زیادی برای آن ارائه شده است . همچنین با وجود افزونه ها و قالب های فراوان در آینده برای توسعه وب سایت خود با مشکل خاصی مواجه نخواهید شد .

    اگر فروشگاهی که مد نظر شماست فقط ویژه فروش محصولات دانلودی است ، افزونه Easy Digital Downloads بهترین گزینه برای شما محسوب می شود .

    این افزونه نیز در ایران دارای درگاه های پرداخت متنوع است و می تواند کلیه نیازهای شما در زمینه فروش فایل های دیجیتالی را رفع کند .

     جهت دانلود افزونه ووکامرس کلیک کنید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطلب پیشنهادی

    فارسی سازی وردپرس

    فارسی کردن پیشخوان وردپرس

    فارسی کردن پیشخوان وردپرس فارسی کردن وردپرس میتونه با روش‌های مختلفی انجام بگیره که شاید در …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.