قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » وب مستر » اینستاگرام » آموزش استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر
فروشگاه اینترنتی ایلیار
اینستاگرام در کامپیوتر
اینستاگرام در کامپیوتر

آموزش استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر

  • اینستاگرام شبکه اجتماعی محبوبی است که به جرأت می‌توان گفت همه با آن آشنایی دارند. یکی از اصلی‌ترین مواردی که بر محبوبیت این شبکه اجتماعی افزوده، قابل دسترس بودنش برای پلتفرم‌های مختلف از جمله ویندوز است. در این مطلب نحوه استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر را به شما آموزش می‌دهیم.

    Instagram اینستاگرام نام شبکه مجازی عکس می باشد که تا کنون میلیون ها نفر در سراسر جهان عضو این شبکه عظیم عکس شده اند ، شایبد باورش سخت باشد اما در طول یک دقیقا میلیون ها عکس ، کامنت و لایک بین کاربران رد و بدل می شود و همین امر باعث شلوغی این شبکه اجتماعی شده است. شما در اینستاگرام قادر به فالو کردن دوستان خود خواهید بود و می توانید تصاویر جدیدا آپلود شده دوستان خود را مشاهده کنید و برای آن کامنت بنویسید و یا آن را لایک کنید. در این آموزش ما برای شما آموزش نصب اینستاگرام را در کامپیوتر قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد. در ادامه با مجله اینترنتی ایلیار همراه باشید

    اینستاگرام یک شبکه اجتماعی محبوب برای تبادل عکس و ویدیو است. این اپلیکیشن برای گوشی‌های اندرویدی و اپل ارائه شده است؛ اینستاگرام نسخه‌ی جداگانه‌ای مخصوص کامپیوتر ندارد. کاربران بسیاری هستند که تمایل دارند از این نرم‌افزار روی کامپیوتر استفاده کنند. یک نسخه دسکتاپ از این نرم افزار برای بعضی از کاربران اینستاگرام کاربرد زیادی دارد (برای مثال شرکت هایی که صفحه اینستاگرام دارند و درآن فعالیت می کنند).

    البته، وبسایت اینستاگرام و برخی برنامه های مشابه آن امکان استفاده از این نرم افزار را در کامپیوتر فراهم کرده اند. اما همگی دارای محدودیت هستند و تمام امکانات اینستاگرام را به شما ارائه نمی دهند

    اگر تمایل دارید که محیطی با قابلیت‌های یکسان و مشابه با اپلیکیشن اینستاگرام را در کامپیوتر یا لپ تاپ خود داشته باشید و به نوعی اینستاگرام را در کامپیوترتان نصب و استفاده کنید، بهتر است با این مقاله همراه باشید. در این مقاله قصد داریم که به آموزش روش های نصب و استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر بپردازیم.

    آیا تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که بتوانید از کامپیوتر خود تصاویری را به اینستاگرام ارسال کنید؟ روش‌هایی برای این کار وجود دارد، اما بیشتر آن‌ها اشکالاتی دارند. به هر حال اگر به استفاده از اینستاگرام از کامپیوتر اصرار دارید ادامه مطلب را از دست ندهید.

    مقدمه‌ای در رابطه با نصب و استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر

    اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی کنونی موجود به شمار می‌رود که روز به روز در حال بهبود عملکرد و افزایش قابلیت‌های آن هستیم،.

    اما آیا می‌توانیم اینستاگرام را در کامپیوتر یا لپ تاپ خود هم نصب و از تمام ویژگی‌های اپلیکیشن آن استفاده کنیم؟ خوشبختانه این عمل امکانپذیر است و بدین منظور سه روش مختلف وجود دارد. در نظر داشته باشید که شما همواره می‌توانید با مراجعه به سایت رسمی اینستاگرام از طریق مرورگر کامپیوترتان به این شبکه اجتماعی دسترسی پیدا کنید اما روش استفاده از اینستاگرام به هیچ عنوان قابلیت‌ها و ویژگی‌های جالب و مورد نیاز را در اختیارتان قرار نمی‌دهد و تنها یک رابط ساده مابین کاربر و اینستاگرام است.

    بنابراین اگر قصد دارید که نسبت به نصب و استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر یا لپ تاپ خود اقدام کنید، اکتفا به سایت رسمی اینستاگرام و مراجعه به آن از طریق مرورگر معنایی ندارد.

    به طور کلی چهار روش مختلف و کاربردی به منظور نصب و استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر وجود دارد. در این مقاله قصد داریم که این چهار روش را به طور جامع خدمت شما عزیزان شرح دهیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

    استفاده از اینستاگرام تحت وب

    نسخه تحت وب اینستاگرام شباهت زیادی به نسخه موبایل آن داشته و از همین رو استفاده از آن برای بسیاری از کاربران بسیار آسان است.

    برای استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر به صورت تحت وب، تنها کافی است وارد سایت شوید و از آن جا با کلیک بر روی “Log In”، نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایید. پس از نوشتن اطلاعات و کلیک بر روی دکمه آبی رنگ “Log In”، به اینستاگرام خود وارد خواهید شد.

    در نسخه تحت وب اینستاگرام می‌توانید پست‌های مختلف را ببینید، به لایک، کامنت و اشتراک پست‌ها بپردازید، استوری افراد مختلف را ببینید، به پروفایل شخصی و بخش Discover دسترسی داشته باشید، کاربران را جستجو نمایید و اعلانات مختلف اینستاگرام خود را بررسی کنید.

    در این نسخه خبری از قابلیت ایجاد پست و استوری جدید نیست و شما تنها می‌توانید تصویر پروفایل خود را تغییر دهید. همچنین قابلیت دایرکت در اینستاگرام تحت وب، غیرفعال است.

     استفاده از نرم‌افزارهای شبیه ساز اندروید در کامپیوتر

    یکی از بهترین و کاربردی‌ترین روش‌هایی که از طریق آن می‌توانید نسبت به نصب و استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر اقدام کنید مربوط به نرم افزارهای شبیه ساز اندروید می‌شود. نرم افزارهای شبیه ساز اندروید، نرم افزارهایی هستند که پس از نصب در کامپیوتر، محیط سیستم عامل اندروید را شبیه سازی می‌کنند و به کاربر اجازه می‌دهند تا نسبت به نصب هر فایل apk مورد نظرش در محیط شبیه سازی شده اقدام کند. بنابراین اگر از این نرم افزارهای شبیه ساز استفاده کنید، می‌توانید به نصب نسخه اصلی اینستاگرام در آن‌ها پرداخته و به طور مستقیم اینستاگرام را در کامپیوترتان اجرا کنید.

    نرم افزاری‌های شبیه ساز اندروید نسبتا متعددی هم اکنون موجود هستند و انتخاب یک نرم افزار مناسب در بین آن‌ها می‌تواند کمی دشوار باشد. ما توصیه می‌کنیم که بدین منظور از نرم افزار BlueStacks استفاده کنید. با این حال نرم افزارهایی نظیر Droid4X هم در این راستا کیفیت نسبتا قابل قبولی را ارائه می‌کند.

    استفاده از برنامه‌های شبیه ساز اینستاگرام در کامپیوتر

    استفاده از برنامه Gramblr

    برنامه‌های خاصی هم وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید نسبت به شبیه سازی اینستاگرام در کامپیوتر یا لپ تاپ اقدام کنید. این برنامه‌ها در واقع برنامه‌های واسطی محسوب می‌شوند که ممکن است برخی از ویژگی‌های اصلی اپلیکیشن اینستاگرام را به همراه نداشته باشند.

    برنامه شبیه ساز اینستاگرام Gramblr یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین برنامه‌های موجود مرتبط با این حوزه محسوب می‌شود که با کلیک بر روی این قسمت می‌توانید به صفحه دانلود آن وارد شوید. این برنامه شامل دو نسخه ویندوزی و مک او اسی می‌شود، بنابراین در مک بوک های اپل هم قابل استفاده است.

    همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش روش های نصب و استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر یا لپ تاپ ها پرداخته شد. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

    استفاده از افزونه یا پلاگین های شبیه ساز اندروید در مرورگر کروم

    استفاده از افزونه شبیه ساز ARC Welder در مرورگر کروم

    یکی دیگر از روش های نصب و استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر و لپ تاپ ها مربوط به نصب افزونه و پلاگین های خاص بر روی مرورگر کروم می‌شود که قادر به شبیه سازی سیستم عامل اندروید و اجرای اپلیکیشن‌های آن هستند.

    افزونه شبیه ساز ARC Welder یک نمونه از این افزونه‌ها یا پلاگین های شبیه ساز اندروید برای مرورگر کروم است که شما را قادر به نصب فایل‌های apk و اجرای آن‌ها در مرورگر کروم می‌کند. به منظور نصب این افزونه بر روی این قسمت کلیک کنید.

     استفاده از این روش تمامی قابلیت های اینستاگرام را به شما ارائه می دهد.

    برنامه اینستاگرامی که به این صورت اجرا می‌شود تمام ویژگی‌های اپلیکیشن اینستاگرام را به همراه خواهد داشت

    اینستاگرام در کامپیوتر
    اینستاگرام در کامپیوتر

    نسخه ویندوزی Ramme

    اما اگر جزو افرادی هستید که قصد دارید اینستاگرام را روی کامپیوتر به بهترین شکل ممکن تجربه کنید گزینه بسیار بهتری نیز وجود دارد.

    نرم افزار Ramme که برای پلتفرم های ویندوز و مک توسعه داده شده احتمالا بهترین کلاینت اینستاگرام دسکتاپ حال حاضر جهان است.

    به صورت خلاصه می توان Ramme را نرم افزاری دانست که اینستاگرام دسکتاپ می بایست به آن صورت طراحی می شد. این اپلیکیشن به صورت متن باز توسعه داده شده و به همین دلیل از نظر امنیتی نیز می توان به آن اطمینان داشت (زیرا باگ های امنیتی در صورت وجود به سرعت توسط کاربران فضای وب تشخیص داده میشدند).

    ورژن ۳٫۲٫۵ نسخه ویندوزی Ramme در حال حاضر بر روی گیت هاب منتشر شده و حجمی در حدود ۶۶ مگابایت دارد. پس از دانلود فایل، نصب برنامه و ورود به حساب کاربری اینستاگرام، با ساختاری دقیقا مشابه آنچه بر روی نسخه موبایل این اپلیکیشن دیده می شود روبرو خواهید شد. تمامی تب ها و گزینه ها مشابه حالت موبایل ساخته شده اند و استوری ها نیز دقیقا به همان صورت نمایش داده می شوند. تنها نکته منفی قابل ذکر درباره Ramme عدم امکان قرار دادن ویدیوهای زنده (لایو) است که احتمالا در بروزرسانی های بعدی به آن اضافه خواهد شد. برای دانلود نرم افزار Ramme نسخه ویندوز می توانید از لینک زیر استفاده کنید:

    Ramme-Setup-3.2.5.exe

    حتما بعد از نصب  اینستاگرام در کامپیوتر نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه ها بنویسید. تا در پست های بعدی از آن استفاده کنیم. امیدواریم از مطالعه این مقاله در مجله اینترنتی ایلیار لذت برده باشید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطلب پیشنهادی

    فارسی سازی وردپرس

    فارسی کردن پیشخوان وردپرس

    فارسی کردن پیشخوان وردپرس فارسی کردن وردپرس میتونه با روش‌های مختلفی انجام بگیره که شاید در …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.