قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » آرایش و زیبایی » آرایش صورت » کاربرد انواع براش آرایشی در میکاپ
فروشگاه اینترنتی ایلیار
براش آرایشی
براش آرایشی

کاربرد انواع براش آرایشی در میکاپ

  • بنظرم هر خانمی نیاز داره یه ست براش آرایشی داشته باشه و بدونه هر براش مخصوص چه کاری است. در ادامه با مجله اینترنتی ایلیار همراه باشید

    بسیاری از خانم ها از براش‌های آرایشی استفاده میکنن اما اکثر آن‌ها استفاده و کاربرد صحیح هریک از براش های آرایشی رو نمی‌دانند. با ایلیار همراه باشید تا با اشکال مختلف براش یا برس‌های آرایشی و کاربرد آن‌ها آشنا شوید و بتوانید با انتخاب مناسب براش، آرایش حرفه‌ای‌تری داشته باشید.
    براش آرایش
    براش آرایش
    یکی از مهم ترین عواملی که بر کیفیت آرایش شما تاثیر میگذارد، براشر هایی است که استفاده میکنید. برای قسمت های مختلف صورت، براشر های متفاوتی وجود دارد.

    اگر می‌خواهید آرایشی حرفه‌ای داشته باشید، استفاده از ست براش آرایشی یک پیشنهاد ایده آل است.

    این فرچه‌ها دقت شما را در استفاده از لوازم آرایشی بالا می‌برند و آرایش برروی صورت غیر طبیعی جلوه نخواهد کرد. هر فرچه،از الیاف ودسته تشکیل شده است.

    برس‌های آرایشی ( براش ها) کاربردها وانواع مختلفی دارند.این براش ها دقت شما را در استفاده از لوازم آرایشی بالا می‌برند و آرایش بر روی صورت غیر طبیعی جلوه نخواهد کرد. اگر از براش های مناسب استفاده کنید نتیجه آرایشتان مثل این است که یک آرایشگر حرفه ای، آرایشتان کرده باشد.

    از آنجاییکه براش های آرایشی انواع مختلفی دارند شما حداقل باید اساسی ترین آنها را داشته باشید تا بتوانید، اصلی ترین کارهای آرایشی را انجام دهید. هر براش ،از الیاف و دسته تشکیل شده است.

    الیاف (موهای) براش ممکن است مصنوعی یا طبیعی باشد و دستۀ آن هم ممکن است چوبی یا پلاستیکی باشد.دسته باید محکم به الیاف متصل شده باشد.و الیاف هم نباید زبر باشند یا به پوست آسیب برسانند.

    الیاف (موهای) فرچه ممکن است مصنوعی یا طبیعی باشد و دستۀآن هم ممکن است چوبی یا پلاستیکی باشد.

    دسته باید محکم به الیاف متصل شده باشد. در یک ست براش آرایشی انواع مختلف از براش‌ها و فرچه‌ها موجود است که هر کدام از آن‌ها برای آرایش قسمتی از چهره مناسب هستند.

    براش آرایشی زیرسازی گرد

    برای کرم‌‌ زدن به صورت، براش زیرسازی گرد را انتخاب کنید. این قلم‌مو با داشتن موهای نرم و متراکم و گرد، کرم پودر مایع را به طور یکنواخت روی پوست پخش می‌کند. نتیجه استفاده از آن، یک زیرسازی تمیز و بی‌نقص خواهد بود.

    براش آرایشی رژگونه

    براش مخصوص رژگونه نیز سر گرد و نرمی دارد. برای استفاده از آن باید اول خطوط گونه را پیدا کنید. برای این کار می‌توانید با حالت خنده لب‌ها را کمی جمع کنید تا خطوط گونه نمایان شوند. حالا با براش مخصوص، رژگونه را از پایین گونه به سمت شقیقه و محل رویش موها بمالید.

    براش آرایشی
    براش آرایشی

    براش آرایشی بادبزنی

    سطح بادبزنی این براش بیشتر برای هایلایت زنی و برجسته سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    از این نوع قلم می‌توانید برای قسمت‌ها مختلف و کاربردهای دیگر از جمله برطرف کردن حالت پودری به جا مانده از آرایش قسمت‌های مختلف نیز بهره ببرید. براش بادبزنی را برای برجسته سازی و هایلایت رژگونه، نوک بینی، روی قسمت‌های استخوانی و همچنین نوک بینی مورد استفاده قرار دهید.

    این براش با سر تخت و بادبزنی شکل خود بهترین گزینه برای استفاده از پودرهای فیکس‌کننده و برنزه‌کننده است.

    همچنین به خاطر شکل جارو مانندش برای تمیز‌کردن پودرهای اضافه که ممکن است در طی آرایش، روی صورت و زیر چشم‌ها بریزد استفاده می‌شود.

       از براش هایی که لبه های  آنها کند شده است استفاده نکنید. قلم های دارای سر نرم و گنبدی شکل بهترین کارایی را در آرایش دارند.

     از براش های خود به خوبی مراقبت کنید. آنها را تمیزو عاری از هر گرد و غباری نگه دارید .

    براش آرایشی لب

    برای زدن رژلب یا برق لب به لب ها از این براشر عالی، نرم و تیز استفاده میشود. با استفاده از این براشر رژلب را با خط لب ترکیب کنید تا در نهایت لبی زیبا تر و یکدست تر داشته باشید.

    براش آرایش چشم

    براشر خط چشم براشی باریک و با موهای نرم است که به شما کمک میکند تا خط چشمتان را با دقت و ظرافت بیشتری بکشید.

    براش ریمل

    هر ریمل معمولا براشی دارد که بتوان با آن ریمل را به صورت یکسان روی مژه ها کشید. بعضی از براشر های ریمل شانه ی کوچک مو مانندی با خود دارند تا ریمل اضافی را از روی مژه ها پاک کند.

    براش‌های قاشقی

    براش‌های قاشقی که سبک جدیدی از براش هستند هم در سایز های مختلف وجود دارد که هر کدام برای هر یک قسمت از صورت مناسب است.

    براش‌های قاشقی به علت تراکم زیادی که دارند کرم را بسیار کمتر جذب می‌کند. البته استثنا هم وجود دارد و ممکن است براش‌های فیک و بی کیفیت این کارایی را نداشته باشند.

    براش قاشقی  سایز کوچکتر به منظور زدن کانسیلر زیر چشم مورد استفاده قرار می گیرند و براش قاشقی سایز بزرگ برای کرم پوشش دهنده سطح پوست استفاده می شود و همچنین از سایز های متوسط برای ایجاد خط گونه استفاده می شود.

    شما از براش های مختلف تو آرایش استفاده می کنید؟! نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

    View this post on Instagram

    سلااام دوستای عزیزم🙋‍♀️🤗 کاربرد انواع #براش_آرایشی و میدونید؟ چنتا #براش یا #برس آرایشی هست؟ لازمه همشونو داشته باشیم؟🙄 کدوم مدل از براش و هروز استفاده میکنید؟👇 اگر می‌خواهید #آرایش حرفه‌ای داشته باشید، استفاده از ست #براش_آرایشی یک پیشنهاد ایده آل است. الیاف (موهای) فرچه ممکن است مصنوعی یا طبیعی باشد و دستۀ آن هم ممکن است چوبی یا پلاستیکی باشد. من خودم عاشق #براش آرایشی #بادبزنی ام😁 سطح بادبزنی این براش بیشتر برای #هایلایت زنی و برجسته سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین به خاطر شکل جارو مانندش برای تمیز‌کردن پودرهای اضافه که ممکن است در طی #آرایش، روی #صورت و زیر #چشم‌ها بریزد استفاده می‌شود. . 🙏 ❤اگه خوشتون اومد لایک و فالو یادتون نره . 👇✏نظراتتونو تو کامنت بنویسید . 😍❤پیج رو با تگ به دوستاتون معرفی کنید . Follow 👉 🆔️ @iliyarBlog Follow 👉 🆔️ @iliyarFun 🌐 http://www.iliyar.com #انواع_براش #براش #برس_آرایش #براش_آرایشی #زیبایی #دخترونه #فالو_کن #بلاگر #آرایشی #قلم_آرایش #ترفند_آرایشی

    A post shared by ایلیار بلاگ | iliYarBlog (@iliyarblog) on

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطلب پیشنهادی

    بهترین عطر پاییزی زنانه

    خوشبوترین و بهترین عطر پاییزی زنانه کدام هست؟

     عطر پاییزی زنانه بالاخره فصل زیبای پاییز هم داره فرا میرسه و از گرمای وحشتناک هوا کم …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.