قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » آشپزی » پودر کیک آماده رشد انتخاب کدبانوها
فروشگاه اینترنتی ایلیار
پودر کیک آماده
پودر کیک آماده

پودر کیک آماده رشد انتخاب کدبانوها

  • در مطلب قبلی طرز تهیه کیک ساده اسفنجی و آموزش دادم. بچه ها دیشب یه پودر کیک آماده درست کردم خیلی خوشمزه شد و همه اعضای خانواده خوششون اومد. پیش نهاد میکنم شما هم امتحان کنید. پیش نهاد من به شما پودر کیک آماده رشد هست. در ادامه با مجله اینترنتی ایلیار همراه باشید

    این روزها می‌توانید تقریبا نسخه نیمه‌آماده همه چیز را در بقالی‌ها ـ سوپر/هایپر مارکت‌هاـ پیدا کنید. از بد یا خوب بودن این اتفاق که بگذریم، بعضی از این ابداعات (!) در شرایط خاص، مثل جلیقه نجات هستند.

    یکی از این نجات‌دهنده‌ها، پودرکیک است که توصیه می‌کنیم همواره یک بسته از این‌ها را داخل کابینت آشپزخانه‌تان داشته باشید؛ چراکه حادثه خبر نمی‌کند!

    احتمالاً پیش‌آمده که مهمانی سرزده هوس سرزدن به شما را بکند درحالیکه اتفاقاً فرصت خرید رفتن نداشته‌اید. در اینجا درست کردن یک کیک نیمه‌آماده، از صفر تا صد تنها ۱ ساعتتان را خواهد گرفت.

    برندهای مختلفی از پودر کیک در بازار فروخته می‌شوند. رشد، تک، بن‌سا، ان‌سی، تردک چند‌تا از ایرانی‌ها هستند.

    پودر کیک

    محتویات پودر کیک آماده 

    • پودر کیک
    • تخم مرغ
    • روغن
    • شیر یا آب

     پودر کیک رشد، تک و بن‌سا را امتحان کردیم و مورد تائید هستند. ان‌سی هم کیفیت قابل قبولی دارد.

    اما حرف اول را پودر کیک رشد می‌زند؛ هم از نظر تنوع و هم از نظر کیفیت.

    بن‌سا و رشد، علاوه‌بر پودر کیک آماده، دسرهای دیگری مثل پنکیک، بروانی، مافین، کاپ‌کیک و … هم دارند.

    کافیست محتویات بسته که شامل مواد خشک کیک هستند را طبق دستور نوشته شده روی بسته با تخم‌مرغ، روغن و شیر/آب مخلوط کرده و بپزید. به شما اطمینان می‌دهم که در صورت اجرای دقیق، تقریباً صد در صد کیک خوبی از آب درمی‌آید.

    خوب اینایی رو که نوشتم ، روی هر پودر کیک آماده ای نوشته !

    کیک یک نوع شیرینی متشکل از آرد و روغن و شکر و تخم مرغ است.

    بافت آن نرم و اسفنجی است. خاستگاهش اروپاست و به دو گروه بزرگ کیک اسفنجی و کیک کره‌ای تقسیم می‌شود. تفاوت این دو در استفاده از ورآورنده‌ها (بیکینگ پودر) است. همچنین نوع کره‌ای کیک از سنگینی بیشتری برخوردار است. در واقع منشا کیک، نان است و تفاوت این دو در استفاده از مخمرهاست. قدیمی‌ترین دستور کیک‌پزی به قرن هجدهم بر می‌گردد اما تاریخ‌شناسان آن را بسیار قدیمی‌تر می‌دانند. از مواد غیراصلی تشکیل‌دهنده آن باید به عطردهنده‌ها مانند وانیل یا اسانس و ادویه‌جات اشاره کرد. مارگارین، لبنیات، عسل، شکلات و کاکائو در ساخت آن دخیل هستند و در تزئین آن از میوه‌ها و مغز‌ها و خامه‌ها استفاده می‌شود. امروزه برای تهیه یک کیک با طعم دلخواه می‌توان از پودرهای کیک نیمه‌آماده و بسیار متنوع که در فروشگاه‌های مختلف عرضه می‌شوند، استفاده کرد.

    البته به یاد داشته باشید که کیک دارای کالری بسیار بالاست و مصرف خارج از عرف آن حاصلی جز چاقی و عوارض ناشی از آن در پی نخواهد داشت.

    صد البته شما می‌توانید همین کیک‌های نیمه‌آماده را با مواد دلخواه به صورت حرفه‌ای ‌تری پخت کنید و برای ایجاد طعم و عطر و رنگ بهتر تمهیداتی بیندیشید و نتیجه بهتری بگیرید. در کشور ما نیز در حدود بیش از دو دهه است که پودر کیک‌های نیمه‌ آماده مهمان‌ خانه‌های ایرانی است و شرکت‌های متعددی با محصولات رنگارنگ خود سعی در مجاب کردن مشتری‌ها دارند تا از گردونه رقابت بیرون نمانند. امروز دو هماورد قدر در این محصول را برایتان معرفی کرده‌ایم.

    پودر کیک آماده انسی

    شرکت انسی ماکارون فعالیت خود را از سال ۱۳۵۱ آغاز کرد. در ابتدا کارش آرد و ماکارونی و دسته‌های زیر مجموعه آن بود. پس از چندین سال با توجه به نیاز مشتریان و براساس زمان آنها با تلفیق تجربه و فناوری روز دنیا به نتایجی به مراتب بالاتر دست یافتند. از سال ۱۳۷۸ تا سال ۱۳۸۲ با نصب ماشین‌آلات پیشرفته و یکپارچه کارخانه‌ای بسیار مجهز راه‌اندازی کرده و محصولات بیشتری را به بازار عرضه کردند. آنها در حال حاضر سرامد تولید رشته آشی و پلویی هستند و البته کیفیت پودر کیک آماده آنها بسیار بالاست. زنان صاحب سبک در شیرینی‌پزی و کیک‌پزی انسی را هیچگاه فراموش نکردند و جایی برایش در سبد خانواده در نظر گرفتند.

    انسی اولین تولیدکننده پودر کیک آماده براونی است و هنوز هم بهترین است. بافت نرم و سنگین این کیک به همراه طعم شکلاتی آن ترکیبی است که به راحتی نمی‌توان از آن گذر کرد.

    پودر کیک آماده رشد

    پودر کیک آماده رشد

    من از پودر کیک رشد استفاده کردم . رشد یه محصول جدید زده که همون پودر کیک های قدیم هستش ، ولی خوب یه بسته پودر خامه هم بهش اضافه کرده که به نظرم خیلی عالیه …

    کیک رو طبق دستورِ روی بسته ی پودر کیک آماده کنید ، من از کیک شکلاتی با پودر خامه ی کاکائویی استفاده کردم (موقع خرید ، میتونید انتخاب کنید ، پودر خامه ی وانیلی هم داره )

    این بسته پودر کیک رشد که می بینین حاوی ۵۰۰ گرم پودر کیکه که شامل آرد قنادی و شکر و مواد دیگه ست. روی هر بسته پودر کیک دستورالعمل تهیه ش نوشته شده که معمولاً به این صورته که چند تا تخم مرغ و نصف لیوان آب یا شیر و یک فنجان روغن رو به آرد اضافه می کنید و با همزن مخلوط می کنید و آخر سر هم بعد از ریختن خمیر در قالب، تو فر به مدت ۴۵ تا ۶۰ دقیقه می ذارید خوب بپزه.

    به قول خودشون: «به همین سادگی! به همین خوشمزگی!». بسته های پودر کیک رشد تو طعمهای مختلفی وجود دارن مثل طعم موزی، وانیلی با کاکائو و …

    و قیمتشم بسته ای ۱۹۰۰ تومنه. مثل اینکه شب عید ۱۲۰۰ تومن بوده و تو این چهار، پنج ماهه گرونش کردن. موقع مصرف حتماً تاریخ مصرف رو نیگاه کنید.

    گروه صنایع غذایی رشد در سال ۱۳۵۸ با نام آزاد ماکارون در استان یزد فعالیت خود را شروع کرد. در ابتدا فقط صنایع ماکارونی در دستور کار شرکت بود اما از سال ۱۳۷۰ با طرح توسعه جدید آنها به سمت محصولات دیگر هم رفتند و از سال ۱۳۷۵ اولین تولیدکننده پودر کیک‌های آماده در کشور شدند و اولین دارنده ISO در ایران از این حیث. صنایع غذایی رشد به واقع در امر پودر کیک بهترین و حرفه‌ای ‌ترین شرکت است.

    آنها از انواع کلاسیک کیک مانند کاکائویی و وانیلی و کیک یزدی بگیرید تا کیک‌های میوه‌ای و کیک‌های گلد مانند چیزکیک، شوکولاوا و همین‌طور کیک‌های بدون شرکت رژیمی، ماگ‌کیک‌ها، پنکیک و کرپ. کیک‌های رویال مثل اکلر و ردولوت و حتی کیک‌های مارول و البته شیرینی‌هایی مانند تارت، رولت و نان خامه‌ای را برای مصرف خانگی تهیه کرده و در اختیار مردم ایران قرار دادند.

    صنایع غذایی رشد بیش از ۴۰ نوع پودر کیک آماده تولید می‌کند. کیفیت بالای آن زبانزد تمام کیک‌بازهای ایرانی است. پنکیک رشد، صبحانه و میان‌وعده و عصرانه و حتی دسر بسیار مناسبی است که شما می‌توانید در مدت بسیار کوتاه، شاید ۲۰ دقیقه با همراه کردن عسل یا مربا، میوه‌های تازه و یا سس شکلات و البته ترکیبی از همه اینها از خانواده و میهمان‌های خود پذیرایی کنید.

    پودر کیک رشد

    وب سایت پودر کیک رشد

    لیست محصولات پودر کیک رشد

    • فر را از قبل حتماً روشن کنید تا داغ شود و بیست دقیقه اول پخت هم به هیچ وجه در فر را باز نکنید.
    پودر کیک آماده

    حتما بعد از درست کردن کیک آماده رشد نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه ها بنویسید. تا در پست های بعدی از آن استفاده کنیم. امیدواریم از مطالعه این مقاله در مجله اینترنتی ایلیار لذت برده باشید

    تجربه هایتان درمورد کیک را با ما در میان بگذارید. این یادداشت را دوست داشتید؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطلب پیشنهادی

    لازانیا خوشمزه

    طرز تهیه لازانیا خوشمزه با سس بشامل

    یکی از خوشمزه ترین و پرطرفدارترین غذاها لازانیا می باشد . لازانیا هم مثل ماکارونی یکی از …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.