قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » وب مستر » پشتیبانی آنلاین وردپرس با Crisp
فروشگاه اینترنتی ایلیار
برنامه Crisp
برنامه Crisp

پشتیبانی آنلاین وردپرس با Crisp

  • شاید شما هم تا به امروز به دنبال یک افزونه کم حجم ، زیبا، و با کاربرد مناسب بودید ولی چیز مناسبی پیدا نکردید! ولی ما امروز افزونه فوق حرفه ای crisp رو به شما معرفی می کنیم که می تونید با استفاده از اون یک سیستم چت آنلاین با مشتریان و بازدید کنندگان سایت خودتون داشته باشید، این افزونه مورد تائید بسیاری از سایت های مطرح ایرانی و خارجی هست که به احتمال زیاد خود شما هم با استفاده از این افزونه با مدیر سایتی تماس گرفتید ولی از اسم و طرز کار این افزونه اطلاعاتی نداشتید

    امروزه پشتیبانی و مشاوره در سایت ها به قدری حساس است که حتی میتواند آینده وبسایت شما را تعیین کند. ابزارهای زیادی وجود دارند تا شما بتوانید یک سیستم پشتیبانی آنلاین را برای مشتریان خود راه اندازی کنید اما اکثرا یا تجاری هستند و یا پلن رایگان آنها مدت زمان محدودی دارد.
    در این پست از مجله اینترنتی ایلیار میخواهم سیستم پشتیبانی Crisp را معرفی کنم که به جرات میتوان گفت در حال حاضر بهترین سیستم پشتیبانی است که اکثر وبسایت های فارسی نیز ازآن استفاده میکنند. کریسپ این امکان را به شما میدهد تا با مشتریان خود در ارتباط باشید.

    به شخص خودم بهترین افزونه در زمینه پشتیبانی آنلاین است من خودم در وب سایتم از این افزونه استفاده می کنم. بیش تر وب سایت هایی ایرانی از این افزونه استفاده می کنند یه چیزی که واسه من خیلی جالب بود دیگه نیاز نیست این افزونه را تبدیل به فارسی کنید خودش این امکان رو دارا می باشد

    پشتیبانی آنلاین وردپرس با Crisp
    پشتیبانی آنلاین وردپرس با Crisp

    تفاوت نسخه رایگان و پولی برنام Crisp

    تفاوت نسخه پرو crisp با نسخه رایگان در این است که میتوانید نسخه پرو را به صورت سفارشی تنظیم کنید و این افزونه را برای سایت خودتان طراحی کنید و اینکه در نسخه رایگان یکسری گزینه ها غیر فعال است.

    این افزونه همه نسخه رایگان داره که اکثر وب سایت های ایرانی برای اینکه همه وب سایت از این افزونه استفاده نکنن می گن این افزونه کاملا پولیه و نسخه رایگان نداره هم پولی دارد.

    برنامه Crisp
    برنامه Crisp

    میدهید می توانید آن را به صورت سفارشی تنظیم کنید. این افزونه را واسه وب سایت خودتون طراحی کنید همچنین در زمان رایگان چند گزینه دیگر نیز غیر فعال می باشد

    کریسپ دارای دو پلن تجاری و رایگان است که در پلن رایگان آن امکانات در حدی است که شما را از خرید پلن تجاری منصرف میکند.البته ناگفته نماند که پلن تجاری آن امکانات بیشتری دارد ولی قابل چشم پوشی است.مثلا در نسخه رایگان سرویس zopim شما فقط توانایی چت همزمان با یک کاربر را داشتید که در سیستم کریسپ این محدودیت وجود ندارد.

     

    قابلیت های کلیدی افزونه crisp :

    ‏بهترین روش برای گفتگو با مشتریان خود :
    کریسپ این امکان را به شما میدهد تا با مشتریان خود در ارتباط باشید. از فروش به مشتریان تا پشتیبانی، کریسپ ساخته شده برای اینکه گردش کار شما را نگهدارد.
    شما میتوانید تیم خود را به کریسپ اضافه کنید و رفتار آنها را در همه چت ها، ایمیل، (و بقیه در بقیه در آینده) از واحد ارتباط بررسی کنید.ببینید بازدید کنندگان شما چه مینویسند :
    همه ی بازدید کنندگان شما به زبان مادری شما مسلط نیستند و مدتی زمان میبرند تا بنویسند.کریسپ به شما اجازه میدهد تا ببینید بازدید کنندگان شما در لحظه چه چیزی مینویسند تا بتوانید سریع تر از سرعت نور به آنها پاسخ دهید.موجود در نسخه های موبایل و دسکتاپ:
    نرم افزار کریسپ در نسخه های اندروید آی او اس و ویندوز موجود است همچنین شما میتوانید از نسخه وب نیز استفاده کنید.
    همه ی اینها برای شماست.

    پشتیبانی مقرون به صرفه:
    کریسپ یک تجارت متفاوت و رویکرد جدید نسبت به سرویس های گفتگوی آنلاین به شما میدهد.
    ما جعبه های گفتگو ی محدود شده به شما نمیفروشیم درصورتیکه بقیه سرویس دهنده ها این کار را انجام میدهند با کریسپ سرویس گفتگو رایگان و نامحدود است. این چیزی است که باید باشد تا همه بتوانند از سرویس استفاده کنند.
    شما میتوانید از افزونه های پولی برای افزایش امکانات کریسپ استفاده نمایید.

    ساعات کار :
    ساعات کار خود را در داشبورد خود تنظیم کنید تا از دریافت گفتگو خارج از محدوده ی کاری جلو گیری شود.

    بازدید کنندگان شما چه کسانی هستند :
    کریسپ به شما اجازه میدهد تا ادرس ایمیل، نام کامل، عکس، مکان.، شبکه های اجتماعی، و صفحه های باز شده از بازدید کنندگان خود را ببینید.

    با خبر باشید:
    آفلاین هستید؟
    ما یک اعلامیه برای دستگاه های شما ارسال میکنیم.
    پاسخ ندادید؟ ما چت ها را برای ادرس ایمیل شما فوروارد میکنیم. شما میتوانید به صورت غیر مستقیم به باردید کنندگان خود با ایمیل پاسخ دهید و پاسخ شما به کریسپ فوروارد خواهد شد و به ادرس ایمیل بازدید کننده ( اگر ادرس ایکیل را وارد کرده باشد).

    ما همه چیز را هماهنگ نگه میداریم.

    سازگاری با آخرین ورژن وردپرس

    سازگاری با همه افزونه های وردپرس

    امنیت بالا

    زبان فارسی

    تنوع در رنگ

    اطلاع رسانی ایمیل

    ارسال و دریافت آنی پیام ها به صورت ایجکس

    تعریف اپراتور های مختلف

    و…

    نکته : سیستم پشتیبانی آنلاین Crisp برای هر مدیریت محتوا و سایتی قابل استفاده است.

    در ابتدا برای اجرا کردن این سیستم به سایت crisp.im بروید و داخل سایت ثبت نام کنید برای ثبت نام کافی است از اینجا وارد سایت کریسپ شوید و بروی گزینه Get your Crisp live chat یا Use Crisp for free کلیک کنید تا فرم ثبت نام برای شما به نمایش در آید.

    مانند شکل زیر در صفحه مورد نظر اطلاعات  آدرس ایمیل،رمز عبور و نام و نام خانودگی خود را وارد کنید.سپس در مراحل بعدی آدرس سایت و.. را وارد میکنید.

    افزونه Crisp
    افزونه Crisp

    سپس در بخش بعدی نام و آدرس دامنه سایت خود را وارد کنید.

    پلن رایگان را انتخاب و روی دکمه continue کلیک کنید.

    پس از اتمام مراحل ثبت نام وارد داشبورد کریسپ میشوید که چنین ظاهری را دارد.

    حال وارد پنل مدیریت وردپرس خود شوید و افزونه Crisp Live Chat را نصب و فعال سازی کنید، در پنل مدیریت منو crisp settings را مشاهده میکنید و با کلیک بر روی connect به crisp متصل میشوید. روی گزینه Go to my Crisp setting کلیک کنید، مجددا داشبورد crisp با تعداد افراد آنلاین مشاهده خواهید کرد.

    داشبورد افزونه Crisp Live Chat
    داشبورد افزونه Crisp Live Chat

    قسمت های افزونه چت و پشتیبان آنلاین Crisp

    بخش داشبورد کریسپ در مجموع به ۶ بخش تقسیم میشود:

    ۱-Inbox

    ۲-Visitor

    ۳-users

    ۴-Analytics

    ۵-plugins

    ۶-Setting

    ۱-Inbox: در بخش اینباکس شما میتوانید پیام هایی که برای شما ارسال میشود را مشاهده و یا به آنها پاسخ دهید.

    ۲-Visitor:در بخش ویزیتور تعداد افراد آنلاین در سایت شما را به همراه عدد و با جزییات کامل نشان میدهد.

    ۳-users: در بخش یوزرز کاربرانی که با شما در گذشته چت کرده اند و شما پاسخ داده اید را میتوانید مشاهده و دسته بندی کنید.

    ۴-Analytics: این بخش یک آنالیز از چت های بین شما و کاربران را میدهد که میتوانید آن را تجزیه و تحلیل کنید.( البته این قابلیت برای کاربران نسخه ی رایگان غیر فعال است)

    ۵-plugins:در بخش پلاگین میتوانید افزونه هایی که تیم کریسپ برای این سیستم آماده کرده اند را نصب و قابلیت های بیشتری به پنل خود بیفزایید.برای مثال میتوانید ربات تلگرامی خود را به داشبورد کریسپ متصل کنید و کلی امکانات دیگر…

    ۶-Setting:در بخش ستینگ هم شما میتوانید تنظیمات عمومی مربوط به باکس چت ، افزودن زبان مثل فارسی ، قرار گیری آیکون چت در راست یا چپ ، تعریف پیام های پیش فرض ، تغییر رنگ آیکون چت و.. را تعیین کنید.

    خب ، حالا برای اعمال برخی تغییرات که لازمه هر چت باکسی هست وارد بخش ستینگ شوید و سپس وارد قسمت Website Settings شوید.در اینجا لیست سایت هایی که ثبت کرده اید نمایش داده میشود.

    روبروی هر وبسایت گزینه هایی به نام Integrations و Settings دارد که با کلیک بروی Integrations پنجره ای باز میشود که پلاگین های آماده کریسپ برای نصب بروی مدیریت محتواها نمایش داده میشود.اگر نام مدیریت محتوا شما در لیست نبود جای نگرانی نیست چرا که میتوانید بروی گزینه Html کلیک کنید و کدی که در مرحله بعدی به شما میدهد را قبل از تگ Head قالب خود وارد کنید.

    عد از فعال سازی چت باکس در سایت خود ، نوبت به شخصی سازی چت باکس میرسد. برای اینکار وارد قسمت Setting شوید.من در این قسمت فقط چند بخش اساسی را توضیح خواهم داد چرا که با کار کردن با قسمت های مختلف سایت ، به راحتی قلق آن دست شما می آید.

    Website information : در این قسمت شما میتوانید آدرس سایت ، نام سایت و لوگو سایت خود را قرار دهید.

    Setup instructions : در این بخش میتوانید کد یا پلاگین مرتبط با مدیریت محتوا خود را دریافت کنید و در سایت خود قرار دهید.

    Operators in the team : در این بخش میتوانید افرادی را به عنوان اپراتور برای پاسخ گویی انتخاب کنید.برای انجام این کار کافی است روی گزینه Add Operator کلیک کنید و در پنجره باز شده اگر میخواهید که فرد مورد نظر فقط به کاربران پاسخ دهد در قسمت Operator role گزینه member را انتخاب کنید در غیر اینصورت میتوانید گزینه owner را انتخاب کنید که به تمامیی تنظیمات پنل دسترسی خواهد داشت.

    Contact information : در این بخش هم شما میتوانید آدرس ایمیل و شماره تماس خود را درج کنید.

    Chatbox & Emails settings : در این قسمت شما میتوانید شخصی سازی های مربوط به آیکون چت باکس را انجام دهید.من در این بخش فقط یک بخش اساسی رو توضیح میدهم که قسمت فارسی سازی است. با کلیک بروی قسمت Chatbox Appearance که زیر مجموعه همین بخش است شما میتوانید زبان چت باکس ، رنگ چت باکس ، پیام پیش فرض خوش آمدد گویی ، تصویر زمینه چت باکس و.. را تغییر دهید.

    فارسی سازی افزونه Crisp :

    برای فارسی کردن و استایل افزونه به بخش تنظیمات رفته، بخش open options > chatbox appearance  را انتخاب و رنگ آیکون، نوع پیام های خوش آمد گویی و پایان را میتوانید مشخص کنید و همچنین گزینه open options > chatbox appearance > chatbox language > persian را انتخاب و زبان فارسی را انتخاب کنید.

    فارسی سازی افزونه Crisp
    فارسی سازی افزونه Crisp

    یه سوال که خیلی از دوستان از من میپرسیدن

    این بود که در نسخه رایگان برنامه کریسپ هم میشه به وسیله گوشی های همراه اندروید و ای او اس مدیریت سیستم چت رو بر عهده گرفت ؟؟
    بله میشه در نسخه رایگانش این قابلیت رو دارا می باشد و می توان مدیریت چت رو به وسیله تلفن همراه خود انجام داد

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطلب پیشنهادی

    فارسی سازی وردپرس

    فارسی کردن پیشخوان وردپرس

    فارسی کردن پیشخوان وردپرس فارسی کردن وردپرس میتونه با روش‌های مختلفی انجام بگیره که شاید در …

    یک دیدگاه

    1. فروشگاه انواع لوازم خانگی سرویس های قابلمه گارنیت و سرامیک و روحی و فروش انواع کتری قوری و سماور و فروش انواع ارکوپال و سرویس های چینی ۱۲ نفره و ۶ نفره
      https://kontkala.com

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.