قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » آرایش و زیبایی » آرایش صورت » نکاتی برای کشیدن خط چشم آبی
فروشگاه اینترنتی ایلیار
خط چشم آّبی تیره
خط چشم آّبی تیره

نکاتی برای کشیدن خط چشم آبی

  • امروز قصد دارم براتون مطلبی دربازه استفاده از خط چشم آبی بذارم. بنظرم خط چشم آبی یکی از اون دسته لوازم آرایشی ها است که هر خانمی باید داشته باشه تا بتونه تو اریش خودش تنوع ایجاد کنه. با مجله اینترنتی ایلیار همراه باشید

    همیشه مجبور نیستید از مداد چشم های مشکی استفاده کنید، می توانید برای کشیدن خط داخل پلک پایین، از مداد چشم های رنگی استفاده کنید.

    این کار باعث می شود تا تاکید و توجه روی چشمانتان بیشتر شود. اما برای اینکه این روش، چشمان شما را زیباتر نشان دهد بهتر است بدانید که چه رنگی مناسب شما است و باعث می شود چشمانتان جلوه بیشتری داشته باشد. برای مثال، مداد هایی که رنگ بنفش و ارغوانی دارند به خوبی چشمان آبی را نشان می دهند.

    اگر رنگ چشمانتان قهوه ای است بهتر است از مداد چشم سبز استفاده کنید و آنهایی که چشمان عسلی یا سبز دارند نیز رنگهای آبی، سبز، قهوه ای، برنز و یا طلایی می توانند رنگ چشمانشان را با تاکید بیشتری نشان دهند.

    خط چشم آّبی
    خط چشم آّبی

    حتما این جمله معروف را شنیده اید که چشم ها ، پنجره روح انسان هستند !

    بر اساس این جمله زیبا، بهتر است، از این پنجره های زیبا به شایستگی مراقبت کرده و زیبایی آنها را حفظ نمود.

    به علاوه ،چشم ها جزء جذاب ترین اجزاء صورت محسوب شده و شکوه و گیرایی آنها ،نقش بسیار موثری درافزایش اعتماد به نفس و ارتباطات میان اشخاص خواهد داشت .

    آرایش چشم یکی از مهم ترین بخش های آرایش است.

    اگر نتوانید چشم هایتان را درست آرایش کنید پس آرایشتان کامل به نظر نمی رسد. خط چشم های رنگی در بین جدیدترین مدهای آرایش چشم یکی از بهترین ها هستند. خط چشم های رنگی با درخشش طبیعی درخشش چشمانتان را دو چندان می کنند!

    خط چشم آّبی تیره
    خط چشم آّبی تیره

    خط چشم مشکی چون همیشه استفاده می شود دیگر خاص نیست

    ، اما استفاده از رنگ های دیگر جذابیتتان را بیشتر می کند! هنگام انتخاب خط چشم های رنگی لازم است که رنگی مناسب را برگزینید که به رنگ پوستتان بیاید. اگر می توانید رنگ های روشن را برگزینید با استفاده از یک رنگ سایه خاص در کنارش روح زندگی را به چشمانتان می دمید.

    خط چشم‌ و به طور کلی آرایش چشم تاثیر زیادی روی زیبایی افراد دارد.

    مدل خط چشم آّبی
    مدل خط چشم آّبی

    خط چشم بنفش

    خط چشم بنفش رنگ دیگری است که بی درنگ درخشش چشمانتان را زیاد می کند! این رنگ می تواند چشمان سبز را روشن تر نشان دهد. همچنین رنگی است که به همه مدل چشمی می آید. در روز می توانید خط چشم بنفش را روی پلک بالا و زیر چشم استفاده کنید تا چشمانتان زیباتر شود!

    سایه چشم بنفش

    برای افرادی که دوست دارند توی چشم باشند، سایه بنفش رنگ بهترین انتخاب است. برای این منظور باید تونالیته های جواهری بنفش را، مانند آمیتیس، که سبکی مدرن به ظاهر شما می بخشند، انتخاب کنید. این رنگ ها بر جذابیت رنگ چشم های شما افزوده و توجهات را به سمت آن جلب می ک

    سایه آبی

    اگر می خواهید که بر رنگ آبی چشم هایتان تاکید کنید، هیچ رنگی بهتر از رنگ آبی برای سایه چشم هایتان نخواهد بود. برای این منظور رنگ آبی تیره یا سورمه ای را بردارید و به دور چشمان تان، از پلک ها گرفته تا زیر چشم هایتان، بزنید. اگر دوست دارید که سایه چشم هایتان کمتر توی چشم باشد، از رنگ آبی کمرنگ تر استفاده کنید. برای افرادی که دوست دارند تیپی مدرن و شیک داشته باشند نیز ترکیب رنگ آبی و خاکستری بهترین انتخاب خواهد بود.
    ند.

    خط چشم آبی

    درمیان تمام خط چشم های رنگی، خط چشم آبی نفتی مشهورترین آن است

    که با هر رنگ پوستی همخوانی خیلی خوب دارد. با استفاده از این رنگ خط چشم می توانید هر لباسی بپوشید. همچنین بهترین رنگ برای چشم های قهوه ای است.

    از گذشته تاکنون استفاده از خط چشم مشکی و قهوه ای در بین خانم ها رواج داشته است. اما امروزه با تمایلی که بین خانم های جوان برای امتحان کردن سبک های مختلف آرایش وجود دارد، استفاده از رنگ های روشن نیز رواج یافته است. در این مقاله نیز به یکی از این رنگ های روشن یعنی استفاده از خط چشم آبی و روش های مناسب استفاده از آن پرداخته شده است.

    اگر می خواهید آرایشی داشته باشید که خیلی نامتعارف نبوده و همزمان از رنگ آبی در آن استفاده شده باشد، می توانید این مدل آرایش آبی را که به رنگ تیره است امتحان کنید. منظور از آرایش آبی تیره آرایشی است که تیره بودده و تنها از نزدیک آبی بودن آن مشخص باشد. یکی از مزیت های این آرایش این است که بدون تغییر زیادی تغییرات زیادی در چهره شما به وجود می آورد.

    آرایش چشم آبی
    آرایش چشم آبی

    ساده بودن بقیه آرایش
    اگر تصمیم گرفته اید که آرایش آبی رنگی روی چشم های خود امتحان کنید که بیشتر دیده شود بهتر است که بقیه آرایش خود را ساده انجام دهید. به طور مثال می توانید از رژگونه خیلی کمرنگ و رژلب کمرنگ تری استفاده کنید. زیرا آرایش غلیظ به همراه خط چشم آبی رنگ آرایش شما را کمی اغراق آمیز نشان می دهد.

    آرایش چشم آبی
    آرایش چشم آبی

    استفاده از مداد برای تازه کاران
    اگر در انجام آرایش مهارت زیادی نداشته و می خواهید رنگ آبی را روی چشم های خود امتحان کنید، می توانید برای این کار از مدادی به این رنگ استفاده کرده و چشم های خود را به زیبایی آرایش کنید. زیرا استفاده از مداد ساده تر بوده و نیاز به مهارت خاصی ندارد، پس از مدتی که کشیدن خط چشم را فرا گرفتید می توانید خط چشم آبی خود را با خط چشم مایع نیز امتحان کنید.

    پهن کشیدن خط چشم آبی
    اگر به دنبال آرایش متفاوت تری هستید می توانید یک یا دو لایه مداد و یا خط چشم آبی روی چشم ها کشیده و سپس این مداد را کمی پخش کنید. سپس بار  دیگر مداد آبی رنگ خود را روی چشم ها بکشید. این کار باعث می شود که خط چشم شما ماندد سایه آبی رنگی به نظر برسد که بسیار زیبا خواهد بود.

    با در نظر گرفتن این نکات در آرایش چشم ها، آرایشی بی نظیر و متفاوت خواهید داشت.

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    مطلب پیشنهادی

    بهترین عطر پاییزی زنانه

    خوشبوترین و بهترین عطر پاییزی زنانه کدام هست؟

     عطر پاییزی زنانه بالاخره فصل زیبای پاییز هم داره فرا میرسه و از گرمای وحشتناک هوا کم …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.