قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » اخبار » نمونه سوالات آیین نامه موتور سیکلت
فروشگاه اینترنتی ایلیار
نمونه سوالات آیین نامه موتور سیکلت
نمونه سوالات آیین نامه موتور سیکلت

نمونه سوالات آیین نامه موتور سیکلت

  • آیین نامه موتور سیکلت

    قبلا در ارتباط با مدارک لازم اخذ گواهینامه موتور سیکلت صحبت کردیم د ر این مقاله قصد داریم نمونه سوالات آیین نامه موتور سیکلت را برایتان قرار دهیم تا به راحتی در ازمون آیین نامه موتور سیکلت چه مقدماتی چه اصلی قبول شوید. با ما همراه باشید

    متاسفانه در کشور ما بسیاری از موتورسواران گواهینامه رانندگی موتور را ندارند و خیلی راحت بدون داشتن گواهینامه رانندگی موتور ، موتور سواری می کنند این در حالی است که در سال‌های اخیر به خصوص در شهر تهران سختگیری های بیشتری برای موتور ها انجام گرفته شده است در بعضی از روزها و در بعضی از مناطق تهران و البته سایر شهرستانها پلیس در صورتی که موتور سواری مدارک لازم را همراه خود نداشته باشد موتور را به پارکینگ انتقال می‌دهد به اصطلاح به موتور گیران کفی می‌گویند این اصطلاحی که بین موتورسواران رواج دارد .

    شاید یکی از وحشتناک ترین صحنه ها برای یک موتورسوار این باشد که چند متر جلوتر کفی ایستاده باشد و پلیس موتورها را در صورتیکه مدارک لازم نداشته باشند به پارکینگ هدایت کند .درباره مدرک اصلی در هنگام رانندگی با موتور سه مدرک اصلی لازم است هر موتورسوار داشته باشد یک بیمه دو گواهینامه رانندگی موتور و سه کارت موتور میباشد که در صورتی که هر یک از این ها موتور سوار به همراه خود نداشته باشند می بایست موتور توقیف شود .

    در رابطه با گواهینامه رانندگی موتور سیکلت باید بدانیم که تقریباً همه ی موارد آن مانند گواهینامه رانندگی پایه ۳ می‌باشد به طوری که هنرآموز باید پنج جلسه کلاس آیین نامه برود حدود دو ساعت نیز کلاس فنی می‌بایست بگذراند همینطور کلاس های عملی نیز وجود دارد که هر هنرآموز باید آن را بگذراند این در حالی است که همانند گواهینامه پایه ۳ رانندگی برای موتور سیکلت نیز ازمون ایین نامه اصلی ،ازمون ایین نامه مقدماتی و آزمون عملی موتورسیکلت وجود دارد که باید هنرآموزان با نمره قبولی آنها را بگذرانند .

    یکی از مشکلاتی که درحال حاضر در کشور ما برای آموزشگاه های رانندگی موتور سیکلت وجود دارد اینست که ظرفیت آموزشگاه های رانندگی کم است و متقاضی اخذ گواهینامه موتور سیکلت به نسبت آن زیاد است و اگر کسی ثبت نام کند برای گواهینامه موتور سیکلت ممکن چندین هفته و یا چند ماه بعد برای کلاس آیین نامه نوبتش شود و این قضیه ممکن است هنرآموزان را از اخذ گواهینامه موتور سیکلت دلسرد کند .

     

    تفاوت امتحان آیین نامه مقدماتی و امتحان آیین نامه اصلی

    همه ی هنرجویان آموزشگاه های رانندگی و متقاضیان گواهینامه برای اخذ گواهینامه علاوه بر امتحان شهری باید دو امتحان آیین نامه نیز با موفقیت بگذرانند . اول امتحان آیین نامه مقدماتی و دوم امتحان آیین نامه اصلی در ادامه به تفاوت این دو آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی میپردازیم .
    در واقع این دو تفاوت چندانی ندارند اما اگر بخواهیم دقیق تر بررسی کنیم امتحان آیین نامه مقدماتی پس از یک هفته کلاس آیین نامه و کلاس فنی توسط مربی آموزشگاه از شما هنرجویان گرفته میشود و در صورت قبولی در امتحان آیین نامه مقدماتی موفق به شرکت در کلاس های شهری رانندگی هستید .

    اما امتحان آیین نامه اصلی بعد از کلاس های شهری از شما گرفته میشود و این امتحان توسط افسر راهنمایی و رانندگی و معمولا در همان محل آموزشگاه رانندگی از شما گرفته میشود .

    از نطر نوع سوالات تفاوتی بین این دو آزمون آیین نامه وجود ندارد . و برای اخذ گواهینامه رانندگی شما ملزم هستید در هر دو امتحان حداقل امتیاز ۲۶ از ۳۰ را کسب کنید .

    نرخ آموزش رانندگی و موتور سیکلت

    در این پست از وب سایت آزمون آنلاین سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی ایرانیان بنا به درخواست شما عزیزان نرخ آموزش رانندگی و موتور سیکلت را جهت آشنا شدن شما با تعرفه آموزش رانندگی قرار دادیم لطفا توجه داشته باشید احتمال اینکه این تعرفه در ماه های آتی تغییر پیدا کند است لطفا در صورتی که نرخ آموزش رانندگی در شهر شما با این لیست هم خوانی ندارد در بخش نظرات بیان نمائید باتشکر

    هزینه ۸ جلسه کلاس آیین نامه ۷۲۸۰۰ تومان
    هزینه ۱۲ جلسه کلاس رانندگی ۴۷۵۰۰۰ تومان
    هزینه کتاب ۱۵۰۰۰ تومان
    آزمون آیین نامه برای بار اول هزینه ای ندارد
    آزمون آیین نامه مجدد ۳۰۰۰ تومان
    آزمون شهری بار اول ۶۰۰۰ تومان
    آزمون شهری مجدد ۱۰۰۰۰ تومان
    هزینه ثبت نام آموزش رانندگی و اخذ گواهینامه در سال ۱۳۹۴ به شرح زیر می باشد :
    ۸ جلسه کلاس تئوری ( آئین نامه و فنی ) : ۷۰۰/۸۰۰ ریال
    آزمون آیین نامه برای بار اول بدون هزینه میباشد .
    آزمون مجدد آیین نامه ۲۹۰۰ تومان
    آزمون رانندگی برای بار اول ۵۰۰۰ هزار تومان
    آزمون رانندگی مجدد ۹۲۰۰ تومان
    هزینه چشم پزشکی ( توسط مطب دریافت میگردد ) ۲۰۰۰۰ هزار تومان
    کل هزینه برای هنرآموزی که برای بار اول قبول شود ۳۹۵۰۰ تومان میباشد

    نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی ایرانیان جهت آمادگی هرچه بیشتر شما عزیزان در آزمون گواهینامه موتور سیکلت طبق کتاب جدید آیین نامه راهنمایی و رانندگی نمونه سوالات آیین نامه موتور سیکلت را تهیه و تنظیم نموده است شما عزیزان متقاضی شرکت در امتحان گواهینامه موتور سیکلت می توانید با مطالعه نمونه سوالات آیین نامه موتور سیکلت وب سایت ایرانیان با سوالات آزمون اصلی آیین نامه موتور سیکلت آشنا شوید و درجلسه امتحان هیچگونه استرسی نخواهید داشت.

     

    گرفتن گواهینامه موتور سیکلت آسان شد

    دانلود نمونه سوالات اصلی آزمون آیین نامه گواهینامه موتور سیکلت. این نمونه سوالات برای اولین بار منتشر می شودرضایت بیش از ۹۸ درصد شرکت کنندگان آزمون از این نمونه سوالات. دیگر نگران امتحان تئوری گواهینامه موتورسیکلت نباشید.

    نمونه سوالات آیین نامه موتور سیکلت
    نمونه سوالات آیین نامه موتور سیکلت

    جهت اشنایی با نمونه سوالات آیین نامه موتور سیکلت به لینک زیر مراجعه کنید

    http://test-drive.ir
    http://test-drive.ir/motorcycle/
    http://www.drdriving.ir
    http://soal-aeennameh.com
    http://www.udriver.ir
    آیین نامه موتور, آیین نامه موتور سیکلت, تعرفه آموزش رانندگی, دانلود نمونه سوالات آزمون آیین نامه, دانلود نمونه سوالات آیین نامه موتورسیکلت, سوالات گواهینامه موتورسیکلت, قیمت آموزش رانندگی, گواهینامه موتور سیکلت, لیست نرخ آموزش رانندگی, موتور سیکلت, نرخ آموزش رانندگی, نرخ آموزش موتور, نمونه سوالات آزمون آیین نامه

    میانگین امتیازات ۳ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    مطلب پیشنهادی

    خرید هدیه برای همسر باردار

    هدیه برای همسر و خانم باردار چی بخریم ؟

    درخرید و انتخاب هدیه برای همسر باردار باید تبحر و تجربه کافی داشته باشید و با …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.