قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » آرایش و زیبایی » موهایی صاف با برس حرارتی پرومکس ۸۰۰۰
فروشگاه اینترنتی ایلیار
برس حرارتی پرومکس
برس حرارتی پرومکس

موهایی صاف با برس حرارتی پرومکس ۸۰۰۰

  • من موهای فر و حالت دار و وز و پرپشتو بلندی دارم. تازگیا این برس حرارتی از برند پرومکس و خریدم. بهتون شدیدا توصیه میکنم.

    واقعا پشیمونم که چرا خیلی زودتر از اینها نخریده بودمش. موقعی که پول واریز کردم با خودم گفتم من این پولو انداختمش دور. عالی بود من استفاده کردم.  من شاغل هستم و وقت براى هرروز براشینگ کردن نداشتم دلیل اصلى خریدنم همینه ، از این برند کاملا راضى هستم و به همه توصیه میکنم. الان برس حرارتی رو خریدم و خودم توی خونه براحتی موهامو صاف میکنم..هم کارباهاش راحته هم موهارو نمیسوزونه.اصلا فکرشو نمیکردم انقدر کارایی داشته باشه. خیلی خوشحالم که انتخابتون کردم. واقعا برس خوب و کاربردی هستش و برای هر خانم داشتنش به نظر من لازمه چون که ممکنه مهمونی های یه دفعه ای پیش بیاد و شرایط آرایشگاه رفتن هم نباشه. با مجله اینترنتی ایلیار همراه باشید

     

    برای صاف‌ کردن مو ها دستگاه‌ها و روش‌های مختلفی وجود دارد که هر کدام مزیت‌ها و نقاط ضعف خود را دارند. یکی از دستگاه‌های موجود برای صاف کردن مو برس حرارتی است که در واقع ترکیبی از دو وسیله است. با استفاده از این دستگاه دیگر نیاز نیست برای صاف‌کردن موها در کنار اتو مو از شانه هم استفاده کنید.

    برس حرارتی صاف کننده مو «پرومکس» (Promax) مدل «۸۰۰۰» صاف‌کردن موها را بسیار ساده می‌کند.

    حرارت برس حرارتی پرومکس

    از ویژگی‌های مهم این دستگاه می‌توان به قابلیت تنظیم درجه حرارت از ۱۶۰ تا ۲۱۰ اشاره کرد ( در ۶ مرحله ) که این موضوع به این دلیل مهم است که می‌توان از دستگاه برای هر مویی (موهای باریک یا ضخیم) استفاده کرد .

    این برس حرارتی با صفحات سرامیک تورمالین و حداکثر دمای ۲۱۰ درجه برای صاف کردن موها ایده ال است.

    برس حرارتی مو پرومکس مدل ۸۰۰۰ که به آن برس برقی نیز گفته می‌شود،بهترین مارک برس حرارتی در زمینه صاف کننده‌های برقی مو می‌باشد و نظرات خریداران هم این را تائید می‌کند. از این دستگاه می‌توان برای برس کردن ، شانه کردن ، صاف کردن و لخت و شلاقی کردن موها استفاده کرد.

    از دیگر مزیت‌های مدل ۸۰۰۰ می‌توان به سیستم خاموشی خودکار پس از ۶۰ دقیقه، قابلیت تنظیم دما در شش دما، صفحه نمایشگر و شانه‌های مقاوم در برابر حرارت اشاره کرد. سیستم خاموشی خودکار به ایمنی دستگاه می‌افزاید و از حادثه جلوگیری می‌کنند.

    همچنین قابلیت تنظیم دما در شش دما هنگام حالت دادن به موها به کاربر آزادی عمل بالایی می‌دهد. طول سیم این صاف‌کننده‌ی مو ۲٫۷ متر است که باعث می‌شود کاربر به‌راحتی بتواند با آن کار کند.

    همچنین دستگاه برس حرارتی پرومکس ظرف مدت زمان ۳۰ ثانیه کاملا گرم و آماده‌ی استفاده می‌شود.

    محافظت از مو

    برای جلوگیری از رسیدن آسیب به کف پوست سر این دستگاه دارای نوک عایق در دندانه های خود است که باعث میشود شما بتوانید موهایتان را از ابتدا شروع به صاف کردن کنید و نگران حرارت و آسیبی که ممکن است به پوست سر شما بخورد نباشید.

    همچنین این دستگاه دارای دندانه هایی از جنس سرامیک است. سرامیک تکنولوژی باعث میشود که حرارت در تمام نقاط به طور یکسان پخش شود که در نتیجه آسیب کمتری به موی شما وارد میشود..

    برس حرارتی پرومکس
    برس حرارتی پرومکس

    مشخصات دستگاه برس حرارتی  پرومکس ProMax

    • جنس صفحات : سرامیک تورمالین
    • رنگ : مشکی
    • مدت زمان گرم شدن : ۳۰ ثانیه
    • گستره‌ی دما : ۲۰۰ تا ۲۲۰ درجه سانتی گراد
    • بیشینه‌ی دما : ۲۱۰ درجه‌ی سانتی‌گراد
    • فن‌آوری تولید یون : بله
    • سیستم خاموشی خودکار : بله
    • خاموشی خودکار پس از : ۶۰ دقیقه
    • دکمه‌ی روشن/خاموش : بله
    • قابلیت تنظیم دما : بله
    • قابل تنظیم در : ۶ دما
    • صفحه نمایشگر : بله
    • نوع نمایشگر : LCD
    • سیم گردان : بله
    • طول سیم : ۲٫۷ متر
    • سایر ویژگی‌ها : – ابعاد: ۲۶ × ۶ × ۴٫۵ سانتی‌متر
    • وزن: ۲۵۰ گرم
    •  دارای شانه‌ی مقاوم در برابر حرارت

    نحوه استفاده از دستگاه برس حرارتی پرومکس

    این دستگاه دارای یک دکمه است که با نگه‌داشتن این دکمه دستگاه خاموش و یا روشن می‌شود.و بعد از روشن شدن دستگاه اگر دکمه آن را فشار دهید می‌توانید درجه حرارت دلخواه خود را که روی صفحه LCD دستگاه نشان داده می‌شود را تنظیم کنید.

    نکات:

    برای استفاده از این دستگاه حتماً موها باید خشک باشند و اگر قصد استفاده به‌صورت هرروز رادارید می‌توانید به‌جای اتو مو از برس حرارتی با درجه حرارت کمتر استفاده کنید.

    لازم به توضیح است که این دستگاه تنها برس حرارتی پرومکس می‌باشد .لذا در هنگام خرید ، از خرید کردن هر محصولی با نام برس حرارتی مکس که مدل آن متفاوت است و یا شکل متفاوتی دارد خودداری فرمایید و اگر قصد خرید به‌صورت اینترنتی دارید فقط از سایت‌های معتبر خرید خود را انجام دهید. ممنون که با ایلیار دات کام همراه بودید!

    View this post on Instagram

    سلاااام 😍🙋‍♀️من موهای حالت دار و بلندی دارم دیگه موقع صاف کردن با سشوار دست درد میگریم قشنگ💪. . تازگیا این برس حرارتی از برند #پرومکس و خریدم👸. بهتون شدیدا توصیه میکنم. واقعا پشیمونم که چرا خیلی زودتر از اینها نخریده بودمش. موقعی که #پول واریز کردم با خودم گفتم من این پولو انداختمش دور. #عالی بود من استفاده کردم.  من #شاغل هستم و وقت براى هرروز #براشینگ کردن نداشتم دلیل اصلى خریدنم همینه ، الان خودم توی #خونه براحتی موهامو #صاف میکنم.هم کارباهاش راحته هم موهارو نمیسوزونه. اصلا فکرشو نمیکردم انقدر کارایی داشته باشه. خیلی خوشحالم که انتخابتون کردم. واقعا #برس خوب و کاربردی هستش و برای هر خانم داشتنش به نظر من لازمه چون که ممکنه #مهمونی های یه دفعه ای پیش بیاد و شرایط #آرایشگاه رفتن هم نباشه. .. . 🔷️برس حرارتی صاف کننده مو🔷️ . «#پرومکس» (Promax) مدل «۸۰۰۰» #صاف‌کردن_موها را بسیار ساده می‌کند برای استفاده از این دستگاه حتماً موها باید خشک باشند و اگر قصد استفاده به‌صورت هرروز رادارید می‌توانید به‌جای #اتو_مو از #برس حرارتی با درجه حرارت کمتر استفاده کنید. . 🙏 ❤اگه خوشتون اومد لایک و فالو یادتون نره . 👇✏نظراتتونو برام تو کامنت بنویسید . 😍❤پیج رو با تگ به دوستاتون معرفی کنید . Follow 👉 🆔️ @iliyarBlog Follow 👉 🆔️ @iliyarBlog . 📸 کلیه تصاویر توسط تیم ایلیار عکاسی شده است . 🛍سفارش از طریق دایرکت و #فروشگاه_اینترنتی #ایلیار 👇 . 🌐 http://www.iliyar.com . 🚚 ارسال به سراسر کشور #لوازم_آرایش#ترفند#ارایش#زیبایی#دخترونه#فالو_کن#شات_رایگان#بلاگر#آرایشی#ایده_دخترانه#روزمرگی#خانهداری#ایده #اشپزی #کادو #هدیه #خرید_کادو

    A post shared by فروشگاه ایلیار | iliYar.com (@iliyarblog) on

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطلب پیشنهادی

    بهترین عطر پاییزی زنانه

    خوشبوترین و بهترین عطر پاییزی زنانه کدام هست؟

     عطر پاییزی زنانه بالاخره فصل زیبای پاییز هم داره فرا میرسه و از گرمای وحشتناک هوا کم …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.