قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » آرایش و زیبایی » معرفی اسپری شی مدل CLUBBER
فروشگاه اینترنتی ایلیار
اسپری زنانه شی
اسپری زنانه شی

معرفی اسپری شی مدل CLUBBER

  • معرفی اسپری شی مدل CLUBBER

    اسپری زنانه شی ۱۵۰ میل مدل CLUBBER عملا یک شاهکار تمام عیار برای مهمانی‌هاست. مهمانی‌های شب که شما دوست دارید در آن بدرخشید و ستاره مجلس باشد. استفاده بسیار مناسب از انواع رایحه‌های دوست داشتنی و در عین حال اکتیو در اسپری زنانه شی ۱۵۰ میل مدل CLUBBER را به یک رایحه بسیار دوست داشتنی و لذت بخش بدل شده است. با اسپری شی ۱۵۰ میل مدل CLUBBER عطری بسیار دوست داشتنی همیشه همراه شما خواهد بود و از استفاده آن به شدت لذت می‌برید. شما با خرید اسپری زنانه شی ۱۵۰ میل مدل CLUBBER می‌توانید یکی از بهترین های شی را در کنار خود داشته باشید و برای مهمانی ها خود را به اوج درخشش برسانید.

    شی در کنار اسپری زنانه شی ۱۵۰ میل مدل CLUBBER ادوتیویلت بسیار خوش بویی با همین نام تولید کرده است و به راحتی می‌توانید از این دو را در کنار هم استفاده کنید و این رایحه را با هم ترکیب کنید. البته این دو محصول به هیچ عنوان تداخل بو با هم ندارند زیرا از یک اسانس و حتی با یک غلظت تهیه شده اند و شما می‌توانید با راحتی هر چه تمام از اسپری شی ۱۵۰ میل مدل CLUBBER در کنار ادوتویلت و مام رول آن استفاده کنید.

    اسپری زنانه مدل Clubber دارای طبعی گرم میباشد و رایحه ای ملایم دارد و متناسب برای استفاده در تمام فصول است.

    اسپری کلابر دارای ۱۵۰ میلی لیتر حجم میباشد و میتوان تا مدت زیادی از آن استفاده نمود.

    اسپری Clubber  محصولی از برند شی میباشد و کشور سازنده آن ترکیه است.

    اگر به ماندگاری و پخش بوی اسپری خود اهمیت می‌دهید بهتر است بدانید که استفاده اسپری یکسان می‌تواند تا حد زیای به افزایش ماندگاری آن کمک کند.  CLUBBER محصولی باکیفیت از برند ترکیه‌ای She است.
    حجم این اسپری ۱۵۰ میلی لیتر است که به راحتی در کیف جا می‌شود و  می‌توانید آن را هرجایی همراه خود داشته باشید.
    با اولین اسپری این محصول متوجه نت‌های گریپ‌فروت، انگور سیاه و میوه‌ی ستاره‌ای خواهید شد. پس از مدتی این نت‌ها جای خود را به نت‌های میانی شامل گل رز، صدتومانی، لیلاک و یاسمین می‌دهند. در نهایت و پس از مدتی طولانی نت‌های پایانی یعنی چوب سدر، مشک و عنبر از راه می‌رسند و این ترکیب جادویی را تکمیل می‌کنند. اگر قصد تهیه هدیه‌ای مناسب را هم داشته باشید، اسپری زنانه شی مدل  CLUBBER انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.
    اسپری زنانه شی clubber
    اسپری زنانه شی clubber

    نحوه استفاده اسپری شی مدل CLUBBER

    برای استفاده از اسپری زنانه شی ۱۵۰ میل مدل CLUBBERحتما آن را در فاصله سی سانتی بدن خود بگرید و قبل از مصرف حتما آن را اندکی تکان دهید.

    توجه داشته باشید که اسپری زنانه شی ۱۵۰ میل مدل CLUBBERروی لباس و بدن شما لکه بسیار مختصری ایجاد می‌کند پس به هیچ عنوان اسپری زنانه شی ۱۵۰ میل مدل CLUBBERرا بر روی لباس اسپری نکنید.

    بهترین قسمت‌هایی از بدن  که باید اسپری زنانه شی ۱۵۰ میل مدل CLUBBERبر آنها بهترین نتیجه و پخش بو را دارد زیر بغل ها، و زیر گردن است.

    تأثیر استفاده

    اسپری زنانه شی ۱۵۰ میل مدل CLUBBERتا ۴ ساعت می‌تواند به پخش بویی بسیار ملایم و زیبا از شما کمک کند و عملا هر جا که می‌روید بویی از شما  برجا می‌ماند که به امضای و سبک شما بدل خواهد شد. 

    مشخصات اسپری شی مدل CLUBBER

    • برند = شی | she
    • مناسب برای = خانم ها
    • حجم = ۱۵۰ml
    • طبع = گرم
    • نوع بو = ملایم و معتدل
    • ماندگاری = تا ۲۴ ساعت
    • محل استفاده = بدن
    • شکل ظاهری = اسپری
    • کشور سازنده = ترکیه
    اسپری زنانه شی
    اسپری زنانه شی

    ماندگاری اسپری کلابر بالا میباشد و پخش بوی بالایی دارد. ماندگاری این اسپری ۲۴ ساعت میباشد و پس از گذشت یک روز کماکان عطر و رایحه این اسپری همراه شما خواهد بود.

    بانوانی که به استفاده از اسپری هایی با پخش بوی بالا و ماندگاری بالا اهمیت میدهند میتوانند به صورت روزانه از این اسپری استفاده نمایند.

    ممنون که با ایلیار دات کام همراه بودید.

    View this post on Instagram

    سلااام دوستای عزیزم🙋‍♀️❤🤗 #اسپری #زنانه #شی ۱۵۰ میل مدل CLUBBER عملا یک شاهکار تمام عیار برای #مهمانی‌ هاست. کیا طرفدار #اسپری_شی هستن؟👇😍 اسپری زنانه مدل Clubber دارای طبعی گرم میباشد و رایحه ای ملایم دارد و متناسب برای استفاده در تمام فصول است. #اسپری Clubber  محصولی از #برند_شی میباشد و کشور سازنده آن #ترکیه است. برای استفاده از اسپری زنانه #شی ۱۵۰ میل مدل CLUBBERحتما آن را در فاصله سی سانتی بدن خود بگرید و قبل از مصرف حتما آن را اندکی تکان دهید. مشخصات #اسپری#شی مدل CLUBBER 🔻برند = شی | she 🔻مناسب برای = خانم ها 🔻حجم = ۱۵۰ml 🔻طبع = گرم 🔻نوع بو = ملایم و معتدل 🔻ماندگاری = تا ۲۴ ساعت 🔻محل استفاده = بدن 🔻شکل ظاهری = اسپری 🔻کشور سازنده = ترکیه اگه خوشتون اومد لایک و فالو یادتون نره 🙏 ❤ نظراتتونو تو کامنت بنویسید 👇✏ پیج رو با تگ به دوستاتون معرفی کنید 😍 ❤ Follow 👉 🆔️ @iliyarBlog Follow 👉 🆔️ @iliyarFun . 🌐 http://www.iliyar.com #زیبایی #دخترونه #فالو_کن #بلاگر #آرایشی #اکسپلور #ترفند #اسپری #دخترانه #شی #بلاگر #زیبایی #ترفند 💰 قیمت : ۲۵/۰۰۰ تومان

    A post shared by iliYar♡فروشگاه آنلاین ایلیار (@iliyarblog) on

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطلب پیشنهادی

    ادکلن زنانه چی بزنیم؟

    این روزها علاوه بر پوشاک مناسب و آرایش ملایم ، خانوم ها باید به بوی …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.