قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » آرایش و زیبایی » معرفی ادکلن اسمارت کالکشن ۴۷۵ گود گرل
فروشگاه اینترنتی ایلیار
ادکلن اسمارت
ادکلن اسمارت

معرفی ادکلن اسمارت کالکشن ۴۷۵ گود گرل

  • یکی از شاهکارهای برند پر آوازه ی کارولینا هررا که طرفداران متعددی را داراست، عطر گود گرل می باشد. گود گرل عطری است: زنانه، بسیار خوشبو، گلی، میوه ای، با ترکیب قهوه و کاکائو که در شیشه ای منحصر به فرد به شکل پاشنه کفش طراحی شد.

    گود گرل نمادی مناسب برای بانوان خوش سلیقه، صمیمی و با اراده می باشد.

    در همان ابتدای استفاده ی این عطر حس نشاط و انرژی را توسط مخلوطی از روایح بادام و قهوه و لیمو خواهید داشت. با کمی تامل حس میانی که انفجاری از رایحه های گلی چون زنبق زرد، رز، یاسمین و مریم هستند، انرژی مثبت شما را بالاتر می برند. در حس پایانی این انرژی مثبت توسط ترکیب مجموعه ای از رایحه ها چون: دارچین، دانه ی تونکا، کاکائو، چوب صندل، وانیل، پریلین، چوب کشمش، گیاه پاتچولی، کهربا، چوب سدر و مشک به اوج خود خواهد رسید.

    گود گرل، توسط عطر ساز برجسته لوئیس ترنر در سال ۲۰۱۶ طراحی شد. این عطر، پخش بو و ماندگاری مناسبی دارد و مناسب برای هدیه می باشد.

    اسمارت کالکشن ۴۷۵ گود گرل ۱۰۰ میل با رایحه خنک و شیرین رایحه مشابه ادکلن معروف گود گرل از برند کارولین هررا که توسط فروشگاه اینترنتی ایلیار به شما معرفی میگردد .

    ادکلن Good Girl یک عطر زنانه از خانواده عطر های گلی شرقی می باشد که در سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه شد. پیش رابحه این محصول شگفت انگیز از بادام ، قهوه ، برگاموت و لیمو تشکیل شده در ادامه و با گذر زمان میان رایحه آن یاس سامباک، گل مریم ، زنبق ، رز بلغاری و شکوفه پرتقال را شامل می شود؛ رایحه پایه آن  نیز Tonka Bean ،کاکائو ، صندل چوب ، وانیلی ، پریلین ، دارچین ، سدر ، چوب کشمیر ، نعنا هندی ، کهربا و مشک است.

    نت های بویایی ادکلن زنانه Good Girl 

    رایحه اولیه : قهوه، بادام

    رایحه میانی : گل مریم، گل یاس

    رایحه پایه : لوبیا تونکا، کاکائو

    ادکلن اسمارت
    ادکلن اسمارت

    مشخصات ادکلن اسمارت کالکشن ۴۷۵ گود گرل 

    • دسته : اسمارت کالکشن
    • حجم: ۱۰۰ میل
    • مناسب برای خانم ها
    • نوع رایحه : شیرین وخنک
    • برند: اسمارت  Smart Collection
    • طرح: گود گرل GOOD GIRL
    • مناسب برای هدیه

    برند اسمارت (از تولید کنندگان ادکلن های طرح) توانسته است در نسخه ۱۰۰ میل خود این رایحه را به خوبی مشابه سازی نماید و آن را برای علاقه مندان به این ادکلن با قیمتی مناسب آماده نماید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطلب پیشنهادی

    ادکلن زنانه چی بزنیم؟

    این روزها علاوه بر پوشاک مناسب و آرایش ملایم ، خانوم ها باید به بوی …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.