قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » گردشگری » مرکز خرید ارزان بازار دوم نازی آباد کجاست
فروشگاه اینترنتی ایلیار
بازار دوم نازی آباد
بازار دوم نازی آباد

مرکز خرید ارزان بازار دوم نازی آباد کجاست

  • دیروز رفتم مرکز خرید بازار دوم نازی آباد خیلی خوب بود. واقعا فکر نمیکردم منی که انقد سخت پسندم بتونم خرید کنم. در ادامه با مجله اینترنتی ایلیار همراه باشید

    نازی آباد ،مرفه‌ترین محله جنوب شهر تهران!

    نازی‌ آباد از محلات بسیار قدیمی تهران به شمار می‌رود که در جنوب شهر قرار گرفته است.

    نازی‌اباد نسبت به محلات دیگر در جنوب شهر تهران دارای بافت جدیدتر و امروزی‌تری است و بالطبع متقاضیان بیشتری هم برای سکونت دارد. این محله به مرفه‌ترین محله جنوب شهر شهرت پیدا کرده است.

    نازی اباد تهران کجاست؟

    نازی‌ اباد از محلات بسیاری قدیمی منطقه ۱۶ شهرداری تهران به شمار می‌رود که در جنوب شهر تهران قرار گرفته است. این محله از سمت شمال با اتوبان بعثت و محله جوادیه، از سمت جنوب با محله یاخچی‌آباد، از سمت شرق با محله‌های خزانه و علی‌آباد شمالی و ازسمت غرب با محله خانی‌آباد نو همسایه است.

    علت نام گذاری نازی آباد

    اما در مورد نام‌گذاری نازی‌ آباد تهران روایات‌ مختلفی وجود دارد، قوی‌ترین داستانی که در این باره گفته می‌شود و منابع بسیاری آنرا تایید کرده‌اند به حضور آلمانی‌ها در ایران برمی‌گردد.

    در واقع ساخت بخشی از این محله توسط آلمانی‌ها طی جنگ جهانی دوم صورت گرفته و در آن زمان ایرانی‌ها به تمام آلمانی‌ها نازی می‌گفتند، بنابراین این محله به نازی‌آباد معروف شد.

    روایت دیگری هم در این مورد وجود دارد که نام گذاری این محله را به زنی به نام نازخاتون نسبت می‌دهد، در واقع این روایت از این قرار است که در زمان قاجار زمین‌های این محله متعلق به یکی از زنان قاجار به نام نازخاتون بوده است.

    • بازار میوه و تره بار نازی‌ آباد

    هم یک بازار کاملا شناخته شده هست که از نقاط دیگر شهر هم گاهی برای خرید مراجعه کننده دارد. بازار میوه و تره بار بهمن جنب فرهنگسرای بهمن قرار دارد و یک بازار یزرگ ارائه‌کننده میوه و سبزیجات، گوشت و مرغ و … است.

    • فرهنگسرای بهمن

    یکی از مشخصات بارز محله نازی‌ آباد، فرهنگسرای بهمن است، این فرهنگسرا یکی از فرهنگسراهای فعال در تهران است که انواع کلاس‌های آموزشی و فرهنگی را دارد، همچنین دارای سالن کنسرت، سالن سینما و … است. این محله دارای چند پارک است که برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت ساکنین گزینه‌ی خوبی به حساب می‌آیند؛ از جمله آنها می‌توان به پارک سردار جنگل واقع در خیابان شیرمحمدی ، بوستان بهمن واقع در میدان بهمن، پارک ۲۲ بهمن واقع در خیابان نیکنام و شهدای ۱۷ شهریور در خیابان تولایی و پارک شهر شادی آزادگان در خیابان دشت آزادگان اشاره کرد.

    • جگرسراهای میدان بهمن

    ناگفته نماند یکی از جاذبه‌های خوراکی این محله هم حضور جگرسراهای میدان بهمن است که از شهرت بسیاری برخوردار هستند و معمولا از همه نقاط تهران مشتری دارند. دلیل اصلی کیفیت بالای جگرکی‌های این منطقه نزدیکی میدان بهمن به کشتارگاه مرکزی تهران است که دل و جگر دست اول و تازه را ارائه می‌دهد، به همین دلیل همیشه شلوغ و پررفت‌وآمد است.

    بازار دوم نازی آباد

    مراکز خرید اصلی محله نازی آباد کجاست؟

    بازار نازی‌ آباد از بازارهای معروف و شناخته‌شده تهران به حساب می‌آبد، بطوری‌که “بازار دوم” نازی‌آباد را پس از بازار بزرگ تهران شلوغ‌ترین و پررفت‌ و آمدترین بازار تهران می‌نامند. بافت این بازار مدرن و امروزی است و در خیابان مدائن قرار گرفته است. در این محله مانند بازار بزرگ انواع مراکز خرید بزرگ و کوچک مشغول به کار هستند و برای هر سلیقه‌ای چیزی برای ارائه دارند.

    در واقع می‌توانیم بگوییم بازار اول و دوم نازی‌آباد یک بورس کامل از انواع پوشاک بچگانه، مردانه و زنانه را دارد که به خوش قیمتی شهرت دارند.

    بازار اول هم در خیابان مدائن قرار گرفته ولی نسبت به بازار دوم نازی آباد کوچکتر است.

    بازار دوم نازی‌ آباد یک رقیب جدی برای بازار بزرگ در جنوب تهران است. این خیابان هم مانند بازار همیشه شلوغ و پر رفت و آمد است. خیلی‌ها مراکز خرید این منطقه را با مراکز خرید شمال شهر یکسان می‌دانند و در بیشتر مواقع از نظر طراحی و کیفیت لباس‌ها این موضوع واقعیت دارد. قیمتش نسبت به بازار یه کم بالا هست. ولی بازار باید کلی بگردی تا جنسی که مورد پسندته پیدا کنی اما اینجا نه راحت تر خرید میکنی تا دلت بخواد مانتو فروشی و کفش و لباس مجلسی اینا داره.

    در اینجا هم مثل بازار بزرگ مراکز خرید کوچک و بزرگ و فروشگاه‌های زیادی فعالیت دارند که می‌توانند برای هر سلیقه پاسخگو باشند. مخصوصا اینکه قیمت بعضی از پوشاک در این منطقه دست کمی از بازار ندارد.

    اینجا یک بورس تمام عیار برای انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه است. از زمان نوزادی و کوچک‌ترین سایز تا لباس و کفش‌های سایز بزرگ در بازار دوم نازی‌ آباد در دسترس عموم قرار دارد. دسترسی به بازار دوم نازی آباد تنها برای جنوب شهر نیست و با استفاده از خط یک مترو می‌توان به سادگی از هر جای تهران به آنجا رسید.

    دسترسی به مرکز خرید ارزان بازار دوم نازی آباد

    اگر دوست دارید به اینجا سر بزنید باید بگم که دسترسیش خیلی آسون است چون با استفاده از خط یک مترو می توانید به راحتی از هر جای تهران به اینجا برسید.

     ایستگاه مترو علی‌آباد هم نزدیکترین ایستگاه مترو به این محله نازی آباد است.

    مترو میری متروی علی اباد پیاده شو تاکسی داره واسه نازی اباد

    آدرس : تهران نازی آباد، خیابان بازار دوم

    امیدواریم که توانسته باشیم اطلاعات مفیدی در مورد مرکز خرید ارزان بازار دوم نازی آباد به شما دهیم. نظرات و تجربیات خودتان را با ما در میان بگذارید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳۶ رای

    مطلب پیشنهادی

    بهترین مکان های گردشگری برای سفر در اردیبهشت

    ادیبهشت ماه رسید و حالا بهترین فصل برای سفر است. من خودم تو نوروز سفر …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.