قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » مدل زیورآلات » عینک » مراقبت از عینک با جا عینکی
فروشگاه اینترنتی ایلیار
قاب محافظ عینک
قاب محافظ عینک

مراقبت از عینک با جا عینکی

  • عینک آفتابی یکی از کاربردی‌ ترین اکسسوری ‌هایی است که می ‌توانید در استایل خود به کار ببرید، فرقی نمی ‌کند این استایل تابستانی، زمستانی یا اسپرت و مجلسی باشد! عینک‌ های آفتابی ضروری ‌اند نه فقط به این دلیل که هر استایلی را کامل و چشمگیر می ‌کنند؛ بلکه به این دلیل که از چشم‌ ها محافظت می ‌کنند و اجازه نمی ‌دهند پوست دور چشم چروک شود.

    جا عینک آفتابی
    جا عینک آفتابی

    عینک آفتابی بخصوص در فصل تابستان معمولا روی صورت بسیاری از مردم جا خوش می کند و برخی از کسانی که برای ظاهر خود و پوشش ارزش بیشتری قائل هستند برای استایل های مختلف عینک های گوناگونی تهیه کرده اند.

    کیف عینک آفتابی
    کیف عینک آفتابی

    روزهای گرم سال از راه می رسند و زیر نور شدید آفتاب بهترین روش برای حفاظت از چشم ها استفاده از عینک های آفتابی است. اگر برای عینک آفتابی تان جلد مناسب و ضد خش ندارید، در این مبحث مجله اینترنتی ایلیار مدل هایی از جا عینک را برایتان گردآوری کرده ایم. در ادامه مطلب این مدل های زیبا را مشاهده میکنید. امیدوارم مورد پسند همه شما قرار بگیرد.

    جلد عینک آفتابی
    جلد عینک آفتابی

    عینک آفتابی یکی از اجزای ضروری اکسسوری های یک خانم و آقای شیک و خوش لباس است. عینک آفتابی مناسب و مرغوب قیمت نسبتا بالایی دارد پس باید در مراقبت از آن دقت کافی داشته باشید تا عمر بیشتری داشته باشد و زود خراب نشود. پس چطور از عینک آفتابی مراقبت کنیم تا بیشتر عمر کند و دچار آسیب و خرابی نشود.

    جا عینکی
    جا عینکی

    چطور از عینک آفتابی مراقبت کنیم؟

    – آن را روی سر خود نگذارید
    بسیاری از افراد فکر می کنند با گذاشتن عینک آفتابی روی سر خود خوش تیپ می شوند یا این که جای مناسبی برای مواقعی که آن را در چشم خود ندارند پیدا کرده اند اما این کار بسیار اشتباه است به سه دلیل:

    • در مدل های حلبانی یا مدل های دیگری که بالشتک بینی دارند سیم های فلزی آن ممکن است در مو های شما گیر کند و فشاری که برای خارج کردن آن به عینک وارد می کنید سیم های فلزی آن را خم می کند.
    • اگر سر بزرگی دارید این کار به دسته های عینک فشار می آورد و آن ها را از حالت طبیعی خارج می کند.
    • اگر خم شوید عینک از سر شما می افتد و می شکند.
    جا عینک دودی
    جا عینک دودی

    – آن را تنظیم کنید
    صورت اکثر افراد دارای مقداری نامتقارنی است که در افراد مختلف متفاوت است. حتی در بسیاری افراد ارتفاع گوش ها با هم متفاوت است و یا ممکن است هر دو گوش پایین تر از حالت عادی باشند. پس ضرورت دارد که عینک را بر اساس صورت خود تنظیم کنید. اگر این کار را انجام ندهید عمر عینک شما بر اثر فشار نامتقارن کم خواهد شد. بیشتر مغازه های معتبر عینک این کار را به رایگان برای شما انجام می دهند.

    قاب محافظ عینک
    قاب محافظ عینک

     

    عینک را در کیف خود نیندازید از جا عینکی مناسب استفاده کنید
    بله شما می توانید عینک خود را در کیفتان بگذارید به شرطی که عینک را در قاب محافظ خود قرار داده باشید، بسیاری افراد به این نکته توجه نمی کنند و بدون محافظ آن را در کیف خود می گذارند در نتیجه عینک دچار خش و آسیب می شود. اگر کیف شما کوچک تر از آن است که قاب عینک در آن جا بگیرد عینک را داخل یک دستمال محافظ بپیچید و در کیف بگذارید. در غیر این صورت حتما از جا عینکی استفاده کنید.

    جا عینک
    جا عینک

    حتما بعد از دیدن عکس های جا عینکی نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید. تا در پست های بعدی از آن ها استفاده کنیم.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطلب پیشنهادی

    قوطی‌ فلزی کادویی

    مدل قوطی‌ فلزی فانتزی

    مدل قوطی‌ فلزی فانتزی مدل قوطی‌ فلزی فانتزی در این مطلب از سایت ایلیار قصد داریم …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.