قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » مدل زیورآلات » اکسسوری » مدل گوی شیشه ای موزیکال مناسب برای کادو
فروشگاه اینترنتی ایلیار
عکس مدل گوی موزیکال
عکس مدل گوی موزیکال

مدل گوی شیشه ای موزیکال مناسب برای کادو

  • مدل گوی شیشه ای موزیکال مناسب برای کادو

    در پست قبل از سایت ایلیار ایده هایی برای خرید کادو تولد و  مدل کادو ولنتاین و مدل عروسک ولنتاین را برایتان قرار دادیم.

    اگر به دنبال خرید کادو عاشقانه و رومانتیک برای عشق و یار خود هستید گوی های موزیکال همیشه جزء بهترین انتخاب ها هستند. این گوی ها با طرح های خاص و زیبای خود و همچنین موزیک دلنشین و گوش نوازش می تواند یک کادو بیادماندنی و خاطره ساز شود که در آینده یادآور خاطرات شیرین شما باشد.

    مدل گوی شیشه ای موزیکال
    مدل گوی شیشه ای موزیکال

    این گوی ها می توانند علاوه بر یک کادو رومانتیک و عاشقانه یک دکوری شیک و زیبا نیز باشند که زینت بخش اتاق خواب و یا پذیرایی شما است.

     

    این گوی ها دارای بسته بندی فوق العاده ایمن و محکم است تا در هنگام جابجایی و ارسال به هیچ عنوان آسیب نبیند. در ضمن حتماً در هنگام سفارش طرح مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

    مدل گوی شیشه ای موزیکال
    مدل گوی شیشه ای موزیکال

    گوی شیشه ای موزیکال به عنوان گویی زیبا و کوچک می تواند در منزل یا محل کار یا جعبه کادو شما به عزیزانتان زینت بخشی زیبا باشد.

    • گوی شیشه ای حاوی آب و برف مصنوعی و یا اکلیل می باشد
    • پایه این وسایل تزئینی دارای طرح های فانتزی برجسته می باشند
    • داخل گوی بلورین عروسک های زیبا با تم عاشقانه قرار دارد که میتوان بعنوان لوازم تزئینی منزل نیز از آنها استفاده کرد
    • مناسب برای کادو و هدیه
    مدل گوی شیشه ای
    مدل گوی شیشه ای

    گوی شیشه ای اجناس دکوری هستند که از جذابیت خاصی بر خودردار می باشند. این نوع گوی ها در طرح ها و رنگ های مختلفی موجود می باشد که بعضی از آن ها موزیکال نیز می باشند.

    مدل گوی شیشه ای موزیکال مناسب برای کادو
    مدل گوی شیشه ای موزیکال مناسب برای کادو

    این گوی ها از شیشه و پلاستیک فشرده ساخته شده است و بصورت مکانیکی و با کوک کردن آن موزیک نواخته و عروسک های داخل آن می چرخند.

    عکس مدل گوی موزیکال
    عکس مدل گوی موزیکال

    این گوی زیبا می تواند بر حسب مدل در دکوراسیون منزل و محل کار استفاده شود. به طور مثال گوی هایی که دارای مجسمه های شیک می باشند برای دکور منزل مناسبند و گوی هایی که دارای شخصیت کارتونی می باشند برای اتاق کوتاه مناسب می باشند.

    خرید گوی شیشه ای می تواند هدیه ای خاص و زیبا برای کسانی که دوستشان دارید باشد. این هدیه با توجه به مدل ، طراحی و شکل می تواند برای سنین مختلفی طراحی شود.

    حتما بعد از دیدن عکس های مدل گوی شیشه ای موزیکال نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید. تا در پست های بعدی از آن ها استفاده کنیم.

    مدل گوی شیشه ای, خرید اینترنتی, خرید اینترنتی گوی شیشه ای, خرید پستی, خرید پستی گوی شیشه ای, خرید کادو, خرید کادو تولد, خرید کادو ولنتاین, خرید گوی شیشه ای, خرید هدیه, خرید هدیه تولد, خرید هدیه ولنتاین, فروشگاه اینترنتی, گوی شیشه ای, گوی شیشه ای ساده, گوی شیشه ای موزیکال, گوی موزیکال,مدل گوی موزیکال

    مدل گوی شیشه ای موزیکال
    مدل گوی شیشه ای موزیکال

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.