قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » مدل زیورآلات » گوشواره » مدل گوشواره ریش ریشی یا فرینجی
فروشگاه اینترنتی ایلیار
ست کردن گوشواره ریش ریشی
ست کردن گوشواره ریش ریشی

مدل گوشواره ریش ریشی یا فرینجی

  • امروز تصمیم گرفتم برای ست کردن لباسم تو مهمونی از این گوشواره ریش ریشی بخرم. با دیدن این مدل ها زیبا میتونید ایده بگیرید همچنین این کوشواره های ریش ریشی می تواند ایده خوبی برای کادو باشد . با مجله اینترنتی ایلیار همراه باشید.

    مدل گوشواره جدید
    مدل گوشواره جدید

    گوشواره فرینجی یا ریش ریشی Fringy Earrings

    این گوشواره‌ها چندین فصل است ترند شده‌اند. گوشواره‌ فرینجی یا ریش ریشی از ریشه هایی با جنس‌های مختلف مانند نخ، زنجیر، مونجوق و مهره و یا کاموا است. شاید در نگاه اول تکه‌ای نخ به نظرتان جذاب نیاید، ولی این گوشواره‌ها به شیک ترین شکل ممکن ست می‌شوند. هرچه بزرگتر و با جزئیات بیشتر بهتر !

    گوشواره های ریش ریش
    گوشواره های ریش ریش

    با آغاز سال جدید، بسیاری از ما دوست داریم حس تازگی را به زندگی خود بیاوریم. این حس تازگی می تواند حتی با تغییری کوچک در ظاهر ما همراه باشد و حسی بسیار دلپذیر و دلچسبی را به ما هدیه کند. در این میان یکی از ساده ترین راه ها برای تغییر ظاهر و ارتقای آن در سال ۲۰۱۸، می تواند تغییر زیورآلاتی باشد که تا کنون استفاده کرده ایم.

    مدل گوشواره نخی
    مدل گوشواره نخی

    در سال گذشته گوشواره های بسیار بزرگ در کنار گردنبند هایی ظریفی با تزییناتی از سنگ های قیمتی، همراه ما بودند. بسیاری از ما می دانیم که زیورآلات بر روی ظاهر ما بسیار تاثیر گذار هستند و می توانند حقایق زیادی را در مورد شخصیت ما بیان کنند، زیورآلاتی که می توانند ظاهری معمولی یا عجیب داشته باشند. حال در میان تمام انتخاب هایی که در میان گوشواره ها و زیورآلات داریم، گوشواره های ریش ریش با جذابیت خاص خود وارد بازار شده اند.

    گوشواره های زیبا و جدید ریش ریش در سال ۲۰۱۸ در اوج محبوبیت

    مدل گوشواره ریش ریشی
    مدل گوشواره ریش ریشی

    گوشواره های ریش ریش نماد قدرت!

    در طول تاریخ آویز های ریش ریش برای تزیین اتاق های قصر های سلطنتی و یا در لباس های پاپ و اسقف های اعظم کلیسای کاتولیک استفاده می شدند. به همین سبب بسیاری این آویز ها را نمادی از مقام و قدرت می دانند. اما در اواخر سال ۲۰۱۷، این آویز ها راه خود را به دنیای زیورآلات باز کردند. ممکن است در نگاه اول این گوشوارها ترسناک، عجیب و یا فریبنده باشند، اما روز به روز بر محبوبیت آن ها افزوده می شود.شما می توانید گوشواره های ریش ریش را با جنس ها و طرح های مختلف پیدا کرده و متناسب با سلیقه ی خود آن ها را خریداری کنید. این گوشواره ها می توانند از جنس پلاستیک، نخ و یا پارچه باشند. همچنین ممکن است به همراه سایر فلزات و یا سنگ ها به زیبایی طراحی شده باشند. این قابلیت این امکان را به شما می دهد که از این گوشواره ها چه در طول روز و چه در مهمانی ها و دورهمی ها استفاده کنید.

    گوشواره ریش ریش
    گوشواره ریش ریش

    بسیاری از متخصصان مد معتقد هستند که درست است رنگ های دلربای گوشواره های ریش ریش مناسب فصل بهار و تابستان خواهند بود اما عده ای دیگر آن ها را مناسب برای تمام فصول خصوصا زمستان دانسته و معتقد هستند که استفاده از آن ها می تواند به ظاهر شما نشاط و طراوت خاصی را ببخشد. رنگ های تیره تر این گوشواره ها بیشتر مناسب برای مهمانی های رسمی و رنگ های روشن آن ها می توانند برای لباس های عادی شما انتخاب مناسبی باشند.

    این پیش بینی وجود دارد که این گوشواره های زیبا در سال ۲۰۱۸، به اوج محبوبیت خود برسند.

    نکاتی برای ست کردن گوشواره ریش ریشی (فرینجی)

    در استفاده از این گوشواره ها باید دقت کنید. یک محدوده ۲۰ سانتی بالا و پایین گوشواره را خالی تر، سبک تر  و مینیمال تر بپوشید. از لباس ساده به همراه رنگ های خنثی استفاده کنید. تصور کنید ، گوشواره ریش ریشی شما مرکز یک دایره به شعاع بیست سانتی متر است. هرچه در این دایره قرار می‌گیرد نباید توجه را از گوشواره بردارد. اگر به یک مهمانی عصر می‌روید ، استفاده از یک بلوز آف شولدر (سرشانه این بلوزها خالی است.) به شما توصیه می‌شود. این لباس‌‌ها کمترین توجه را به خود و بیشترین توجه را به شانه شما که گوشواره تان برروی آن است قرار می‌دهند. سعی کنید با این مدل گوشواره موهایتان را ساده و صاف کنید. اگر موهایتان را فر میکنید با موج های کمتر و مرتب باشد.

     ست کردن گوشواره ریش ریشی
    ست کردن گوشواره ریش ریشی

    استایل مونوکروم

    کت و شلوارهای تک رنگ با استایل مونو کروم نیز ترند این فصل هستند.

    در کنار لباس تک رنگ استفاده از گوشواره‌ ریش ریشی فرینجی توصیه می‌شود.

    در کنار گوشواره فرینجی بهتر است از اکسسوری دیگری استفاده نکنید.

    در صورتی که از اکسسوری دیگری استفاده می‌نمایید از اکسسوری‌های ظریف، ساده و مینیمال انتخاب کنید. سعی کنید در ست کردن سایر اکسسوری‌ها با گوشواره فرینجی از رنگ‌های استیل استفاده کنید. به عنوان مثال اگر یک دستبند و گردنبند را با گوشواره فربنجی ست می‌کنید هر دو را ساده و استیل یک رنگ انتخاب بفرمایید.

    گوشواره‌ ریش ریشی فرینجی
    گوشواره‌ ریش ریشی فرینجی

    استایل کژوال

    در استایل کژوال به همراه شلوار جین و هر بالاتنه رنگی خنثی ست مناسبی است. در ست های کژوال می‌توانید کفش و گوشواره تان را با هم ست کنید.

    مدل گوشواره دخترانه
    مدل گوشواره دخترانه

    سعی کنید در کنار گوشواره ریش ریشی فرینجی از شال‌های ساده استفاده بفرمایید.

    بهتر است از جنس‌هایی مانند حریر در شالتان استفاده کنید که هم سبک و هم مینیمال باشد. انواع رنگ‌های تابستانی گوشواره‌های فرینجی و جنس نخ های نازک تر برای فصل گرما مناسب هستند. همچنین جنس نخ های کاموایی با رنگ‌های زمستانی برای فصل سرما مناسبند.

    گوشواره‌ ریش ریشی فرینجی
    گوشواره‌ ریش ریشی فرینجی

    حتما بعد از دیدن عکس های مدل گوشواره ریش ریشی نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید. تا در پست های بعدی از آن ها استفاده کنیم.

    مدل گوشواره ریش ریشی
    مدل گوشواره ریش ریشی

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    مطلب پیشنهادی

    قوطی‌ فلزی کادویی

    مدل قوطی‌ فلزی فانتزی

    مدل قوطی‌ فلزی فانتزی مدل قوطی‌ فلزی فانتزی در این مطلب از سایت ایلیار قصد داریم …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.