قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » دنیای مد » مدل کیف چرم زنانه
فروشگاه اینترنتی ایلیار
مدل کیف چرم
مدل کیف چرم

مدل کیف چرم زنانه

  • قبلا در سایت تفریحی ایلیار مطلبی مدل کیف عروس قرار دادیم. در این پست مطلبی درباره ی مدل کیف چرم زنانه برایتان گرداوری کردیم.

    در این قسمت از مجله اینترنتی ایلیار می توانید نمونه هایی زیبا از مدل کیف های چرمی را تماشا کنید .

    اگر شما هم علاقه مند به هنر چرم دوزی هستید و به دنبال  مدل کیف چرمی دست دوز زنانه جدید  می گردید. این مطلب را دنبال کنید.

    چرم از جمله اجناسی است که همیشه طرفداران بسیاری از سرتاسر دنیا داشته، این به این دلیل است که چرم دارای مقاومت بالا در برابر انواع آب و هوا در عین داشتن زیبایی است. در این مطلب با تصاویر کیف چرم دست دوز که از پرطرفدارترین مدل های کیف در دنیاست در خدمت شما هستیم.

    زیباترین مدل های کیف چرم دست دوز

    ابتدا اطلاعاتی درباره چرم اصلی و مصنوعی را برایتان بازگو می کنیم و سپس مدل های کیف چرم دست دوز را برایتان به نمایش خواهیم گذاشت.

    مدل کیف چرم زنانه
    مدل کیف چرم زنانه

    درباره چرم اصلی و مصنوعی

    یکی از پرطرفدار ترین جنس ها، جنس چرم است، چرم حاصل پوست جانوران مختلف دباغی شده به خصوص پوست گاو است، در واقع اگر پوست جانوران در گوشه ای ساکن باشد و استفاده ای از آن نشود به مرور زمان فاسد شده و از بین می رود. دباغی باعث می شود که این پوست قابل فساد به یک محصول با کاربردهای مختلف صنعتی و تجاری تبدیل شود. به عبارت دیگر چرم محصول فرعی گوشت است.

    مدل کیف چرم
    مدل کیف چرم

    اگر میخواهید کیف چرم اصل را از مصنوعی تشخیص دهید باید به قسمت برش خورده آن نگاه کنید، معمولا چرم مصنوعی نشانه هایی از حالت پلاستیکی در آن وجود دارد.

    کیف چرم مجلسی
    کیف چرم مجلسی

    همچنین چرم طبیعی بسیار نرم تر و قابل انعطاف تر از چرم مصنوعی است و دیگر اینکه چرم طبیعی دارای بوی خاصی است. در میان محصولاتی که با چرم های طبیعی تولید می شوند کیف چرم دست دوز طرفداران بسیاری دارد ضمن آنکه کیف های چرم می توانند به کشورهای پیشرفته نیز صادر گردند.

    مدل کیف چرم دخترانه
    مدل کیف چرم دخترانه

    چرم و دست دوز های چرمی دنیای گسترده ای دارند و روزبه روز مدل های جدید و متنوعی به محصولات چرمی اضافه می شوند.

    سفارش کیف چرم دخترانه
    سفارش کیف چرم دخترانه

    این پست را اختصاص می دهیم به نمایش و معرفی تصاویری از مدل کیف پول چرم دست دوز زنانه جدید و همچنین انواع مدل کیف چرم دست دوز مردانه ، کیف پول چرم  و همچنین انواع چیزهای دیگری که با چرم ساخته میشود مانند مدل های دستبند چرم ، ساعت چرم ، کیف موبایل چرمی و …  که توسط هنرمندانی که در این زمینه مشغول به کار هستند تهیه و منتشر شده است .

     

     

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۴ رای

    مطلب پیشنهادی

    مدل روسری Fendi زنانه

    جدیدترین مدل روسری Fendi زنانه

    در مطلب قبل از مجله اینترنتی ایلیار ، جدیدترین مدل روسری برایتان قرار دادیم. امروز قصد داریممدل روسری …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.