قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » مدل زیورآلات » اکسسوری » مدل  کمربند زنانه گوچی Gucci
فروشگاه اینترنتی ایلیار
کمربند زنانه گوچی
کمربند زنانه گوچی

مدل  کمربند زنانه گوچی Gucci

  • در این بخش از مجله اینترنتی ایلیار تصاویری از جدیدترین مدل های کمربند را برای شما آماده کرده ایم مخصوصا مدل کمربند گوچی و راه های تشخیص اصل بودن آن، امیدواریم که مورد توجه شما قرار گیرد. به نظرم کمربند گوچی یکی از اکسسوری هایی است که هر خانم و دختری باید داشته باشدش 🙂

    کمربند یکی از اجزایی است که زیبایی بیشتری به لباس می بخشد. کمربندها مدل ها و جنس های مختلفی دارند. در این مطلب ایلیار نمونه هایی از کمربندهای جدید را قرار داده است. با مجله اینترنتی ایلیار همراه باشید

    وقتی صحبت از ترندها و مدل‌های جدید می‌شود ذهن‌ها بیشتر متمایل به کیف و کفش و لباس‌های اساسی می شود و کمتر کسی به وسیله‌ای مثل کمربند فکر می‌کند. کمربندها از عناصری هستند که در پوشاک زنانه کمتر مورد توجه قرار می‌گیرند اما نقش مهمی در ارتقا استایل ما دارند.

    یکی از اکسسوری‌های مهم لباس زنانه و دخترانه ، کمربند می‌باشد که باعث افزایش زیبایی لباس می‌شود. در دنیای مد و زیبایی امروزی در جهان کمربند جایگاه خاص خود را دارد و همه افراد سعی می‌کنند با لباس مجلسی خود از کمربند مجلسی نیز استفاده کنند. کمربند زنانه انواع مختلفی دارد و امروزه از آن در بیرون از خانه و برای لباس‌های مختلف مثل مانتو نیز استفاده می‌کنند.

    مدل‌هایی زیبا از کمربند گوچی
    مدل‌هایی زیبا از کمربند گوچی

     کمربند زنانه گوچی Gucci

    کمربندها در دنیای اکسسوری‌ ها جایگاه خاصی دارند. این اکسسوری‌های جذاب و پرکاربرد نه تنها نقش عملکردی مهمی دارند بلکه از نظر زیبایی و هماهنگی در استایل خانم‌ها و آقایان نیز بسیار مهم و تاثیرگذار تلقی می‌شوند. برندهای مختلفی به تولید کمربندهای خاص و شیک می‌پردازند اما

    کمربند گوچی جزو آن کمربندهای اصل و نسب داری است که استفاده از آن بدون تردید باعث ارتقاء سطح استایل می‌شود.

    در این مقاله اختصاصی از ایلیار نگاه مختصری داریم به تاریخچه برند گوچی وکمربند گوچی که جزو مهم‌ترین و پرطرفدارترین محصولات این برند به شمار می‌رود. در ادامه نیز با چند مدل از زیباترین و خاص‌ترین کمربندهای گوچی آشنا خواهید شد.

    مدل کمربند گوچی
    مدل کمربند گوچی

    تاریخچه مختصری از برند گوچی

    برند گوچی یک برند لاکچری ایتالیایی است که در سال ۱۹۲۱ توسط گوچو گوچی تاسیس شده است.

    پیش از این زمان گوچی به عنوان یک پیشخدمت مهاجر در هتل‌های لندن و پاریس کار می‌کرد اما همیشه تحت تاثیر زیبایی چمدان‌های مهمانان هتل قرار می‌گرفت و همین اشتیاق او را بر آن داشت تا یک کارگاه تولید لوازم چرمی در فلورانس راه اندازی کند. او روش‌های سنتی تولید چرم را تغییر داد و با استخدام کارگران ماهر در تولید چرم و به کارگیری دستگاه‌های خودکار توانست برند خود را به موفقیت برساند. او با پسرانش واسکو، آلدو و رادولفو برند گوچی را توسعه داد و در میلان و رم نیز شعبه‌هایی تاسیس کرد و به تولید اکسسوری‌های مختلف مثل کیف و کفش به خصوص کفش کالج معروف برند گوچی پرداخت. با شروع جنگ جهانی و کاهش مواد اولیه گوچی تصمیم گرفت بند کیف‌ها را به جای چرم از پارچه‌های محکمی با رنگ قرمز و سبز تولید کند که همین طرح به نماد هویت گوچی تبدیل شد.

    لوگوی گوچی به شکل دو حرف G در کنار و روبروی هم طراحی شده است

    که نشانه‌ای از نام گوچو گوچی موسس این برند است. برند گوچی ابداعات مختلفی در تاریخ مد داشته است که کیف دسته بامبو یکی از آن‌ها است، این کیف برند گوچی به یکی از کیف‌های لاکچری و ماندگار تبدیل شده است که هنوز هم خواهان دارد. دهه ۱۹۶۰ دوره اوج موفقیت گوچی بود و در این دوره ستارگانی مثل گریس کلی و جکی کندی به مشتریان پروپاقرص کمپانی تبدیل شدند. در دهه ۷۰ و ۸۰ کمپانی دچار افول شد اما با انتخاب تام فورد به عنوان میریت طراحی، برند گوچی جانی تازه گرفت و مجددا به عرصه رقابت بازگشت.

    مدل کمربند گوچی Gucci
    مدل کمربند گوچی Gucci

    در حال حاضر که نزدیک به یک قرن از تاسیس برند گوچی می‌گذرد این برند ۲۷۸ فروشگاه عرضه مستقیم در سراسر جهان دارد و این برند تحت مالکیت شرکت فرانسوی کرینگ قرار دارد و در سال ۲۰۱۳ ارزش آن بیش از ۱۲ میلیارد دلار تخمین زده شده است در حالی که فروش سالانه آن حدود ۴.۷ میلیارد دلار است. در سال ۲۰۱۵ برند گوچی در لیست بارازش‌ترین برندهای جهان در مجله فوربس رتبه سی و هشتم را به خود اختصاص داد و در حال حاضر الساندرو میکل مدیریت طراحی این برند لاکچری و خاص را به عهده دارد و با طراحی‌های خلاقانه خود در عین حفظ هویت برند، شگفتی مخاطبان و منتقدین را برمی‌انگیزد.

    کمربند گوچی Gucci

    وقتی صحبت از اکسسوری‌ ها می‌شود معمولا جواهرات، کیف و کفش و چیزهایی از این قبیل در ذهن خانم‌ها تداعی می‌شود اما کمربند هم جزو اکسسوری‌های مهم و تاثیرگذار در استایل زنانه است که چندان توسط خانم‌ها جدی گرفته نمی‌شود. این اکسسوری هرچند بزرگ نیست اما به سادگی به نقطه کانونی استایل شما تبدیل می‌شود وهر کسی در نگاه اول کمربند شما را خواهد دید در حالی که استایل شما بدون این کمربند ناقص به نظر می‌رسد گویی که چیزی از آن کم شده است.

     کمربند گوچی Gucci
    کمربند گوچی Gucci

    کمربند گوچی جزو کمربندهایی است که این روزها محبوبیت شایان توجهی پیدا کرده است

    و در صفحه اینستاگرام بسیاری از چهره‌های مد می‌توان درخش سگک فلزی آن را که به شکل لوگوی گوچی فرم گرفته است مشاهده کرد اما این چهره‌ها روش‌های مختلفی برای استفاده از کمربند گوچی ارائه کرده‌اند که در ادامه نمونه‌هایی از آن را مشاهده خواهید کرد.

     کمربند زنانه گوچی Gucci
    کمربند زنانه گوچی Gucci

    راه تشخیص کمربند گوچی اصل از تقلبی

    جعبه کمربند گوچی اصل : گوچی برای تمام محصولات خود، یک کیف مخصوص طراحی کرده است. اما کمربند گوچی، علاوه بر کیف، یک جعبه کمربند هم دارد. اما اگر کمربند مورد نظر شما، یکی از این گزینه‌ها را ندارد، باید به اصل بودن آن شک کنید.

    کیسه کمربند گوچی :علاوه بر کیف و جعبه، کمربند گوچی اصل شامل یک کیسه پارچه‌ای به رنگ قهوه‌ای است. در هنگام خرید کمربند گوچی، به نام گوچی که بر روی کیسه پارچه‌ای با فونت مخصوص این شرکت حک شده است، توجه کنید.

    کمربند گوچی
    کمربند گوچی

    جنس کمربند گوچی اصل : جنس کمربند گوچی از چرم اصل است،

    دوخت کمربند گوچی : خطوط دوخت کمربند گوچی، از ویژگی‌های اصلی آن است که می‌توان یک کمربند تقلبی را با آن شناسایی کرد. شرکت گوچی، به خاطر احترامی که برای مشتریان خود قائل است، کمربندهایی با دوخت بدون نقص تولید می‌کند.

    پل‌های کمربند گوچی اصل : پل های کمربند گوچی اصل هم جنس و هم رنگ خود کمربند است. توجه داشته باشید که هر نوع اختلاف رنگی در تگ کمربند و خود کمربند، نشانه تقلبی بودن آن است.

    سگگ کمربند گوچی : نحوه اتصال سگک کمربند گوچی اصل با نمونه تقلبی آن بسیار متفاوت است. در کمربند گوچی اصل، سگک کمربند توسط یک مهره کوچک فلزی به کمربند متصل شده است که این مهره از قسمت روی کمربند کاملا قابل دیدن است. توجه داشته باشید که جنس قطعات فلزی کمربند از جمله سگک آن باید کیفیتی بالا داشته باشند.

    کمربند زنانه گوچی
    کمربند زنانه گوچی

    نام گوچی بر سطح داخلی کمربند :در سطح داخلی کمربند، لوگوی این شرکت با کیفیت بالا و به صورت برجسته بر روی کمربند حک شده است. همچنین این لوگو شامل یک شماره سریال ۱۴ رقمی است که می‌تواند نشانه مهمی برای شناخت کمربند گوچی اصل باشد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطلب پیشنهادی

    مدل روسری Fendi زنانه

    جدیدترین مدل روسری Fendi زنانه

    در مطلب قبل از مجله اینترنتی ایلیار ، جدیدترین مدل روسری برایتان قرار دادیم. امروز قصد داریممدل روسری …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.