قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » دنیای مد » مدل کفش کالج مردانه جدید
فروشگاه اینترنتی ایلیار
کفش کالج مردانه
کفش کالج مردانه

مدل کفش کالج مردانه جدید

  • در پست قبل از سایت ایلیار جدیدترین کفش تابستانی دخترانه ۹۷ و جدیدترین کفش لژدار زنانه ۹۷را برایتان قرار دادیم.

    در بخش مدل کیف و کفش از سایت تفریحی ایلیار قصد داریم مدل هایی از مدل کفش کالج مردانه را قرار دهیم. در ادامه مطلب این مدل های زیبا را مشاهده میکنید. امیدوارم مورد پسند همه شما قرار بگیرد.

    عکس هایی از جدیدترین مدل کفش کالج مردانه را از بخش مدل کفش مشاهده می کنید.

    کالج از آن کفش‌هایی است که همیشه و همه جا به کار‌مان می‌آید؛ در محل کار، در گشت‌وگذارهای روزانه، در دانشگاه و مدرسه و خلاصه هرجا که دلمان کفشی بخواهد که هم زیبا باشد هم راحت. طراحی کلاسیک و ماندگار کالج باعث شده تا در طراحی‌های بهاری و تابستانی‌ و پاییز همه برندها ردی از کالج به جا بماند. این کفش دارای جنس چرم مصنوعی بوده و در رنگ مشکی موجود می‌باشد. از مزیت های این محصول سبک بودن آن است و در کنار شلوار‌های جین به زیبا‌تر شدن استایل کمک می‌نمایید.

    مدل کفش کالج مردانه جدید
    مدل کفش کالج مردانه جدید

    کفش‌های مردانه برخلاف کفش‌های زنانه دارای مدل‌های متعدد و متفاوتی نیستند و تنوع مدل کفش‌های مردانه در چند سبک مختلف خلاصه می‌گردد. یکی از انواع این سبک‌ها کالج مردانه یا به عبارتی لوفر است. در فصل بهار و تابستان کفش کالج یکی از محبوب‌ترین کفش‌هایی است که برای آقایان وجود دارد.

    مزیت‌های مختلفی که این کفش نسبت به سایر مدل‌های مناسب برای آقایان دارد باعث می شود که آن‌ها تمایل زیادی به استفاده کردن از این کفش‌ها داشته باشند. کالج‌ها یا لوفر های مردانه معمولاً غیررسمی هستند و آقایان در کارهای روزانه از پوشیدن آن‌ها بهره می برند.

    مدل کفش کالج مردانه
    مدل کفش کالج مردانه

    زیبایی و راحتی کالج مردانه

    یکی از این مزایا راحتی کفش کالج است. راحتی بدین معنی است که کفش‌های کالج به‌سرعت پوشیده شده و به‌راحتی و در کمترین زمان از پا خارج می‌شوند؛ یعنی برای آقایان دردسر باز و بسته کردن بندهای کفش‌های ورزشی و همین‌طور کفش مردانه را ندارند. علاوه بر راحتی در استفاده، یکی دیگر از ویژگی‌های مهم کفش‌های کالج این است که به‌آسانی می توان آن را با تیپ‌ها، استایل ها و مدل‌های مختلف پوششی لباس مردانه ست و هماهنگ نمود. هرسال قبل از شروع فصل بهار یعنی در اواخر فصل زمستان ویترین کفش‌فروشی‌های مردانه پر می شود از مدل‌های متنوع کالج که برای پوشش مردان در فصل بهار و تابستان آماده شده است.

    این مسئله نشان‌دهنده این است که کفش کالج درواقع یک کفش فصلی به‌حساب می آید؛ یعنی شما می توانید در دو فصل گرم سال از این کفش استفاده نمایید و اکثر مدل‌های این کفش معمولاً مناسب استفاده در فصول سرد سال نیستند. شاید بتوان گفت که از مهم‌ترین جذابیت‌های استفاده از کفش کالج هماهنگی این مدل کفش با سبک‌های مختلف در پوشش شلوار آقایان است.

    کفش کالج مردانه
    کفش کالج مردانه

    ست کردن شلوارهای جین و کتان و کالج مردانه

    جالب است بدانید که پوشیدن کفش کالج با شلوار جین و همین‌طور با شلوارهای کتان و پارچه‌ای می تواند از هماهنگی فراوانی برخوردار شود. شما در هر سه استایل مختلف جین، کتان و پارچه با پوشیدن این کفش‌ها تیپی جذاب، به‌روز و بسیار شیک را تجربه خواهید کرد. با توجه به این مسئله که این مدل کفش تقریباً از یک سبک خاص پیروی می کند و اغلب این کفش‌ها شبیه به یکدیگر هستند، اما شما می توانید باکمی چرخیدن در بازار مدل‌های متنوعی از کفش‌های کالج را انتخاب نمایید به‌طوری‌که بتوانید با هرکدام از این تیپ‌ها هماهنگ نموده و از آن استفاده کنید. ترکیب کالج جیر یا نوبوک با شلوار جین جذابیت بسیار زیادی به استایل مردانه شما می دهد.

    کفش کالج مردانه
    کفش کالج مردانه

    قیمت مناسب و تنوع رنگی کالج مردانه

    قیمت پایین این مدل کفش‌ها نیز یکی دیگر از جذابیت‌های این کالا در صنعت مد و فشن است. کفش‌های کالج نسبت به کفش‌های مردانه مجلسی و همین‌طور کفش‌های اسپرت، عموماً از قیمت پایین‌تری برخوردار می باشند. گرچه برندهای تخصصی کفش که مشغول تولید انواع کالج هستند در برخی مواقع قیمت‌های فزاینده‌ای را بر روی کالاهای خود گذاشته‌اند، اما شما می توانید در مقایسه با کفش‌های مردانه و کفش اسپرت متعلق به برندهای خاص این اختلاف قیمت را متوجه شوید. به‌عنوان‌مثال در برندهای معروف کلارکس، جئوکس و اکو که بیشتر سبک کلاسیک دارند و برندهایی مثل بنتون، زارا و منگو که عموماً اسپرت تر هستند، قیمت نسبتاً بالاتری را در کالج‌های مردانه به نسبت سایر برندها خواهید یافت؛ که البته دارای کیفیت، دوخت و دوام به نسبت بالاتری هستند.

    تنوع در رنگ نیز یکی از مهم‌ترین خصوصیت‌های کفش کالج است. شما می توانید این کفش‌ها را در رنگ‌های بسیار متنوع و جذابی در بوتیک‌ها و مغازه‌ها پیداکرده و مطابق با سلیقه خود خریداری نمایید. همچنین کالج‌های مردانه قابلیت پوشیدن با شلوار جین را برای مشتریان فراهم می کند. بدین معنی که شما می توانید با در نظر گرفتن تناسب رنگی و مد روز و تیپ موردعلاقه‌تان از کفش‌های کالج رنگی در استایل خود استفاده نمایید.

     کالج مردانه
    کالج مردانه

    هماهنگی کالج مردانه با کت‌وشلوار و تیپ کلاسیک

    اتفاقاتی که طی یکی دو سال گذشته برای این طیف از کفش‌ها افتاده این است که طراحان در صنعت مد، استفاده از این مدل کفش‌ها را با کت‌وشلوارهای مردانه نیز رواج داده‌اند. چنانچه پیگیر طراحی‌های جدید در صنعت مد باشید قطعاً متوجه شده‌اید که ظرف دو سال گذشته شلوارهای مردانه‌ای که کمی قد آن‌ها کوتاه شده است همراه با کالج با کت و پیراهن مجلسی و کراوات استفاده می شود. درست است که این مدل پوشش کمی از میزان کلاسیک بودن لباس‌های مجلسی کاسته است، اما توانسته با شکستن بعضی از قوانین نانوشته در پوشش مجلسی آقایان به میزان جذابیت‌ها و راحتی این پوشش به‌صورت مقطعی اضافه نماید.

    البته استفاده کردن از کالج در تیپ‌های کلاسیک فقط معطوف به سبک ایتالیایی می گردد. بدین معنی که کت‌وشلواری که به سبک ایتالیایی دوخته‌شده است می‌تواند با کفش‌های کالج ست و هماهنگ شود. استفاده کردن از کالج با کت‌وشلوارهای کلاسیک و سبک تاکسیدو، کت‌وشلوارهای انگلیسی و یا کت‌وشلوارهایی که کت آن‌ها شش دکمه است به‌هیچ‌عنوان مناسب نمی باشد. بهتر است در مراسم‌های رسمی که در کنار دریا است از این کفش‌ها با کت‌وشلوار استفاده کنید و در سایر مواقع با کت‌های تک یا ژاکت‌های خنک و سبک بپوشید.

     کالج مردانه
    کالج مردانه

    سعی کنید در میهمانی‌های رسمی و سرپوشیده از کالج‌هایی از جنس ورنی، چرم و جیر استفاده کنید. همچنین می توانید در هماهنگی با پارچه لباستان از کالج‌های طرح دار و سگک‌دار بهره ببرید. پوشیدن کالج‌های سگک‌دار به رنگ‌های طلایی و نقره‌ای و کالج‌های کارشده با سنگ‌های زینتی استایل شما را بسیار رسمی و شیک جلوه می دهد. استفاده از کالج‌هایی که دارای کمی پاشنه هستند نیز با تیپ رسمی شما بسیار زیبا و مطابق با مد روز می شود.

    کفش کالج مردانه
    کفش کالج مردانه

    حتما بعد از دیدن عکس های مدل کفش کالج مردانه نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید. تا در پست های بعدی از آن ها استفاده کنیم.

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    مطلب پیشنهادی

    مدل روسری Fendi زنانه

    جدیدترین مدل روسری Fendi زنانه

    در مطلب قبل از مجله اینترنتی ایلیار ، جدیدترین مدل روسری برایتان قرار دادیم. امروز قصد داریممدل روسری …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.