قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » دنیای مد » مدل کفش مجلسی قرمز زنانه
فروشگاه اینترنتی ایلیار
کفش مجلسی قرمز
کفش مجلسی قرمز

مدل کفش مجلسی قرمز زنانه

  • شنیده‌اید پای انسان قلب دوم اوست. بسیاری از گذشتگان بر این باور بودند که نقاط خاصی از کف پا نمایانگر سلامت بخش‌هایی از بدن است و نیاز به مراقبت زیادی دارد تا در همه حال، انسان آرامش داشته‌باشد. برای انتخاب کفش باید راحتی و سلامت پا را حتما در نظر گرفت.

    مدل کفش قرمز
    مدل کفش قرمز

    پا قلب دوم ماست و مراقبت از آن برای سلامتی بسیار مهم است. همه ما همیشه دغدغه پیدا کردن یک کفش مناسب برای انجام فعالیت های روزمره را داریم . در پست قبلی درباره مدل کتانی قرمز دخترانه مدل هایی را برایتان قرار دادیم .در این بخش از مجله اینترنتی ایلیار مجموعه بی نظری از کفش مجلسی قرمز زنانه برای بانوان محترم گردآوری شده است. با مجله اینترنتی ایلیار همراه باشید.

    کفش مجلسی قرمز
    کفش مجلسی قرمز

    مدل کفش مجلسی ، شخصیت شما را پیش از هر چیز بازگو می کند ؛ لذا باید دقت زیادی برای تهیه کفش مجلسی و مهمانی خود داشته باشید . مگان کلری _ کارشناس کفش از استرالیا می گوید : ” مدل کفش ، حالت ذهنی و خلق و خوی شما را در هر زمان خاص نشان میدهد ” همچنین او عقیده دارد که از طریق کفش می توان حدود ۳۰ درصد شخصیت را دید اما اکثراً دو / سه دسته از کفش ها را ترجیح می دهند که بپوشند .

    کفش مجلسی پاشنه بلند نماد تجمل و زنانگی است .

    کفش قرمز
    کفش قرمز

    البته منظور از پاشنه بلند ، پاشنه ۱۰ سانتی متری است .پاشنه متوسط ۵ تا ۱۰ سانتی متر و پاشنه کوتاه ۰ تا ۵ سانتی متر است . داشتن کفش پاشنه بلند برای راه رفتن در کل طول روز پیچیدگی بیشتری دارد اما اگر به آن عادت دارید ، خیلی خوب است .

    کفش پاشنه دار قرمز
    کفش پاشنه دار قرمز

    مدل کفش مجلسی زنانه با پاشنه متوسط ، متدوال ترین نوع آن است ؛ چرا که اجازه می دهد مدت طولانی بدون آن که اذیت شوید به راه رفتن ادامه دهید .

    مدل کفش مجلسی قرمز زنانه
    مدل کفش مجلسی قرمز زنانه

    چند نکته برای خرید کفش مجلسی زنانه

    اگر تازه وارد هستید و زیاد اهل استفاده از کفش پاشنه دار نبوده اید ، پیشنهاد می کنیم از پاشنه ۵ یا ۶ سانتی استفاده کنید . از آنجایی که همیشه احتمال دارد یک پای شما بزرگ تر از دیگری باشد ، همیشه قبل از خرید کفش مجلسی در داخل مغازه چند دور بزنید و در مورد این مسئله تردید نکنید تا مطمئن شوید در آن احساس راحتی می کنید . علاوه بر این نباید پای شما در داخل کفش بیش از حد گرم شود .

     کفش مجلسی مناسب
    کفش مجلسی مناسب

    ویژگی های کفش مجلسی مناسب

    با پوشیدن کفش پاشنه بلند قد شما بلند تر از حد معمول دیده می شود و اگر اندام شما چاق و متوسط است لاغرتر به نظر می رسد ولی این نوع کفش ها اگر به درستی انتخاب نشوند می توانند آسیب هایی را به پا و کمر شما وارد کنند.

    ۱)کفش مناسب کفشی است که هنگام پوشیدن طولانی‌مدت، پا را تحت فشار قرار ندهد.

    ۲)هنگام انتخاب کفش‌ در نظر داشته‌باشید انگشتان پایتان دچار تغییر حالت نشوند و یا کناره‌های پایتان تحت فشار ناشی از کفش قرار نگیرند.

    ۳) سعی کنید کفشی را که انتخاب می‌کنید تنها جنبه زیبایی نداشته‌باشد بلکه از هر لحاظ مانع آسیب دیدنپای شما در برابر گرما، سرما و ناهمواری‌های زمین باشد.

    ۴)به موقعیت و شرایط خودتان هنگام خرید کفش دقت کنید.

    ۵)در نظر گرفتن بیماری‌هایی مثل دیابت ممکن است انتخابتان را محدود کند ولی در نهایت با آگاهی بر بیماری و شرایط حاکم بر شما، یک انتخاب صحیح انجام خواهید داد.

    ۶)در دوران بارداری کفش‌هایی به پا کنید که فشار زیادی بر پا و ناحیه پشت شما وارد نکند مثل کفش‌های راحت و تختی که جنس و بافت نرمی دارند.
    معمولا در این دوران، بین نیم تا یک نمره، تغییر سایز خواهید داشت که با توجه به این تغییر باید کفشی مناسب انتخاب کنید.

    ۷)اگر از کمردردهای مکرر رنج می‌برید،‌حتما با توجه بیشتری کفش‌هایتان را انتخاب کنید و سعی کنید کفش‌های طبی به پا کنید زیرا این کمردردها گاهی از عواقب پوشیدن کفش‌های نامناسب و غیر استاندارد است.

    ۸)اگراضافه وزن دارید، پوشیدن کفش‌های تخت و راحت به شما توصیه‌ می‌شود. راه رفتن با کفش‌های پاشنه بلند برای کسانی‌که اضافه وزن دارند باعث عدم تعادل می‌شود.

    ۹) ‌قبل از خرید کفش حتما چندبار آن را امتحان کنید و مطمئن شوید به پایتان فشار نمی‌آورد.

    ۱۰) ‌بهترین زمان برای خرید کفش پایان روز است. در طول روز پاهای شما دما، فشار و استرس زیادی را تحمل کرده و برای انتخابی آگاهانه و شناسایی سایز دقیق و مناسب، وقت مناسب‌تری است.

    کفش مجلسی قرمز
    کفش مجلسی قرمز

    ۱۱) ‌هنگام خرید کفش‌هایی که قصد دارید با جوراب آنها را بپوشید، بهتر است جورابی مناسب به پا داشته باشید که بسیار نازک یا بسیار ضخیم نباشد.

    ۱۲) خانم‌هایی که قدی متوسط یا کوتاه همراه با اندامی متوسط و چاق دارند، بهتر است از کفش‌های پاشنه‌داری استفاده کنند که پاشنه‌هایش ضخیم و بلند است.

    استفاده از این کفش‌ها، باعث زیباتر شدن حرکات و برقراری تعادل بیشتر هنگام راه‌رفتن می‌شود. البته استفاده از کفش‌های پاشنه‌دار سوزنی برای این خانم‌ها مناسب نیست.

    ۱۳) ‌بهترین کفش‌ها برای پیاده‌روی، کفش‌هایی هستند که به خوبی پاها را دربر‌گیرند و هنگام پیاده‌روی کاملا به عنوان محافظی برای پا عمل کنند و همچنین انعطاف‌پذیر باشند و پا در آن خسته نشود. کفش‌های پیاده‌روی باید بسیار سبک باشند به نحوی که اصلا احساس نکنید کفشی به پا دارید.

    ۱۴) ‌اگر به صورت حرفه‌ای و مداوم پیاده‌روی می‌کنید بهتر است کفش‌های ساقدار را انتخاب کنید که در پیاده‌روی‌های طولانی‌مدت به ساق پایتان آسیبی نرسد.

    ۱۵) ‌اگر با کفش های پاشنه‌دار مشکل دارید بهترین راه حل این است که، آنها را به پا کنید و چندین مرتبه در مقابل آینه‌های بزرگ قدم بزنید، یادتان باشد اول حتما بر ‌روی فرش آنها را امتحان کنید و از زوایای مختلف حرکات و قدم زدن خودتان را در آینه ببینید. با انجام این کار، با تسلط و اطمینان خاطر بیشتری می‌توانید این کفش‌ها را بپوشید.‌

    کفش مجلسی زنانه
    کفش مجلسی زنانه

    حتما بعد از دیدن عکس های مدل کفش مجلسی قرمز زنانه نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید. تا در پست های بعدی از آن ها استفاده کنیم.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    مطلب پیشنهادی

    مدل روسری Fendi زنانه

    جدیدترین مدل روسری Fendi زنانه

    در مطلب قبل از مجله اینترنتی ایلیار ، جدیدترین مدل روسری برایتان قرار دادیم. امروز قصد داریممدل روسری …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.