قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » دکوراسیون » مدل های محبوب استند گل در خانه های ایرانی
فروشگاه اینترنتی ایلیار
استند گل چوبی
استند گل چوبی

مدل های محبوب استند گل در خانه های ایرانی

  • امروز تصمیم گرفتم یه تنوعی به فضای دکوراسیون خونه بدم با مدل های متنوع استند گل و گیاه . امیدوارم از دیدن این مدل های ایده بگیرید

    یک گل یا گیاه زیبا نیاز به گلدانی شیک دارد و همینطور گلدان شیک نیز نیازمند جا گلدانی ایستاده لوکس و باکلاس است تا نهایت تاثیر گذاری در دکوراسیون خانه را داشته باشد.

    نگهدارنده گل و گیاه
    نگهدارنده گل و گیاه

    خوب از آنجایی که مکان های کمی برای بررسی و مشاهده طرح های جدید و بروز استند یا جاگلدانی در بازار وجود دارد، اینترنت فرصت مناسبی برای آشنایی با طرح های متنوعی است که به تازگی طراحی و تولید شده اند. با مجله اینترنتی ایلیار همراه باشید.

    پایه گل و گیاه چوبی
    پایه گل و گیاه چوبی

    قیمت استند چوبی گلدان بنا بر شکل ظاهری استند طراحی شده و نوع چوب به کار رفته در آن تعیین می‌شود! به عنوان مثال اگر تنها از تراش چوب جهت ساختن استند استفاده شده باشد به مراتب قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود!

    استند گل و گیاه
    استند گل و گیاه

    اما اگر استند چوبی گلدان با استفاده از قطعات آماده MDF طراحی و ساخته شود، قیمت آن‌ نسبت به استندهای چوبی مناسب‌تر خواهد بود!

    بنا بر فضایی که قصد دارید استند را در آن محل مورد استفاده قرار دهید و نوع چوب استفاده شده در طراحی آن می‌توانید بازه‌های گوناگون را جهت دریافت قیمت استند چوبی گلدان مورد بررسی قرار دهید!

    مدل استند گل
    مدل استند گل

    اندازه استند گلدان و قیمت استند گل

    اگر اندازه استند افزایش پیدا کند به مراتب چوب بیشتری در طراحی آن استفاده می‌شود و قیمت استند نیز افزایش پیدا می‌کند.

    اگر هزینه زیادی جهت خرید یک استند زیبا برای قرار دادن گلدان‌هایتان در نظر نگرفته‌اید. بهتر است از بین استندهای جمع و جور و ساده یک گزینه را انتخاب و خریداری نمایید.

    جا گلدانی فلزی
    جا گلدانی فلزی

    اما در صورتی که علاقه خاصی به نگه داری گل و گیاه‌های گوناگون و تزیین قسمت‌های مختلف منزلتان با آن‌ها دارید! بهتر است از استندهای گوناگون در اندازه‌های متنوع جهت قرار دادن گلدان‌ها استفاده کنید تا جلوه زیباتری در دکوراسیون داخلی به وجود بیاید.

    استند گلدان
    استند گلدان

    به گونه‌ای که تصور کنید در یک دشت پر از گل و گیاه زندگی می‌کنید و فارغ از زندگی پرهیاهو شهری ساعت‌ها در آرامش منزلتان به استراحت بپردازید.

    جا گلدانی چوبی
    جا گلدانی چوبی

    طراحی استند گل و گیاه متنوع

    اگر در انتخاب و خرید یک استند گلدان محدودیتی ندارید و با توجه به قیمت استند چوبی گلدان قصد خرید یک استند زیبا و با کیفیت را دارید بهتر است قبل از خرید گشتی در بازار بزنید و از مدل‌های متنوع بازدید به عمل بیاورید.

    • برخی از استندهای چوبی دارای شکل ظاهری دو تکه هستند! در قسمت زیرین استند می‌توانید گلدان‌های کوچک‌تر را جای دهید و در قسمت بالاتر گلدان‌های بزرگ‌تری را که خاص‌تر هستند به نمایش بگذارید!
    • برخی دیگر از استندهای مخصوص گلدان دارای طراحی پله‌ای شکل هستند. به گونه‌ای که می‌توانید گلدان‌ها را در پله‌های متعدد و به صورت جداگانه به نمایش بگذارید!
    استند گل چوبی
    استند گل چوبی
    • یک نمونه دیگر از استندها که نسبت به مدل‌های مشابه از طراحی خاص‌تری برخوردار هستند. استندهای دارای جا گلدانی‌های نامتقارن هستند. در این استندها هر جا گلدانی در قسمت خاصی از استند قرار دارد.

     قیمت استند چوبی گلدان که به صورت نامتقارن طراحی شده است نسبت به مدل‌های دیگر بیشتر است! اما شکل ظاهری این استند نسبت به مدل‌های مشابه از جذابیت بیشتری برخوردار است.

    پایه گل چوبی
    پایه گل چوبی

    حتما بعد از دیدن مدل های استند گل نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه ها بنویسید. تا در پست های بعدی از آن استفاده کنیم. امیدواریم از مطالعه این مقاله در مجله اینترنتی ایلیار لذت برده باشید

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۷ رای

    مطلب پیشنهادی

    میز زیر تلویزیون جدید

    جدیدترین مدل میز زیر تلویزیون

    جدیدترین مدل میز زیر تلویزیون بهار و نوروز نزدیک است و اشتیاق به تغییر دکوراسیون …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.