قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » مدل زیورآلات » دستبند » مدل های دستبند سنگ دخترانه
فروشگاه اینترنتی ایلیار
مدل های دستبند سنگ
مدل های دستبند سنگ

مدل های دستبند سنگ دخترانه

  • مدل های دستبند سنگ دخترانه

    در پست قبل عکس هایی از مدل دستبند طلا را قرار دادیم. دستبند سنگ یک اکسسوری زیبا، مناسب برای بانوان و دختر خانم های خاص می باشد. در بخش زیورآلات و جواهرات سایت ایلیار عکس انواع مدل های دستبند سنگ دخترانه دست ساز با سنگ که شامل زیباترین مدل های دستبند دخترانه اسپرت و فانتزی می باشد را آماده کرده ایم که شما در ادامه مطلب میتوانید عکس این مدل های دستبند دست ساز را مشاهده کنید.

    مدل های دستبند سنگ دخترانه
    مدل های دستبند سنگ دخترانه

    در این پست قصد داریم مدل انواع زیورالات دست ساز رو برای شما به نمایش بگذاریم . این زیورآلات دست ساز بسیار جذاب و نوین هستن و در ساخت آنها از جنس های مختلفی از مهره ها ، سنگ ها و منجوق ها استفاده شده . در این پست علاوه بر اینکه مدل های جدید زیورآلات رو برای شما جمع آوری کردیم به معرفی انواع سنگ ها و مهره ها و منجوق های استفاده شده در هر یک از دستبندهای دست ساز و همچنین گردنبند های دست ساز می پردازیم.

    مدل های دستبند سنگ
    مدل های دستبند سنگ

    مدل دستبند دست ساز با مهره

    تمامی دستبندهای سنگ دست ساز زیر با انواع گوناگون سنگ ها ساخته شده اند . سنگ ها را می توان به انواع مختلفی مانند سنگ تراش خورده و سنگ تراش نخوک اکسسوری زیبا، مناسب برای بانوان و دختر خانم های خاص می باشد.رده تقسیم کرد چند نمونه از دستبندهایی که با سنگهای تراش نخورده عقیق ساخته شده اند در تصاویر زیر قابل مشاهده است.

    مدل های دستبند سنگ
    مدل های دستبند سنگ

    دستبند هایی جدید برای ست کردن لباس ها و شرکت در مراسم دوستانه، وقتی دستبندی را انتخاب می کنید به ظاهر آن نیز توجه داشته باشید.

    دستبندهایی که در این مطلب آورده شده است بسیار زیبا و دیدنی با ذکر توضیحاتی مختصراصلی‌ترین ماده سازنده‌ زیورآلات این برند سنگ است؛ سنگ‌های رنگی زیبا که این زیورآلات را برای روزهای آخر زمستان مناسب می‌کند. اگر دنبال خرید کادویی برای عزیزی هستید، قبل از هر انتخابی نگاهی به آنها بیندازید.

    مدل دستبند سنگ
    مدل دستبند سنگ

    تاریخ استفاده از سنگ ها :

    تاریخ استفاده از زیورها و سنگ‌های قیمتی به اندازه تاریخ پیدایش بشر ، قدمتی هفت هزار ساله دارد. سنگ‌های قیمتی نمایانگر ثروت و تشخص بوده و فرمانروایان قدیم از نگین‌هایی که از این کانیها جواهر ساخته شده بود استفاده می‌کردند.استفاده از زیورهایی چون صدف‌ها و سنگ‌های زیبا و رنگین از سوی زنان نیز جدا از اعتقادات جادویی و پزشکی که داشتند سبب برانگیختن تحسین و جلب توجه مردان می‌شد.

    مدل دستبند سنگ جدید
    مدل دستبند سنگ جدید

    در زمان‌های قدیم و بسیار پیش از آنکه بشر وسائلی آماده کند و یا مهارتی کسب نماید که بتواند سنگ‌های سخت را تراش داده و حک کند، سنگ‌های قیمتی علاوه بر ارزش مادی بیشتر جنبه سحر و جادو داشته و بعنوان طلسم برای صاحبانشان محسوب می شده‌اند و بعلت بعضی اعتقادات و افکار مرموز که نسبت به تاثیرات مخفی سنگ‌های رنگین داشتند، آنها را مورد ستایش و مصرف قرار داده بودند. باور بر این بوده که دارندگان طلسم قادر به دور کردن شیاطین، امراض و دیگر حوادث ناخوشایند از خود بوده و فرشتگان آنها را حمایت کرده و از سلامتی و خوشبختی برخورداری خواهند ساخت.

    از جمله اعتقادات این بود که عقیق انسان را در برابر گزیدن رتیل و برق زدگی محافظت می‌کند، یشم سبز می‌توانست باران بباراند و هر کس سنگ لاجوردی با خود داشت از حمله و نیش مار و افعی مصون می‌ماند.

    دستبند سنگ جدید
    دستبند سنگ جدید

    تا اوایل قرن نوزدهم همچنان اعتقاد بر این بود که سنگ‌های قیمتی بعنوان شفا دهنده بیماری‌ها و ناراحتی‌های جسمی موثر هستند. گاهی وجود نگین یا تکه‌ای از سنگ جواهر در اتاق و یا نزدیک بیمار برای القا باور به شفا برای بیمار کافی بود و یا برای برطرف کردن درد بیمار آن را بر روی قسمت ناراحت بدن می‌گذاشتند و برای اطمینان بیشتر از شفا، نگین یا تکه سنگ جواهر را به پودر تبدیل کرده و به بیمار می خوراندند.

     دستبند سنگ
    دستبند سنگ

    اطلاعات لازم برای تشخیص اینکه چه جواهری کدام بیماری را معالجه می‌کند در کتاب‌های آن زمان وجود دارد. مسلم است که موفقیت در معالجه برخی بیماری‌های آسان و زودگذر بعلت پودر جواهر خورانده شده نبود. بلکه دلیل اصلی تاثیر تلقین این فکر به شخص بیمار بوده است ولی در صورتی که بیمار شفا پیدا نمی‌کرد دلیل آن را ارزش کم و یا ناخالص بودن پودر جواهر مصرف شده می‌پنداشتند.

    در حال حاضر علم جواهر سازی و سنگ تراشی به قدری پیشرفت کرده که از سنگ انواع زیور آلاتی مانند گوشواره و گردنبند و انگشتر و دستبند نیز می سازند. ولی دستبندهای سنگی به دلیل تنوع رنگی و شفافیت بین خانم های جوان طرفدار بیشتری دارد.

    حتما بعد از دیدن مدل های دستبند سنگ دخترانه نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید. تا در پست های بعدی از آن ها استفاده کنیم.

    خرید اینترنتی دستبند, خرید پستی دستبند, خرید دستبند, خرید کادو, دستبند, دستبند دخترونه, دستبند سنگ, فروشگاه اینترنتی, مدل دستبند سنگ, مدل زیورآلات, خرید دستبند سنگ, انواع مدل دستبند, بدلیجات, خرید بدلیجات, دستبند دخترانه, اکسسوری, عکس دستبند سنگ, سفارش دستبند سنگ, خرید اینترنتی دستبند, خرید پستی دستبند, خرید دستبند

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطلب پیشنهادی

    قوطی‌ فلزی کادویی

    مدل قوطی‌ فلزی فانتزی

    مدل قوطی‌ فلزی فانتزی مدل قوطی‌ فلزی فانتزی در این مطلب از سایت ایلیار قصد داریم …