قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » دنیای مد » مدل مانتو آبی تیره شیک
فروشگاه اینترنتی ایلیار
مدل مانتو آبی مچلسی
مدل مانتو آبی مچلسی

مدل مانتو آبی تیره شیک

  • مدل مانتو آبی تیره شیک

    در پست قبل درمورد مدل مانتو کتی و مدل مانتو پاییزه صحبت کردیم. در این مطلب از سایت از سایت ایلیار  ، مدل های مانتو زنانه و دخترانه به رنگ آبی روشن و سیر را مشاهده می نمایید . این نمونه عکس ها فقط جهت الگو برداری برای ست کردن مانتو با شال ، روسری ، شلوار و کفش میباشد.

    مدل مانتو آبی تیره شیک
    مدل مانتو آبی تیره شیک

    همانطور که می دانید پوشیدن هر رنگی معنی و مفهوم خاصی دارد در این مطلب ما قصد داریم با جدیدترین مدل مانتو آبی و چند ست زیبا با این رنگ مانتو شما دوستان عزیز را آشنا کنیم تا بتوانید یک ست درست و خوشرنگ را برای خود آماده کنید.

    مدل مانتو آبی نفتی
    مدل مانتو آبی نفتی

    شاید این رنگ شما را یاد یونیفرم‌های مدرسه یا کاری بیندازد. برای همین بسیاری از خانم‌ها و آقایان از این رنگ خوششان نمی‌آید. اما شما با ست کردن درست این رنگ می‌توانید از پوشیدن آن لذت ببرید. آبی‌های تیره معمولا با رنگ‌های تیره‌تر ست می‌شوند. در ضمن این رنگ را باید امتحان کنید که ببینید آیا برای شما مناسب است یا خیر. در هر صورت آبی‌های تیره را با سفید هرگز ست نکنید.

    نماد رنگ آبی دایره است. رنگ آبی رنگ آسمان و دریا و رنگ آرامش است. رنگ آبی همچنین رنگ نظافت و پاکیزگی نیز است. وقت بیماری و یا خستگی نیاز به این رنگ بیشتر می شود. همانطور که در بعضی از بیمارستان ها رنگ دیوار آبی روشن می باشد چون رنگ تسکین دهنده و آرام بخشی است.

    مدل مانتو آبی تیره شیک
    مدل مانتو آبی تیره شیک

    ویژگی های رنگ آبی

    از نظر روانشناسی رنگ آبی، نشانه ی صلح و خرسندی و شادمانی زیستن است. آبی رنگ صداقت و وفاداری است. رنگ آبی رنگ سردی به حساب میاد، برای همین اگه در جایی نیاز هست که آروم تر و ملایم تر به نظر برسیم بهتره از رنگ آبی ساده یا رنگ های نزدیک به اون برای ترکیب استفاده کنیم.

    مدل مانتو آبی تیره
    مدل مانتو آبی تیره

    ست لباس آبی و سفید

    ترکیب رنگ آبی و سفید از محبوب ترین ترکیب هاست. این ترکیب هم حالت رسمی داره و هم از اعتماد به نفس و آرامش خاصی برخورداره. این ترکی و میتونید در جاهایی مثل مصاحبه شغلی یا مراسم خاص استفاده کنید.

    مدل مانتو آبی لاجوردی
    مدل مانتو آبی لاجوردی

    ترکیب رنگ های مناسب با لباس آبی

    و در عین حال که آیی رنگ سردی به حساب میاد، رنگ هایی از طیف آبی وجود دارند که تند و جیغ هستند و می توانند در کنار رنگ های گرمی مثل نارنجی که مکمل آبی است، یا رنگ قرمز، زرد، بنفش و … بسیار جلوه ی شادی ایجاد بکند. به همین خاطر استفاده از رنگ نارنجی برای روح بخشیدن به رنگ آبی در جاهایی که نیاز به شور و هیجان بیشتر است.

    رنگ نارنجی مکمل رنگ آبی است و به راحتی با آن ست می شود. علاوه بر آن از رنگ هایی که نام بردم می تونید در وسایل جانبی مثل کیف و کفش، دستبند، انگشت ، تل سر ، روسری یا دستمال گردن استفاده کنید.

    مدل مانتو آبی کاربنی
    مدل مانتو آبی کاربنی

    لباس آبی تیره رو با چه رنگهایی ست کنیم؟

    رنگ آبی تیره بهتره با رنگ های تیره ترکیب بشه. یعنی رنگ آبی تیره با رنگ سبز تیره یا قرمز تیره یا غیره. چون رنگ آبی تیره یا سرمه ای از جلوه ی رنگ کمرنگ دیگه ای به غیر از رنگ سفید، اگه کنارش باشه رو کم می کنه. برای همین بهترین ترکیب ها با آبی تیره، رنگ های تیره هستند. رنگ سفید چون رنگ خنثی ای هست باعث میشه رنگ کناریش بیشتر جلوه کنه.

    مدل مانتو آبی مچلسی
    مدل مانتو آبی مچلسی

    حتما بعد از دیدن عکس های مدل مانتو آبی تیره نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید. تا در پست های بعدی از آن ها استفاده کنیم.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطلب پیشنهادی

    مدل روسری Fendi زنانه

    جدیدترین مدل روسری Fendi زنانه

    در مطلب قبل از مجله اینترنتی ایلیار ، جدیدترین مدل روسری برایتان قرار دادیم. امروز قصد داریممدل روسری …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.