قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » دنیای مد » مدل لباس نامزدی
فروشگاه اینترنتی ایلیار
لباس نامزدی
لباس نامزدی

مدل لباس نامزدی

  • مدل لباس نامزدی

    در مطالب قبلی سایت ایلیار در مورد آرایش عروس، مدل دسته گل عروس، مدل کیف عروس، ماشین عروس مطلب قراردادی. در این بخش نکات و تصاویر در مورد لباس نامزدی برایتان می گذاریم.

    هنگام خرید یا سفارش لباس نامزدی توجه داشته باشید که بهترین راهنما برای انتخاب لباس ایده آل در نظر گرفتن نقاط قوت و ضعف اندامتان است . برای این کار می توانید از یک خیاط ماهر نیز کمک بگیرید و از او بخواهید تجربیاتش ر ا در اختیارتان بگذارد.

    مدل لباس نامزدی
    مدل لباس نامزدی

    اگر نیم تنه ی بالایی شما بلند تر از نیم تنه ی پائین تان است می توانید مدل هایی از لباس نامزدی را سفارش دهید که خط کمر آن ها بالاتر هستند تا بدین ترتیب توازن در دو نیم تنه تان ایجاد شود و بدین ترتیب اندام تان را به فرم ساعت شنی نزدیک کنید.

    لباس نامزدی شیک
    لباس نامزدی شیک

    از آن جایی که ممکن است لباس نامزدی را چند هفته جلوتر تهیه کرده باشید مجبور هستید لباس تان را دو سه روز قبل از عروسی یک بخار بدهید تا چروک هایش باز شود . می توانید این کار را به مزون لباس تان بسپارید یا یک خشکشویی مطمئن پیدا کنید.

     

    لباس نامزدی خاص
    لباس نامزدی خاص

    خانم هایی که قد بلند دارند و اندام شان نیز باریک است بهتر است لباس نامزدی خود را با دامن های پرچین و پف  که جنس آن می تواند تور یا ارگانزا باشد انتخاب کنند و نیز می توانند با لباس هایی با بالاتنه های چسبان و دراپه های ریز ، دستکش بلند ، تور سر بسیار پر چین و کوتاه ، دسته گلی گرد که با تور  و روبان های ساتن پهن تزئین شده اند ، انتخاب خود را کامل کنند.

    لباس نامزدی شیک
    لباس نامزدی شیک

    اگر گودی کمرتان کم است می توانید با سفارش یک دامن پف کرده ی بزرگ برای لباس نامزدی کمرتان را باریک نشان دهید که معمولا برای چنین لباسی از تور بهتر می توانید بهره بگیرید.

    مدل لباس نامزدی
    مدل لباس نامزدی

    بهتر است در لباس نامزدی تان راحت باشید یا اگر لباس راحتی نیست حداقل ناراحت هم نباشد . از پوشیدن گن های ضخیم که باعث ناراحتی تان می شود پرهیز کنید زیرا هم گرم تان خواهد شد و هم عرصه را به شما تنگ خواهد کرد و در آن لباس حجیم  بعد از دقایقی احساس خفگی و سنگینی خواهید کرد. بهتر است برای لاغر تر نشان دادن تان در لباس فنر بگذارید تا نیازی به گن نداشته باشید و یا از گن های ظریف استفاده کنید.

    لباس نامزدی جدید
    لباس نامزدی جدید

    اگر در تابستان مراسم دارید نباید لایه های لباس تان متعدد باشد و یا از جنسی باشد که باعث عرق کردن تان شود .

    اگر هم در زمستان نامزدی می گیرید حتما به فکر یک ژاکت ، شال یا کت گرم برای روی لباس تان باشید.

    لباس نامزدی پوشیده
    لباس نامزدی پوشیده

    هنگام سفارش لباس نامزدی از خیاط تان بخواهید که یک هفته تا چهار روز قبل از مراسم عروسی لباس تان را تحویل دهد تا بدین ترتیب اگر ایرادی در گوشه ای از لباس تان وجود داشت بتوانید آن را در این فرصت برطرف کنید و هم چنین می توانید از این طریق از بدقولی احتمالی خیاط ها پیشگیری کنید.

    لباس نامزدی خاص
    لباس نامزدی خاص

    اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. ممنون که با مجله اینترنتی ایلیار همراه بودید!

    خوشحال میشویم صفحه اینستاگرام ایلیار را دنبال کنید .

    هم چنین در صورت تمایل از فروشگاه اینترنتی ایلیار دیدن کنید.

    لباس نامزدی , مدل لباس نامزدی , لباس نامزدی جدید , مدل لباس نامزدی جدید , لباس نامزدی پوشیده , لباس نامزدی ساده , لباس نامزدی پرنسسی , لباس نامزدی در تهران , لباس نامزدی شیک , مزدی شیک ,مدل لباس نامزدی ۲۰۱۸ , مدل لباس نامزدی ایرانی , مدل لباس نامزدی پوشیده ,

    لب

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطلب پیشنهادی

    مدل روسری Fendi زنانه

    جدیدترین مدل روسری Fendi زنانه

    در مطلب قبل از مجله اینترنتی ایلیار ، جدیدترین مدل روسری برایتان قرار دادیم. امروز قصد داریممدل روسری …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.