قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » اخبار » مدل قاب آیفون ۱۰
فروشگاه اینترنتی ایلیار
مدل قاب آیفون 10
مدل قاب آیفون ۱۰

مدل قاب آیفون ۱۰

  • در این بخش از سایت تفریحی ایلیار قصد داریم مدل هایی از مدل قاب آیفون ایکس Iphone X یا همان آیفون ۱۰ را قرار دهیم. در ادامه مطلب این مدل های زیبا از مدل قاب آیفون ایکس Iphone X را مشاهده میکنید. امیدوارم مورد پسند همه شما قرار بگیرد.

    اگر برای آیفون ۱۰ به دنبال قاب‌های ظریف و درعین‌حال ساده هستید، قابهای لاکچری و ساده آن هم به بازار آمد. 

    قاب گوشی یکی از ایده های خوب و به یادماندنی جهت خرید کادو و هدیه می باشد. با توجه به نزدیکی روز ولنتاین می توانید از این مدل قاب های گوشی موبایل می توانید ایده بگیرید.

    مدل قاب آیفون 10
    مدل قاب آیفون ۱۰

    با توجه به قیمت بالای پرچمدار جدید اپل، بهتر است از همین حالا با بهترین قاب های آیفون ۱۰ (Apple iPhone 10) آشنا شوید تا ایمنی گوشی گران‌قیمت شما به حداکثر رسد.

    قاب آیفون x
    قاب آیفون x

    اگرچه این تلفن هوشمند در برابر آب و گرد و غبار مقاوم بوده و از مواد مستحکم نیز ساخته شده است، اما حادثه می‌تواند در یک لحظه، خسارتی جبران‌ناپذیر به گوشی هزار دلاری شما وارد کند. در حالت کلی نیز گوشی هایی با نمایشگر کم حاشیه، ظرافت بالاتری نسبت به دیگر محصولات موجود در بازار دارند.

    محبوبیت زیاد گوشی های اپل سبب شده تا بسیاری از شرکت‌های فعال در حوزه طراحی لوازم جانبی، جدیدترین ساخته‌های خود برای این گوشی های هوشمند را معرفی کنند. در نتیجه، انتخاب گزینه بهتر، سخت خواهد بود.

     قاب آیفون 10
    قاب آیفون ۱۰
    آیفون x (که بهتر است مثل خود اپل آن را آیفون ۱۰ بخوانیم)، بدنه‌ای از جنس شیشه دارد. جلو و پشت گوشی کاملا شیشه‌ای است و این دو شیشه با فلز به یکدیگر متصل شده‌اند.
    آیفون ایکس در دو رنگ خاکستری و نقره‌ای عرضه می‌شود. آیفون ۱۰ به جای حسگر اثر انگشت، چهره‌ی شما را نگاه می‌کند تا گوشی را آنلاک کند. اپل اسم Face ID را برای تکنولوژی تشخیص چهره‌ی آیفون ۱۰ انتخاب کرده است.
    قاب آیفون 10
    قاب آیفون ۱۰
    پردازنده‌ی  iPhone X اپل A11 نام دارد و این گوشی از شارژ بی‌سیم و شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. صفحه نمایش ۵.۸ اینچی جدیدی در آیفون ایکس قرار داده شده که Super Retina Display نام دارد. دوربین آیفون X هم دارای لنز دوتایی با لرزشگیر اپتیکال در هر دو لنز است و رزولوشن ۱۲مگاپیکسلی دارد و دو قابلیت ویژه به نام‌های Portrait Mode و Portrait Lighting دارد. از قابلیت‌های دیگر آیفون ۱۰ می‌توان به پشتیبانی از بلوتوث ۵ و وجود اسپیکر‌های استریو اشاره کرد. آیفون X ضدآب و ضد گرد و غبار است. قیمت آیفون X اپل از ۹۹۹ دلار شروع می‌شود.
    مدل قاب آیفون ایکس
    مدل قاب آیفون ایکس

    درحالی‌ که هنوز کمتر از دو هفته از عرضه رسمی آیفون ۱۰ می‌گذرد، بسیاری از برندهای اکسسوری به فکر تولید قاب‌هایی ویژه و متفاوت برای مدل ویژه امسال آیفون افتاده‌اند. یکی از این شرکت‌ها ، شرکت Totallee است. Totallee اخیراً قاب‌های مینیمالی سوپر نازک و بسیار ساده‌ای برای کاربران آیفون ۱۰ ارائه داده است که طرفداران بسیاری نیز پیدا کرده است. Totallee از سال ۲۰۱۳ تاکنون قاب‌های سوپر نازک برای آیفون می‌سازد و اکنون نیز برای پرچم‌دار امسال آیفون قاب‌هایی با سبک سوپر مینیمالیسم ( با حفظ ظرافت در عین سادگی) ارائه داده است.

    مدل قاب آیفون 10
    مدل قاب آیفون ۱۰

    چیزی که در چند سال اخیر باعث شهرت برند Totallee شده است ظرافت قاب‌های آن و قیمت مناسب آن‌هاست. از ظواهر امر و استقبال کاربران از محصولات Totallee ، به نظر می‌رسد که بیشتر کاربران تمایل به استفاده از قاب‌های ظریف در مقایسه با قاب‌های درشت و بدشکل یا به اصلاح یغور دارند. نکته‌ای دیگری که ظاهراً در محبوبیت این برند چندان بی‌تأثیر نبوده حذف نام برند از روی قاب‌هایش بوده است؛ البته به‌طورمعمول در دنیای تجارت چنین کاری توصیه نمی‌شود اما بسیاری از افراد دوست ندارد برندی روی قاب خود ببینند.

    مدل قاب آیفون ایکس
    مدل قاب آیفون ایکس

    قاب‌های جدید Totallee به طور اختصاصی برای آیفون ۱۰ ساخته شده است و با سیستم شارژ وایرلس آیفون ۱۰ نیز سازگار است. علاوه بر این، شرکت کلیه قاب‌ها را به مدت دو سال وارانتی می‌کند و زمان تحویل آن نیز یک روز پس از سفارش خواهد بود. قاب‌های آیفون ۱۰ این شرکت در چهار گروه رنگ‌بندی مختلف عرضه شده است:

    حتما بعد از دیدن عکس های مدل قاب آیفون ایکس Iphone X نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید. تا در پست های بعدی از آن ها استفاده کنیم.

    Apple iphone X, آیفون ۱۰, آیفون ایکس, خرید Apple iphone X, خرید آیفون ۱۰, خرید اینترنتی, خرید قاب آیفون, خرید قاب آیفون ۱۰, خرید قاب آیفون ایکس, خرید کادو, خرید هدیه, سفارش قاب آیفون, فروش آیفون ۱۰, کادو ولنتاین, مدل قاب آیفون ۱۰

    Apple iphone X, آیفون ۱۰, آیفون ایکس, خرید Apple iphone X, خرید آیفون ۱۰, خرید اینترنتی, خرید قاب آیفون, خرید قاب آیفون ۱۰, خرید قاب آیفون ایکس, خرید کادو, خرید هدیه, سفارش قاب آیفون, فروش آیفون ۱۰, کادو ولنتاین, مدل قاب آیفون ۱۰

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطلب پیشنهادی

    خرید هدیه برای همسر باردار

    هدیه برای همسر و خانم باردار چی بخریم ؟

    درخرید و انتخاب هدیه برای همسر باردار باید تبحر و تجربه کافی داشته باشید و با …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.