قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » آرایش و زیبایی » مدل فرنچ ناخن کلاسیک
فروشگاه اینترنتی ایلیار
مدل فرنچ ناخن جدید
مدل فرنچ ناخن جدید

مدل فرنچ ناخن کلاسیک

  • مدل فرنچ ناخن کلاسیک

    مدل فرنچ ناخن

    فرنچ ناخن یکی از زیباترین مدل های طراحی ناخن است که طرفداران بیشماری دارد. فرنچ ناخن عروس نیز بسیار مورد توجه و استقبال عروس خانم ها قرار گرفته است

    مدتی است مانیکور و فرنچ ناخنها به شکل دو رنگ و البته بیشتر سفید همراه با رنگ ناخن و با ناخنهایی کاملا چهارگوش و بلند مد شده است که بسته به سلیقه ی افراد روی آنها را در پایان کار با نقش و نگارهایی زیباتر می کنند.

    مدل فرنچ ناخن سفید
    مدل فرنچ ناخن سفید

    گاهی هم می شود از دو رنگ سفید و یک رنگ تیره برای فرنچ استفاده کرد به این ترتیب که پس از زدن لاک تیره بر روی کل ناخن نوک ناخن و تنها قسمت بلندی را با لاک سفید، سفید رنگ کرد و در پایان روی آن را براق کننده یا لاک بیرنگ زد .البته شما به سلیه خود می توانید دو رنگ متفاوت و یا حتی چند رنگ را برای فرنچ ناخن خود استفاده کنید در این بخش از سایت تفریحی ایلیار تعدادی عکس از مدل فرنچ ناخن را برای شما عزیزان به نمایش گذاشته ایم.

    مدل فرنچ ناخن
    مدل فرنچ ناخن

    مدل های فرنچ ناخن که بسیار زیبا و هستند و مطمئنا دل هر خانمی را به خود جذب می کنند. می توانید از مدل های زیر الگو بگیرید.

    سابقه فرنچ ناخن به قرن ۱۸ میلادی باز می گردد اما اواسط قرن ۲۰۰۰ بود که این مدل ناخن طرفداران زیادی در میان خانم ها پیدا کرد. امروزه طراحان، مدل های ساده فرنچ را با کمی خلاقیت تغییر دادند و آنها را متنوع تر و زیباتر از گذشته ساخته اند. اگر شما هم دوست دارید که جدیدترین مدل های فرنچ ناخن را امتحان کنید، به مدل هایی که در اینجا برایتان آورده ایم، نگاهی بیاندازید.

    مدل فرنچ ناخن جدید
    مدل فرنچ ناخن جدید

    جدیدترین مدل فرنچ ناخن یکی از دغدغه های اصلی و حائز اهمیت خانم ها و همچنین دختر خانم های جوان مدل دیزاین ناخن یا همان طراحی ناخن و مدل فرنچ ناخن ها است.

    مثلا ستاره عاشق استفاده از رژ لب است، در حالیکه بهترین دوستش سارا ترجیح می‌دهد که بیشتر سایه و خط چشم بکشد، و دوست دیگرشان تینا تنها به فونداسیون و رژ گونه علاقه نشان می‌دهد! اما همان‌طور که می‌دانید، از هر کشوری که باشید، هر شغلی که داشته باشید، و در هر سن و سالی که باشید، یک وسیله ی آرایشی هست که همه ی ما از آن استفاده می‌کنیم که جزء اصلی آرایش هر خانمی نیز هست، بله، در مورد لاک ناخن صحبت می‌کنم!

    مدل فرنچ ناخن ساده
    مدل فرنچ ناخن ساده

    همه‌ی خانم‌ها به زیبایی ظاهر خود اهمیت بسیاری می‌دهند و برای تمام قسمت‌های ظاهر و استایل خود اهمیت زیادی قائل هستند و می‌توان گفت طراحی ناخن، بخش جدایی‌ناپذیر در زیبایی ظاهری خانم‌هاست. طراحی ناخن، دنیای رنگارنگ و پیچیده‌ای دارد و برای هر سلیقه و خواسته‌ای مدل و طرحی متفاوت و جذاب را می‌توان ارائه داد. مدل فرنچ ناخن کلاسیک

    مدل فرنچ ناخن شیک
    مدل فرنچ ناخن شیک

    فرنچ ناخن یکی از ساده‌ترین و در عین حال زیباترین مدل‌های طراحی ناخن است که تا به امروز همچنان پرطرفدار بوده و هست. این سبک از طراحی ناخن را می‌توان با رنگ‌های مختلف بر روی اندازه‌های مختلف ناخن انجام داد و از زیبایی آن لذت برد.

    مدل فرنچ ناخن عروس
    مدل فرنچ ناخن عروس

    مدل فرنچ ناخن, فرنچ ناخن, فرنچ , مانیکور,  لاک فرنچ, لاک ,فرنچ, جدیدترین مدل فرنچ ناخن,  مدل فرنچ ناخن, عروس, مدل فرنچ ناخن عروس, مدل فرنچ ناخن جدید , فرنچ ناخن جدید, دخترانه , زنانه

    مدل فرنچ ناخن, فرنچ ناخن, فرنچ , مانیکور,  لاک فرنچ, لاک ,فرنچ, جدیدترین مدل فرنچ ناخن,  مدل فرنچ ناخن, عروس, مدل فرنچ ناخن عروس, مدل فرنچ ناخن جدید , فرنچ ناخن جدید, دخترانه , زنانه

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    مطلب پیشنهادی

    بهترین عطر پاییزی زنانه

    خوشبوترین و بهترین عطر پاییزی زنانه کدام هست؟

     عطر پاییزی زنانه بالاخره فصل زیبای پاییز هم داره فرا میرسه و از گرمای وحشتناک هوا کم …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.