قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » آرایش و زیبایی » مدل طراحی ناخن با لاک اکلیلی
فروشگاه اینترنتی ایلیار
لاک اکلیلی
لاک اکلیلی

مدل طراحی ناخن با لاک اکلیلی

  • مدل طراحی ناخن با لاک اکلیلی

    مدلهای جذاب برای طراحی ناخن همیشه باعث شیک تر دیده شدن شما میشوند . طرحهای زیادی برای طراحی لاک ناخن و مدل آن وجود دارد اما اگر میخواهید دستهای شما زیباتر دیده شده و در مهمانیهای شبانه بهتر دیده شوند از لاکهای اکلیلی استفاده کنید .

    مدل لاک اکلیلی شیک
    مدل لاک اکلیلی شیک

    اگر می خوهید که ناخن هایتان بیش از همیشه توی چشم باشد، به خصوص در میهمانی های شبانه، ما مدل های اکلیلی ناخن را به شما پیشنهاد می دهیم.

    مدل لاک اکلیلی خاص
    مدل لاک اکلیلی خاص

    امروز در  ایلیار دات کام در اینجا طرح هایی از زیباترین مدل های اکلیلی ناخن را برایتان آورده ایم تا در صورت علاقه از آنها ایده بگیرید.

     طراحی ناخن
    طراحی ناخن

    خیلی از خانم ها و دخترخانم ها دوست دارند ناخن هایشان درخشش داشته باشد و برای همین از لاک های اکلیلی و طلایی استفاده می کنند. درکل استفاده از لاکهای ترکیبی اکلیلی و پولیش های ناخن ساده طلایی برای مجالس عروسی و .. مناسب است و سبک مجلسی دارد در این ترکیب طرح هایی مناسب سلیقه های متفاوت هم اجرا می شود.

    طراحی ناخن با لاک اکلیلی
    طراحی ناخن با لاک اکلیلی

    استفاده از لاک های طلایی و یا لاک های رنگی اکلیلی نباید با طرحی شلوغ تکمیل شود چون زیبایی ناخن ها را کم می کند و بهتر است برای تک ناخن و یا دادن طرح و نقش های ساده و خلوت از این لاک ها استفاده کنید.

     طراحی ناخن جدید
    طراحی ناخن جدید

    یکی از روش‌های ساده و آسان برای طراحی ناخن، استفاده از لاک اکلیلی و درخشان است. مدل‌های جذاب و زیبای این سبک از طراحی ناخن را از دست ندهید!

    مدل لاک اکلیلی
    مدل لاک اکلیلی

    لاک‌های ناخن با تنوع رنگی بسیاری که دارند، انتخاب‌های زیادی را برای خانم‌ها ایجاد کرده‌اند و هرکسی متناسب با خواست و سلیقه‌ی خود یک رنگ و طرح را برای زیباتر کردن ناخن‌های خود استفاده می‌کند.

    مدل طراحی ناخن
    مدل طراحی ناخن

    اگر به طراحی و دیزاین ناخن علاقه‌مند هستید می‌توانید جدیدترین و به روزترین طراحی‌های ناخن را در سایت زیبامون دات کام و در بخش آرایش و مراقبت از  ناخن‌ها مشاهده کرده و برای زیباتر شدن ناخن‌های خود از آن‌ها ایده بگیرید.

    لاک اکلیلی
    لاک اکلیلی

    طراحی‌های ناخن بسیار متنوع و زیبا هستند و استفاده از آن‌ها به ذوق و سلیقه‌ی هر فرد مربوط می‌شود. در این قسمت نمونه‌های زیبایی از طراحی ناخن با لاک اکلیلی را آماده کرده‌ایم.

    حتما بعد از دیدن عکس های مدل طراحی ناخن با لاک اکلیلی نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید. تا در پست های بعدی از آن ها استفاده کنیم.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطلب پیشنهادی

    بهترین عطر پاییزی زنانه

    خوشبوترین و بهترین عطر پاییزی زنانه کدام هست؟

     عطر پاییزی زنانه بالاخره فصل زیبای پاییز هم داره فرا میرسه و از گرمای وحشتناک هوا کم …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.