قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » مدل زیورآلات » ساعت » مدل ساعت مچی زنانه
فروشگاه اینترنتی ایلیار
مدل ساعت زنانه نگین دار
مدل ساعت زنانه نگین دار

مدل ساعت مچی زنانه

  • ساعت مچی زنانه 

    در بخش مدل ساعت از سایت تفریحی ایلیار قصد داریم مدل هایی از مدل ساعت مچی زنانه را قرار دهیم. قبل از خرید ساعت مچی زنانه می توانید از این مدل های زیبا ساعت مچی زنانه ایده بگیرید.  در ادامه مطلب این مدل های زیبا را مشاهده میکنید. امیدوارم مورد پسند همه شما قرار بگیرد.

    مدل ساعت مچی زنانه
    مدل ساعت مچی زنانه

    انواع مدل های ساعت مچی زنانه را در مجموعه زیر می توانید مشاهده کنید. مدل های روز و مد سال در این کلکسیون گنجانده شده اند.

    نمونه هایی از جدیدترین مدل ساعت زنانه و دخترانه را تماشا کنید .

    مدل ساعت مچی
    مدل ساعت مچی

    قطعا ساعت مچی تاثیر فراوانی در ظاهر و تیپ اشخاص دارد ، امیدواریم از مدل ساعت مچی زنانه لذت ببرید .

    یک ساعت مچی مناسب، می تواند شما را بیش از آنچه می پندارید، بهتر جلوه دهد، البته بسته به نوع محلی که می خواهید به آنجا بروید، مهمانی، سرکار، ورزش و یا مسافرت.اول از همه باید تکلیفتان را با شکل و قاب ساعت مشخص کنید؛ دایره، لوزی، مثلث، بیضی یا مربع- مستطیل، شکل هایی هستند که بیشتر از بقیه استفاده می شوند.

    ساعت مچی زنانه
    ساعت مچی زنانه

    معمولا جوان ها بیشتر از ساعت های دایره ای شکل استفاده می کنند چون هم اسپرت تر است و هم اینکه تنوع مدلی بیشتری دارد. انتخاب شکل صفحه، رنگ و اندازه بیشتر از هرچیزی سلیقه ای است.

    شما ممکن است با اینکه مچ دست لاغری دارید، ساعتی با قاب بزرگ را بپسندید یا اینکه با وجود اینکه رنگ پوستتان تیره است، رنگ زغالی را به عنوان رنگ ساعت انتخاب کنید، پس قانون خاصی در این باره وجود ندارد.

    اگر می خواهید ساعت را با رنگ لباس و شکل لباستان ست کنید، می توانید از ساعت هایی که زیاد گران نیستند و رنگ ها، مدل ها و شکل های مختلفی دارند، استفاده کنید.

    ساعت مچی زنانه
    ساعت مچی زنانه

    اگر هم می خواهید فقط یک ساعت داشته باشید، می توانید ساعتی را انتخاب کنید که یا رنگی رنگی هستند که به همه لباس هایتان بیاید یا از جنسی که رنگ لباس شما را انعکاس می دهند.

    مدل ساعت زنانه نگین دار
    مدل ساعت زنانه نگین دار

    هنگامی که به یک مراسم رسمی مانند ختم، عروسی، جشن فارغ التحصیلی و … می روید همیشه از ساعت های مچی رسمی استفاده کنید. ساعت های مچی رسمی معمولا از فلزات گرانبهایی چون طلا، نقره و یا پلاتین ساخته شده اند و قطر صفحه این دسته از ساعت های مچی بیش از ۴۱ میلی متر نخواهد بود. همچنین در این نوع اماکن هرگز از ساعت های کامپیوتری استفاده نکنید.

    ساعت مچی زنانه مازک دار
    ساعت مچی زنانه مازک دار

    همیشه به خاطر داشته باشید که انتخاب ساعت مچی اسپرت به نوع فعالیتی که قصد شرکت در آن را دارید بستگی دارد. ساعت های مچی مسابقه ای، شیرجه، خلبانی و… اساسا زمانی از ساعت مچی اسپرت استفاده خواهید نمود که می خواهید از آن به عنوان قطب نما، عمق سنج، ارتفاع سنج و …. استفاده نمایید.
    -هرگز از ساعت مچی اسپرت به همراه کت و شلوار استفاده نکنید.
    -به یاد داشته باشید که جنس ساعت مچی با سایر جواهرات شما باید یکسان باشد. به عنوان مثال اگر یک خانم هستید و از ساعت پلاتینی استفاده نموده اید باید گردنبند، گوشواره و … از جنس پلاتین داشته باشید. می توانید دستبندهایی را هم با ساعتتان ست کرده و در همان دستی که ساعت انداخته اید، در کنار ساعتتان به دست کنید.

    ساعت مچی دخترانه
    ساعت مچی دخترانه

    اگر می خواهید هم زیاد هزینه نکنید و هم خیلی با ساعتتان احساس خوشتیپی کنید، از اولین دستفروشی که دیدید، هفت هشت مدل ساعت مچی مختلف انتخاب کنید و هر کدام را با لباسی خاص ست کنید، البته داشتن یک ساعت مچی با جنس خوب و برای استفاده در مراسم ها هم بد نیست و توصیه می شود.

    ساعت مچی دخترانه ساده
    ساعت مچی دخترانه ساده

    حتما بعد از دیدن عکس های مدل ساعت مچی زنانه نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید. تا در پست های بعدی از آن ها استفاده کنیم.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    مطلب پیشنهادی

    ساعت مچی بند چرم

    ساعت مچی بند چرمی دخترانه

    ساعت مچی بند چرمی دخترانه قبلا در سایت ایلیار مدل ساعت مچی زنانه را قرار دادیم. …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.