قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » دکوراسیون » مدل جاکفشی، این همه کفش رو کجا جا بدم؟
فروشگاه اینترنتی ایلیار
مدل جاکفشی
مدل جاکفشی

مدل جاکفشی، این همه کفش رو کجا جا بدم؟

  • بطور معمول در کنار درب ورودی خانه و منزل جالباسی و جاکفشی قرار می گیرند تا دسترسی ساکنین و مهمانان هنگام ورود به آن سهل و آسان باشد. از این رو شاید بتوان گفت جاکفشی و جالباسی اولین عنصر دکوراسیون داخلی منزل است که به چشم می آید و دیده می شود پس حضور یک جاکفشی شیک و زیبا می تواند دید بیننده را نسبت به دکوراسیون داخلی منزل تغییر دهد.

    انسان مدرن امروزی سعی میکند برای تمامی لوازم و وسایل پیرامون خود یک جایگاه و مکان مشخصی را انتخاب نماید تا علاوه بر سامان دادن و دسترسی سریع به آنها باعث افزایش کارایی و طول عمر آنها نیز شود ، حال اگر این وسایل از ملزومات روزمره افراد هم باشد اهمیت این موارد چند برابر خواهد شد یکی از این ملزومات جا کفشی است

    کفش ها اولین پوششی هستند که هنگام ورود به خانه از بدن جدا می شوند. در نتیجه باید در همان محیط ورودی، جایی برای قرار دادن آن ها تا استفاده مجدد وجود داشته باشد.

    مدل جاکفشی جدید
    مدل جاکفشی جدید

    داشتن در، یکی از مهم ترین ویژگی های جاکفشی است به این ترتیب، نه تنها ظاهر فضای ورودی و حتی محیط مجاور آن با قرار دادن کفش های جورواجور و احتمالا گلی و خاکی در جاکفشی بدون در، نازیبا نمی شود بلکه بوی بد ناشی از کفش ها نیز در فضا پراکنده نخواهد شد، در ضمن کفش های آلوده در دسترس بچه های کوچک خانواده قرار نمی گیرد.

    شاید بخواهید برای منزلتان جا کفشی سفارش دهید یا به دنبال مدل های زیبا برای ساختن یک جاکفشی باشید.ما برای شما جدیدترین و زیباترین مدل ها را به نمایش گذاشته ایم. با دیدن زیبایی این مدل ها و آشنایی با قابلیت هایی که به مصرف کننده ارائه می دهند می توانید در انتخاب طرح مورد نظر خود کاملا درست تصمیم گیری می کنید.

    عکس جاکفشی
    عکس جاکفشی

    قرار دادن مدل جاکفشی و جالباسی مناسب در راهروی ورودی یا کنار در ورودی خانه می تواند تا مقدار زیادی از بهم ریختگی وشلوغی در این مکان جلوگیر کند و در عوض نظم و زیبایی خاصی را به محیط می بخشد و دکوراسیون منزل شما را زیباتر جلوه دهد.

    چه در حال ترک کردن خانه باشید چه در حال وارد شدن به آن جالباسی و جاکفشی مناسب ترین مکان برای نگهداری لباس ها، کفش ها و دیگر وسایل شما (چتر، کیف و…) خواهد بود.

    جاکفشی
    جاکفشی

    هر مهمان و بازدید کننده ایی که به خانه شما می آید اولین چیزی که در هنگام ورود به خانه مشاهده خواهد کرد جالباسی و جاکفشی شما خواهد بود پس بهتر است بدنبال مدل های مدرن و زیبا باشید تا در همان ابتدا حسی مثبت در مهمانانتان بجود بیاورید.

    فاکتورهای زیادی در انتخاب کمد کفش و لباس مناسب وجود دارد که یکی از مهم ترین آنها فضا است. ابتدا باید مشخص کنید چه مقدار فضا برای قرار دادن کمد کفش و لباس در راهروی ورودی خانه وجود دارد.

    انتخاب کمد کفش ولباس بزرگ ممکن است بر فضا غلبه کند و راه ورود و خروج مهمانان و اهالی خانه را مشکل کند اما در عین حال کمد باید در خود فضای مناسبی برای نگهداری کفش ها و لباس های مهمانان و اهالی خانواده داشته باشد.

    مدل جاکفشی
    مدل جاکفشی

    اگر فضای زیادی در اختیاردارید و از طرفی خانواده پرجمعیتی هم هستید پس انتخاب مدل جاکفشی بزرگ بهترین گزینه است

    در صورتی که برای خانواده کم جمعیت یا افرادی که تنها زندگی می کنند مسلما داشتن کمدی بزرگ بی فایده است.

    فاکتورهای مهم دیگر توجه به مواد بکار رفته در ساخت اینگونه کمد ها در کنار قیمت آنهاست مثلا نوع چوب بکار رفته در کمد از قبیل چوب گیلاس، گردو، افرا، بلوط و … می تواند تاثیر زیادی هم بروی قیمت هم بروی چهره و ماندگاری کمد بگذارد. داشتن آینه برای مرتب کردن لباس هم فاکتور مهم بعدی است که علاوه بر دوچندان کردن زیبایی محیط کارایی بسیار زیادی هم دارد.

    جاکفشی آینه ای
    جاکفشی آینه ای

    جالباسی و مدل جاکفشی هم مانند دیگر اجزا در طراحی در نوع های روستیک و مدرن تولید می شودو در مدل های روستیک معمولا قلاب ها و شاخه های آویز کمد دارای طرح و نقش هستند همچنین پنل های چوبی کمد صاف و ساده نیستند و نقوشی روی آنها حک شده است. در مقابل نمونه های مدرن کاملا ساده و صاف اما شیک طراحی می شوند.

    جاکفشی ها انواع مختلفی دارند و معمولا در ورودی منزل قرار می گیرند که در بدو ورود دیده میشوند به همبن دلیل میتوان گفت جا کفشی یکی از اولین عناصر بصری دکوراسیون منزل می باشد

    جاکفشی کم حجم
    جاکفشی کم حجم

    پس در انتخاب انها باید دقت کافی داشت و به سایر اجزای دکوراسیون خانه هم توجه کرد اما این کافی نیست چرا که سایز جاکفشی و تعداد نفرات و کفشها معیار مهم تری در انتخاب هستند.

    در حالی‌ که خرید کفش خیلی لذت‌ بخش است، اما پیدا کردن فضایی برای نظم دهی به آنها کار چندان ساده‌ ای نیست.

    فقط باید تمامی آنها را جمع‌ و جور کنید. طبقه‌ بندی هوشمندانه راه‌حل خوبی برای نظم دهی است و شما می‌ توانید کفش‌ های خود را به‌ محض خرید بدون نقص و ساده در کمدها نظم دهید، اما برای خرید جاکفشی مناسب توجه به نکات زیر را فراموش نکنید.

    توصیه میشود در خرید جاکفشی به جنس محصول توجه بیشتری داشته باشید چون معمولا در معرض رطوبت زیادی خواهد بود .

    جاکفشی ها اغلب در جنس های نئوپان، پلی‌استایرن و پلاستیک ، MDF ام دی اف ، جاکفشی چوبی و … ساخته میشوند .  نئوپان در مقایسه با MDF استحکام و مقاومت بهتری در برابر رطوبت دارد و طول عمر آن به‌نسبت خوب است، بنابراین تا چندین سال می‌توان از آن برای نگهداری از کفش‌ها استفاده کرد .

    مدل جاکفشی
    مدل جاکفشی

    چطور می‌ توانم جاکفشی مناسب برای فضای خانه خود بیابم؟

    بهتر است مجموعه کفش‌ های خود را به سه بخش تقسیم کنید:

    1. کفش‌ هایی که به‌ صورت روزانه می‌ پوشید.
    2. کفش‌ هایی که در آخر هفته‌ ها برای تفریح می‌ پوشید.
    3. و کفش‌ های مخصوص موقعیت‌ های رسمی.

    به یاد داشته باشید کفش‌ های دم‌ دستی بهتر است در نزدیکی درب ورودی خانه که دسترسی به آن آسان است، نگه‌ داری شوند، اما مناسب‌ ترین فضا برای کفش‌ هایی که در آخر هفته‌ ها برای تفریح و کفش‌ های مخصوص موقعیت‌ های رسمی داخل کمد لباس‌ های شما است. با این‌حال شما ممکن است تعداد کفش جدید خریداری کنید، پس همیشه سعی کنید چند فضای اضافه برای فضای بیشتر و کفش‌ های جدید در نظر بگیرید.

    پیش از اینکه پول خود را خرج خرید جاکفشی کنید، بد نیست به کلکسیون کفش های فعلی خود، سروسامان دهید و از شر کفش‌ های بی‌ استفاده خلاص شوید. با این روش دیگر نیازی نیست فضای با ارزش کمدتان را با کفش‌ هایی پر کنید که غیرقابل استفاده است.

    بهتر است قبل از خرید جاکفشی، فضای خود را اندازه‌گیری کنید تا از سایز مناسب برای فضا مطمئن شوید. فراموش نکنید شما ممکن است برای انواع مدل‌ های کفش نیاز به طبقه‌ های خاص داشته باشید. برای مثال بوت و چکمه های بلند اگر تا شوند، خراب‌ شده و غیر قابل استفاده خواهند بود. شاید فضای راهرو یا ورودی خانه شما بسیار باریک باشد، ولی شما همچنان به جا کفشی نیاز داشته باشید.

    جاکفشی آینه دار

    افراد بسیاری ترجیح می دهند نوعی از جاکفشی را خریداری کنند که همراه جالباسی باشد و بتوانند دو وسیله را در یکی داشته باشند. در این نوع از جالباسی و جاکفشی اغلب یک آینه نیز برای بازرسی پیش از ورود از خانه وجود دارد.

    حتما بعد از دیدن مدل جاکفشی نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه ها بنویسید. تا در پست های بعدی از آن استفاده کنیم.

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    مطلب پیشنهادی

    میز زیر تلویزیون جدید

    جدیدترین مدل میز زیر تلویزیون

    جدیدترین مدل میز زیر تلویزیون بهار و نوروز نزدیک است و اشتیاق به تغییر دکوراسیون …

    ۲ دیدگاه

    1. جالب بود ! با سپاس از سایت خواب تان !

    2. از سایت خوب تان ممنونم ! جالب بود !

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.