قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » دکوراسیون » مدل جاشمعی فانوس مناسب تزئین دکوراسیون
فروشگاه اینترنتی ایلیار
مدل جاشمعی فانوس
مدل جاشمعی فانوس

مدل جاشمعی فانوس مناسب تزئین دکوراسیون

  • من برا دکور خونم تصمیم گرفتم از این جاشمعی فانوس خوشگل خریداری کنم. با مجله اینترنتی ایلیار همراه باشید

    شمع و جاشمعی 

    شمع و، جاشمعی یا اقسام مختلف شمعدان  شاید اولین لوازم دکوری باشد که با شنیدن نام اکسسوری های دکوری و تزیینی به ذهن تان خطور میکند.

    این وسایل از گذشته علاقه مندان زیادی داشته است. می توانید متناسب با سبک دکوراسیون خود اقدام به انتخاب نمائید. تنوع گسترده ای از انواع جاشمعی های برنزی، کریستالی و سیلور و طلایی در اختیار شما قرار گرفته است تا بتوانید به بهترین نحو محیط زندگی خود را بیارایید و از آن لذت ببرید.

    جاشمعی فانوسی
    جاشمعی فانوسی

    در گذشته‌ی دور برای غلبه بر تاریکی و روشن کردن محیط پیرامون از سوختن موادی خیلی ساده مانند پی حیوانات استفاده می‌شد که علاوه‌بر روشن کردن محیط جنبه‌‌ی گرم کردن را نیز داشت. کم‌کم با پیشرفت علم شمع‌ ها مواد ترکیبی و سنتزی به‌وجود آمدند که شاید جنبه‌ی گرمایشی کم‌تری داشتند و با اسانس‌هایی که در آن‌ها به کار رفته بود موجب معطر شدن فضا می‌شدند. از زمان‌های دور چه برای همان مواد ابتدایی مانند پی حیوانات و چه شمع‌های شیک و جدید امروزی محفظه و جایگاهی مورد نیاز بوده تا علاوه‌بر حمل راحت از ریخته شدن مواد حاصل از سوختن نیز جلوگیری کند. گذشت زمان و ابتکارات بشر در این زمینه نیز بی تاثیر نبوده است. جاشمعی‌ها از شکل‌های ساده رفته رفته به ابزار تزیینی و دکوراتیو تبدیل شده که حتی اگر به دلیل حضور برق زیاد کاربردی نباشند ولی به عنوان یک وسیله‌ی تزیینی کاملا زیبا و شیک هستند. جاشمعی مدل فانوسی که در تصویر مشاهده می‌کنید با ظاهری شیک و زیبا برای تغییر حال و هوای منزل‌تان بسیار مناسب است.

    جاشمعی
    جاشمعی

    در زمان‌های دور در نبود برق از چراغ‌های محفظه‌ داری استفاده می‌شد. فانوس‌ها وسیله‌ی مناسبی برای زمان‌های رفت و آمد جهت روشن کردن محیط هستند. فانوس‌ها دارای حباب برای انتشار نور هستند. فیتیله‌ی داخل حباب با نفتی که در محفظه‌ی آن قرار می‌گیرد می‌سوزد. امروزه شاید در کم‌تر جایی نفت در دسترس عموم باشد. همین موضوع و البته روی بورس آمدن مجدد شمع به عنوان یک وسیله تزیینی باعث شده تا فانوس‌های جدید طراحی شوند.

    فانوسی که در تصویر مشاهده می‌کنید در اصل محفظه‌ای مناسب برای قرار دادن شمع است. این فانوس از جنس استیل ساخته شده است، البته دیواره‌ی این فانوس‌ها از طلق نسوز ساخته شده است و در برابر دمای شمع مقاوم بوده و ترک نمی‌خورد. در قسمت بالای این فانوس یک حلقه برای آویزان کردن آن وجود دارد.

    جاشمعی مدل فانوس قابلیت قرار دادن یک شمع را دارد.  

    مدل جاشمعی فانوس
    مدل جاشمعی فانوس

    جاشمعی فانوس ایکیا

    یکی از کالاهای پرفروش برند ایکیا جاشمعی مدل فانوس است. از این جا شمعی برای تزئین دکوراسیون منزل و یا اتاق خوابتان میتوانید استفاده کنید. با قرار دادن شمع وارمر و انعکاس نور علاوه بر روشنایی ، زیبایی این فانوس را بیشتر خواهید کرد.

    جنس جاشمعی مدل فانوس ایکیا از فلز است و رنگ آن نیز ثابت است. محفظه فانوس شیشه ایست که علاوه بر انعکاس نور بیشتر ، باعث محافظت از شمع نیز می شود.

    برای تزئین فضای مورد نظرتان می توانید جاشمعی را به دو صورت آویز یا ایستاده روی میز استفاده کنید.

    جاشمعی دکوری
    جاشمعی دکوری
    اگر برای تزئین طبقات تزئینی کابینت‌های آشپزخانه یا میز اتاق‌خوابتان به‌دنبال یک شیء دکوری جالب و کاربردی هستید، جاشمعی فانوسی «Ikea» (ایکیا) مدل «Gottgora» می‌تواند به‌خوبی به فضای اطرافتان زیبایی و جذابیت بخشد.
    این جاشمعی مانند یک فانوس طراحی شده است و با طرح دل‌نشین و متفاوتش به دکوراسیون جلوه‌ای دیدنی می‌دهد. طرح روی بدنه جاشمعی مانند شاخ و برگ‌های درهم‌پیچیده به نظر می‌رسند و ظاهری بهاری دارند. این شاخ و برگ‌ها نور شمع داخل فانوس را با جذابیت و زیبایی بیشتری به نمایش می‌گذارند. شیشه‌های تعبیه شده دورتادور جاشمعی، نور را به نحوی بهتر انعکاس می‌دهند. روی بدنه‌ی استیل مدل «Gottgora» با رنگ ملایم و دوست‌داشتنی صورتی پوشانده شده است که بتوانید به‌آسانی آن را با سایر لوازم دکوری منزلتان هماهنگ کنید.
    پوشش رنگی فانوس علاوه بر زیبایی، مقاومت بدنه‌ی استیل آن را در برابر رطوبت افزایش می‌دهد.
    مدل جاشمعی فانوس
    مدل جاشمعی فانوس
    با باز کردن در جاشمعی فانوسی ایکیا می‌توانید یک شمع وارمر یا یک شمع با ارتفاع به‌نسبت کم را داخل آن قرار دهید و با روشن کردنش به میز غذاخوری، سفره‌ی هفت‌سین یا دیگر مکان‌های خانه، جلوه و روشنایی چشم‌نوازی بخشید.
    محصولات برند ایکیا علاوه بر کیفیت مناسب، طرح‌هایی نو و خلاقانه دارند و انتخاب‌های بسیاری را پیش روی مصرف‌کنندگان قرار می‌دهند.
    جاشمعی ایکیا
    جاشمعی ایکیا
    محصولات «ایکیا» (IKEA) با طراحی‌های مدرن و متنوع، دکوراسیون هر فضایی را فوق‌العاده و جذاب می‌سازند. یکی از محصولات پرطرفدار و زیبای این برند، فانوس «Rotera» است.
    این فانوس فلزی در واقع یک شمعدان متفاوت است که هم کاربرد تزیینی دارد و هم به عنوان وسیله‌ی روشنایی قابل‌استفاده است. فانوس Rotera از فولاد گالوانیزه ساخته شده که برای زیبا شدن نمای آن با پودر اپوکسی روکش شده و به رنگ‌های متنوع و شاد درآمده است. این فانوس انتخابی ایده آل برای ایجاد جوی رمانتیک و فوق‌العاده است. فانوس روترا یک چندضلعی با ستون‌های فلزی و شیشه‌های شفاف است که در بالای خود فضایی گنبد مانند دارد. با توجه به بسته‌بودن فضای فانوس، روی گنبد آن در بالا، روزنه‌هایی به شکل ستاره طراحی شده است که دود ناشی از سوخت شمع، از درون این ستاره‌ها به بیرون رانده می‌شود.

    درون فانوس می‌توان از شمع‌های وارمر یا استوانه‌ای کوچک استفاده کرد.

    مدل جاشمعی فانوسی
    مدل جاشمعی فانوسی
    در جلوی آن یک در بازشو وجود دارد که از طریق آن می‌توان شمع را داخل و خارج ساخت. روی شیشه‌ها تراشه‌هایی ظریف کار شده که هنگام تابش نور شمع، این قسمت‌ها درخشش چشمگیری به‌خصوص در تاریکی شب دارند.
    جاشمعی تزیینی
    جاشمعی تزیینی

    با استفاده از این فانوس می‌توان دکوری جذاب ایجاد کرد. این مدل همچنین دارای یک دسته‌ی فلزی کوتاه است که با کمک آن، هم می‌توان فانوس را جابه‌جا کرد و هم می‌توان آن را از سقف آویزان کرد و نمایی خاص به وجود آورد.

    اگر به دنبال فضایی رمانتیک، دل‌نشین، زیبا و گرم هستید، فانوس Rotera بهترین انتخاب برای این منظور است.
    حتما بعد از دیدن مدل جاشمعی فانوسی نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه ها بنویسید. تا در پست های بعدی از آن استفاده کنیم. امیدواریم از مطالعه این مقاله در مجله اینترنتی ایلیار لذت برده باشید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۴ رای

    مطلب پیشنهادی

    میز زیر تلویزیون جدید

    جدیدترین مدل میز زیر تلویزیون

    جدیدترین مدل میز زیر تلویزیون بهار و نوروز نزدیک است و اشتیاق به تغییر دکوراسیون …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.