قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » آرایش و زیبایی » آرایش صورت » مدل ابرو دخترانه
فروشگاه اینترنتی ایلیار
مدل ابرو شیک
مدل ابرو شیک

مدل ابرو دخترانه

  • مدل ابرو دخترانه

    مدل ابرو می تواند سیمای شما را تغییر دهد

    یک خبر خوب برای شما اینکه متخصصین، صورت ۱۵۰ خانم را بررسی کرده و در نهایت به این نتیجه رسیدند که صورت “بد فرم” وجود خارجی ندارد. در واقع باید گفت برای هر نوع صورتی، مدل ابروی خاصی مناسب است.

    مدل ابرو جدید
    مدل ابرو جدید

    مدل ابرو تاثیر زیادی در جذابیت ظاهری شما دارد بنابراین بهتر است خانم ها مدل ابروی خود را با دقت زیادی انتخاب نمایند. با توجه به نزدیک شدن به سال ۲۰۱۸ مدل ابروهای زیادی از سوی متخصصان آرایش و زیبایی معرفی شده اند و شما می توانید از بین انواع مدل ابرو ۲۰۱۸ مدل های زیبا و متفاوتی را برای برداشتن ابروهای خود انتخاب نمایید. 

    مدل ابرو دخترانه

    مدل ابروی دخترانه و زنانه در انواع مدل های پهن و باریک موجود هستند و در سال های اخیر اغلب خانم ها از مدل ابروهای پهن برای برداشتن ابروی های خود استفاده می کنند. در ادامه این مطلب از سایت تفریحی ایلیار  قصد داریم شما را با انواع مدل ابرو ۲۰۱۸ شیک و جذاب آشنا سازیم.

    مدل ابرو دخترانه

    انتخاب مدل ابروی زیبا و مناسب چشم رازی است که زیبایی چشمان و چهره را تکمیل می کند. به طبع ابروی مناسب چشمان گرد نمی تواند انتخاب خوبی برای چشمان کشیده و ریز باشد پس با شناخت حالت درست ابرو و چشم یک تغییر بارز داشته باشد.

    مدل ابرو پهن
    مدل ابرو پهن
     ابرو و مدل برداشتن ابروها تاثیر زیادی در چهره خانم ها دارد بنابراین بهتر است خانم ها برای برداشتن ابروهایشان از آرایشگری با تجربه و مهارت کافی استفاده کنند. مدل ابروی پهن دخترانه از انواع مدل ابروهای شیک و مناسب برای دختران جوان است و اگر شما تمایل دارید ظاهرتان دخترانه و جوان تر به نظر برسد بهتر است از این مدل ابروها استفاده نمایید. توجه داشته باشید که هر فرم صورتی ابروی متناسب و مخصوص به خودش را دارد و اگر مدل ابروی ۲۰۱۸ که برای برداشتن ابرو های خود استفاده می کنید با فرم صورتتان مطابقت نداشته باشید چهره شما ممکن است نامطلوب به نظر برسد.
    مدل ابرو شیک
    مدل ابرو شیک

    انتخاب مدل ابرویی زیبا و مد روز که به صورت شما بیاد در زیبایی صورت شما و همچنین زیبا دیده شدن صورت شما تأثیر به سزایی خواهد داشت برای همین امروز در سایت تفریحی ایلیار در بخش آرایش و زیبایی صورت مدل های جدید ابرو دخترانه زنانه پهن و بلند اسپرت ۹۶ و ۲۰۱۸ را گردآوری کرده ایم که در ادامه مطلب میتوانید عکس این مدل های زیبا و مدل روز را مشاهده کنید

    مدل ابرو زنانه
    مدل ابرو زنانه

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    مطلب پیشنهادی

    بهترین عطر پاییزی زنانه

    خوشبوترین و بهترین عطر پاییزی زنانه کدام هست؟

     عطر پاییزی زنانه بالاخره فصل زیبای پاییز هم داره فرا میرسه و از گرمای وحشتناک هوا کم …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.