قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » آرایش و زیبایی » آرایش صورت » ماسک نشاسته معجزه ی پوست های شفاف
فروشگاه اینترنتی ایلیار
ماسک نشاسته
ماسک نشاسته

ماسک نشاسته معجزه ی پوست های شفاف

  • در بخش قبل با راه های بستن منافذ باز پوست اشنا شدیم در این مقاله سعی دارم ماسک نشاسته را به شما آموزش بدم که به راحتی می توانید در منزل ان را تهیه و استفاده کنید. با مجله اینترنتی ایلیار همراه باشید

    استفاده از ماسک‌های صورت این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. استفاده از مواد طبیعی به علت بی‌ضرر بودن همیشه مورد استقبال قرار گرفته است. ماسک نشاسته به دلیل اینکه اثر روشن‌کنندگی دارد برای پوست‌های تیره بسیار مناسب است.

    اگر پوستتان کدر شده است لازم نیست از محصولات شیمیایی و گران قیمت استفاده کنید. مواد طبیعی زیادی در اطراف ما وجود دارند که چه بسا در احیای پوست‌های آسیب دیده بهتر از محصولاتی با پایه مواد شیمیایی عمل کنند.

    نشاسته یکی از مواد طبیعی و ارزان قیمتی است که ممکن است از آن غافل باشید. پیشنهاد می‌کنیم قبل از مصرف هر دارویی برای پوستتان این ماسک را امتحان کنید و نتایج شگفت‌انگیز آن را ببینید.

    نشاسته چگونه است ؟
    ماده‌ پودری سفید رنگ و بدون بویی است که در دانه یا ساقه‌های زیرزمینی همه‌ گیاهان می‌توانید ردپایی از آن بیابید. گندم، ذرت و سیب‌زمینی از جمله گیاهانی هستند که نشاسته فراوانی در آن‌ها وجود دارد.

    خواص نشاسته

    نشاسته به دلیل داشتن چسبندگی خاصیت تمیز کردن پوست را دارد و تمام جرم‌های پوستی را به خوبی برطرف می‌کند. علاوه بر این نشاسته با تنظیم چربی پوست، به عنوان یک درمان خانگی در ترمیم و از بین بردن جوش‌ها و آکنه‌ها تاثیر زیادی دارد. خاصیت ترمیمی نشاسته تا حدی بالاست که در درمان‌های سنتی به جای پودر بچه برای درمان سوختگی‌های پوستی نوزادان از نشاسته استفاده می‌شد. همچنین خاصیت تسکینی نشاسته آن را به مرهم مناسبی برای تسکین دردهای آبله مرغان تبدیل کرده است. علاوه بر این نشاسته درمان و تسکین خوبی برای سوختگی‌های ناشی از عرق‌سوز در ناحیه کشاله ران و زیر بغل است.

    ماسک صورت با نشاسته یکی از ماسک های فوق العاده عالی و تاثیرگذار بر روی پوست صورت است

    که می توان به راحتی آن را در منزل تهیه نمود و مورد استفاده قرار داد.

    ماسک نشاسته تاثیر مستقیمی بر شفافیت پوست صورت و بستن منافذ دارد و به درمان جوش های صورت نیز کمک می کند

    از این رو ماسک نشاسته یکی از ماسک های پرطرفدار و بسیار عالی برای رفع مشکلات پوستی محسوب می گردد.

    نشاسته حالت چسبنده دارد، بر همین اساس می تواند نقش مثبتی در تمیز کردن پوست صورت داشته باشد و به عنوان یک ماسک لایه بردار مورد استفاده قرار گیرد،

    این ماسک جوش های پوست را از بین می برد و از بروز جوش های جدید جلوگیری می کند.

    ماسک صورت با نشاسته تاثیر بسیار زیادی در شفافیت و روشن شدن پوست نیز دارد و به این خاطر که به راحتی نیز تهیه می شود از جمله ماسک های خانگی پرطرفدار می باشد. در ادامه با چند روش متفاوت برای تهیه ماسک با نشاسته آشنا می شوید که هر یک خواص و  فواید خاص خود را دارند.

    ماسک نشاسته : این ماسک تمام جرم Crime های پوست را میگیرد و در ترمیم جوش ها نیز بسیار موثر است.

    ماسک نشاسته برای پوست
    ماسک نشاسته برای پوست

    ماسک صورت با نشاسته و ماست

    مواد لازم:
    نشاسته : سه قاشق غذاخوری
    ماست : یک قاسق غذاخوری

    طرز تهیه:
    پودر نشاسته را با ماست ترکیب کنید و کاملا به هم بزنید تا خمیر یکنواختی بدست آید. صورتتان را کاملا تمیز کرده و بشویید. بعد از خشک کردن این ماسک را روی صورتتان بمالید. صبر کنید تا نیم ساعت روی صورت باقی بماند و بعد با آب سرد فراوان بشویید.

    حدود سه قاشق غذاخوری نشاسته را با یک قاشق ماست کم چرب مخلوط نموده و خمیر به دست آمده را بر روی پوست صورت قرار دهید، بعد از گذشت ۳۰ دقیقه صورت را با آب سرد بشویید.

    این ماسک صورت با ماست و نشاسته می تواند به عنوان ماسک شفاف کننده پوست صورت قوی و موثر مورد استفاده قرار بگیرد. البته در صورتی که دارای پوستی خشک هستید می توانید از ماست پرچرب نیز استفاده نمایید.

    ماسک نشاسته و گلاب

    ترکیب گلاب و نشاسته نقش مهمی در روشن و جوان شدن پوست دارد بدین منظور دو قاشق نشاسته را با یک قاشق گلاب مخلوط نموده و آن را به صورت دورانی روی پوست صورت بمالید و بعد از بیست دقیقه صورت را بشویید. این ماسک روشن کننده را می توان به صورت روزانه مورد استفاده قرار داد.

    ماسک نشاسته، عسل و تخم مرغ

    استفاده از ترکیب نشاسته، سفیده تخم مرغ و عسل نقش مثبتی در از بین بردن چروک صورت دارد و استفاده مداوم از آن می تواند خط خنده را از بین ببرد.

    ماسک نشاسته و شیر

    مواد لازم:
    نشاسته : یک قاشق مرباخوری
    شیر : دو قاشق مرباخوری

    طرز تهیه ماسک:
    ابتدا نشاسته را در مقداری آب سرد حل کنید.

    سپس به نشاسته حل شده شیر را اضافه کنید

    و بعد از مخلوط کردن شیر و نشاسته این ماسک را بر روی پوست تمیز صورت خود به مدت ۳۰ دقیقه قرار دهید.

    بهتر است که در هنگام استفاده از این ماسک یک لیوان شیر و نشاسته نیز میل کنید.

    با ترکیب شیر و نشاسته نیز می توانید ماسکی مناسب و عالی برای پوست صورت تهیه نمایید. این ماسک خانگی تاثیر مثبتی بر روی پوست دارد و علاوه بر نرم و لطیف شدن پوست، کمک می کند پوستی شفاف و جوان داشته باشید. من خودم به شخصه از این ماسک هفته ای یکبار استفاده می شود.

    توجه داشته باشید که ابتدا نشاسته را در کمی آب سرد حل کرده و بعد در لیوان شیر بریزید و مخلوط کنید تا مایع یکدستی شود.

    ماسک را پس از خشک شدن ابتدا با آب ولرم و سپس با آب سرد و خنک شست و شو دهید

    هفته‌ای دو بار استفاده شود آن وقت شما تاثیر آن را پس از یک ماه استفاده‌ی مرتب زیبایی پوست چهره خود خواهید دید.

    ماسک نشاسته
    ماسک نشاسته

    ماسک خانگی با نشاسته

    از نشاسته می توان به تنهایی نیز برای پوست صورت استفاده نمود، بدین منظور نشاسته را با کمی آب مخلوط کرده و خمیر به دست آمده را روی صورت قرار دهید و بعد از ۲۰ دقیقه پوست را شستشو دهید.

    نشاسته چربی پوست را تنظیم می کند و همچنین به عنوان لایه بردار عمل کرده و باعث شفافیت پوست می شود.

    • توجه داشته باشید که در زمان استفاده از ماسک صورت با نشاسته بهتر است از اخم کردن، خندیدن، صحبت کردن، آدامس جویدن و هر گونه فعالیتی که اجزا صورت را درگیر می کند بپرهیزید. زیرا نشاسته حالت کششی به پوست می دهد و اینگونه فعالیت ها باعث ایجاد چروک بر روی پوست می شود.

    همانطور که مشاهده نمودید ماسک صورت با نشاسته یکی از بهترین ماسک ها برای پوست محسوب می گردد که تاثیرات فوق العاده عالی و معجزه آسایی بر روی پوست دارد. در صورت تمایل به آشنایی با دیگر ماسک های صورت خانگی و موثر بر روی ماسک صورت هنر در خانه کلیک نموده و از مطالب مفید و کاربردی در این زمینه دیدن نمایید.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطلب پیشنهادی

    بهترین عطر پاییزی زنانه

    خوشبوترین و بهترین عطر پاییزی زنانه کدام هست؟

     عطر پاییزی زنانه بالاخره فصل زیبای پاییز هم داره فرا میرسه و از گرمای وحشتناک هوا کم …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.