قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » آرایش و زیبایی » آرایش صورت » طرز تهیه بی بی کرم (BB Cream) یا بالم زیبایی
فروشگاه اینترنتی ایلیار
بی بی کرم
بی بی کرم

طرز تهیه بی بی کرم (BB Cream) یا بالم زیبایی

  • اگر به دنبال کرمی مناسب برای آرایش روزانه هستید که معایب پوستتان را برطرف سازد و هم بی ضرر باشد، امروز با مجله اینترنتی ایلیار همراه باشید تا شما را با زیرسازی چند منظوره به نام بی بی کرم یا بالم زیبایی آشنا کنیم.

    بی‌بی کرم چیست؟

    بی بی کرم (BB Cream)مخفف beauty balm  است که در فارسی به آن بالم زیبایی می گویندترکیبی از چند محصول دیگر است .

    مواد تشکیل دهنده آن عبارتند از کرم مرطوب کننده، کرم ضدآفتاب ،کرم پودر ،کانسیلر و پرایمر. این ماده به دلیل دارا بودن کرم پودر و کانسیلر خاصیت پوشانندگی نواقص پوستی را دارد. البته باید توجه داشته باشید که این کرم نسبت به کرم پودر بافتی سبکتر و پوشانندگی کمتری دارد.

    از دیگر فواید آن  میتوان به خاصیت آبرسانی پوست ،محافظت در برابر اشعه نور خورشید ،جلوگیری از پیری زودرس و ترمیم چین و چروک ها و پرایمر غیر روشن کننده اشاره کرد.

    به دلیل خواص خوب این محصول ، بسیاری از متخصصان پوست بی بی کرم را جایگزین بسیار مناسبی برای کرم های مورد استفاده در آرایش روزانه میدانند.

    طرز تهیه بی بی کرم

    اگر قصد دارید که بی بی کرمی مناسب با پوست خود بسازید پس با ما همراه باشید . ابتدا یک ظرف مناسب انتخاب کنید .کرم پودر ، کرم مرطوب کننده و کرم ضدآفتاب و پرایمر (به دلخواه) که مورد استفاده خودتان  است به اندازه یک قاشق مرباخوری نیاز دارید توجه داشته باشید که هر سه کرم باید به یک میزان برداشته و ترکیب شوند.

    اگر پوست خیلی چربی دارید میتوانید از ژل آلوررا استفاده کنید. این ژل باعث کنترل چربی پوست میشود.مواد را باهم ترکیب کرده و  پوشش تقریباً سبکی را به دست خواهید آورد.

    تهیه بی بی کرم
    تهیه بی بی کرم

    حتماً بعد از استفاده از بی بی کرم، نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه ها بنویسید تا در مقالات بعدی از آن استفاده کنیم. امیدواریم از مطالعه این مقاله در مجله اینترنتی ایلیار لذت برده باشید

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۵ رای

    مطلب پیشنهادی

    بهترین عطر پاییزی زنانه

    خوشبوترین و بهترین عطر پاییزی زنانه کدام هست؟

     عطر پاییزی زنانه بالاخره فصل زیبای پاییز هم داره فرا میرسه و از گرمای وحشتناک هوا کم …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.