قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » دکوراسیون » شیک ترین مدل میز ناهارخوری
فروشگاه اینترنتی ایلیار
میز ناهارخوری شیک
میز ناهارخوری شیک

شیک ترین مدل میز ناهارخوری

  • شیک ترین مدل میز ناهارخوری

    در بخش قبلی سایت ایلیار به معرفی مدل مبل راحتی، مدل مبل راحتی الو مدل مبل سلطنتی پرداختیم و در این معرفی  شیک ترین مدل میز ناهارخوری می پردازیم.

    میز ناهارخوری شیک
    میز ناهارخوری شیک

    گر قصد دارید که از میز ناهارخوری برای سال های متمادی استفاده کنید، دقت کنید که چوب به کار رفته در آن بادوام و محکم باشد. چوب های پهن برگانی مانند چوب راش، گردو، افرا و بلوط برای ساخت میز ناهارخوری بادوام مناسب است.

    میزهای ساخته شده از چوب ممرز و چوب توسکا در درجه های بعدی دوام قرار دارند. استفاده از چوب روسی هم در ساخت میز هارخوری مرسوم است.

    میز ناهارخوری شیک
    میز ناهارخوری شیک

    خرید میز ناهارخوری که از تخته چندلا ساخته شده اند،  انتخاب مناسبی است. زیرا تخته چندلا، سبک و بادوام است، به صورت مسطح بسته بندی شده و حمل آن آسان است.

    از دیگر ویژگی های این نوع میز ناهارخوری این است که می توان به راحتی آن را در خانه مونتاژ کرد و متناسب با سبک مدرن شمال آروپا و معاصر آسیا است.

    میزناهارخوری خاص
    میزناهارخوری خاص

    شکل میز ناهارخوری که انتخاب می کنید بستگی که متراژ فضایی که در اختیار دارید و می خواهید میز ناهارخوری را در آن قرار دهید، دارد.

    اگر در محیط داخل منزلتان محدودیت فضا دارید، انتخاب میز نهارخوری گرد یا بیضی بهتر از میز نهارخوری مستطیلی است. زیرا میز گرد یا بیضی هیچ گونه گوشه ای ندارد در میزهای دایره ای و مستطیلی با قطر یکسان، صندلی بیشتری در اطراف میز دایره ای قرار می گیرد.

    میز ناهارخوری جدید
    میز ناهارخوری جدید

    میزهای کوچک برای خانواده های کم جمعیت و مهمان های صمیمی و میزهای بزرگ برای خانواده های بزرگتر و مهمانی های رسمی.  مناسب است.

    بنابراین میزی را انتخاب کنید که مناسب ترین ابعاد را برای استفاده شما داشته باشد.

    میز ناهار خوری خاص
    میز ناهار خوری خاص

    یک میز ناهارخوری باید از ارتفاعی مناسب با مشخصات فیزیکی شما برخوردار باشد. به‌طور معمول افراد در پشت میزی که ارتفاع آن تا زیر قفسه سینه باشد، احساس راحتی بیشتری می‌کنند.

    نشستن در پشت میزهای با ارتفاع زیاد موجب می‌شود دست‌ها در زاویه نامناسب نسبت به بدن قرار گیرند و تسلط شما بر ظرف غذا کم شود. در نتیجه دائماً در حال کشمکش برای زودتر تمام کردن غذا هستید، بدون آنکه از خوردن غذای خود لذت کافی را ببرید.

    در مقابل صرف غذا بر روی میزهایی با ارتفاع کم شما را مجبور می‌کند تا با خم شدن بیش از حد، بر بشقاب خود مسلط شوید. با این وصف چندان عجیب نیست که راحتی را به‌عنوان نخستین معیار انتخاب یک میز ناهارخوری معرفی کنیم.

    میز ناهارخوری شیک
    میز ناهارخوری شیک

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطلب پیشنهادی

    مدل جاکفشی

    مدل جاکفشی، این همه کفش رو کجا جا بدم؟

    بطور معمول در کنار درب ورودی خانه و منزل جالباسی و جاکفشی قرار می گیرند تا دسترسی ساکنین …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.