قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » اخبار » سال ۹۷ سال چه حیوانیست
فروشگاه اینترنتی ایلیار
حیوان سال 1397
حیوان سال ۱۳۹۷

سال ۹۷ سال چه حیوانیست

  • سال ۹۷ سال چه حیوانیست

    سال ۹۷ سال کدام حیوان است؟ برخی از افراد با توجه به سال حیوان ، اعتقادها و پیش بینی های را دارند. مثلا اگر سال خروس باشد آنها برای آن سال با توجه به خروس طالع بینی های را انجام میدهند. در ایران باستان از گذشته تا کنون اینگونه بوده است که هر سال را با نام یک حیوان نامگذاری می کنند. کم کم با نزدیک شدن به پایان سال ۹۶ دوست داریم بدانیم که سال ۹۷ سال کدام حیوان است؟ شاید برای شما مخاطبین سایت ایلیار هم جالب باشد که حیوان سال۹۷ ، سگ است.

    سال 97 سال سگ
    سال ۹۷ سال سگ

    شخصیت کلی متولدین سال ۹۷ سال سگ
    موجودی غمناک و نگران
    سگ موجودی غمناک و نگران است،

    همیشه حالت دفاعی به خود می گیرد و لحظه ای این حالت را ترک نمی کند. او همیشه در حال نگهبانی است و هوشیارانه اطراف ار زیر نظر دارد.
    او موجودی درون گراست که به سختی احساسات واقعی خود را آشکار می کند و آن هم زمانی است که حقیقتا ضرورت این کار را احساس کند.

    او بیش از خد یک دنده است و می داند که چه می خواهد. او اغلب با بدگمانی، دلواپس زبان تیز و صراحت ناخوشایند و شدید خود است.
    سگ بیش از هر کس به کلیات موضوع توجه نمی کند و در جزئیات مسائل غرق می شود و مرتب انتقاد می کند. به نظر می رشد که او در برخورد با هر چیز، بی برو و برگشت، دنبال عیوب می گردد؛ چرا که در حقیقت بدبین ترین موجود دنیاست و هر چیز را در چهاچوب قوانین طبیعی آن می پذیرد.
    او همواره پیش از دیگران علیه بی عدالتی فریاد می زند؛ زیرا شجاعت این کار را دارد.
    او ممکن است کمی گوشه گیر و بی اعتنا باشد؛ اما روحیه انتقادی، ذوقطنز و نیز عظمت آشکار روحش، او را زا متهم شدن به تنگ نظری و خود پسندی بر کنار می دارد.

    سال 97 سال سگ
    سال ۹۷ سال سگ

    طالع بینی(سگ)

    متولدین سال های : ۱۲۸۹، ۱۳۰۱، ۱۳۱۳، ۱۳۲۵، ۱۳۳۷، ۱۳۴۹، ۱۳۶۱، ۱۳۷۳، ۱۳۸۵، ۱۳۹۷ و …

    علایق : رنگ(فیروزه ی)، حیوان(سگ یا گوسفند)، گل(همیشه بهار)، درخت(گیلاس) ، رایحه(حنا) ، گیاه( مرزنگوش) ، طعم( گوشتی) ، ادویه(میخک)، فلز( سرب) ، جواهر تولد( یاقوت) ، موسیقی(گیتار) ، عدد شانس(۹).

    سگ به عنوان دوست انسان است و می تواند انسان را درک کند  او که نمادی از وفاداری است و در هر حال با صاحبش می ماند چه ثروت مند باشد و چه فقیر. از نظر چینی ها سگ یک حیوان فرخنده است و اگر سگی به منزلشان وارد شود او را خواهند پذیرفت.

    برخی معتقدند افرادی که در سال سگ به دنیا آمده اند ، اشخاصی درست کار و راست هستند.

    حیوان سال 1397
    حیوان سال ۱۳۹۷

    افرادی که در سال سگ متولد شده اند، شخصیتی راست و درست دارند. آنها در کار و شق وفادار، باجرات، زبردست، باهوش و دلسوز هستند.

    این افراد اگر بتوانند بی ثباتی خود را رفع و رجو کنند، شانس به سراغشان خواهد آمد.

    سال سگ سال 97
    سال سگ سال ۹۷

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطلب پیشنهادی

    خرید هدیه برای همسر باردار

    هدیه برای همسر و خانم باردار چی بخریم ؟

    درخرید و انتخاب هدیه برای همسر باردار باید تبحر و تجربه کافی داشته باشید و با …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.