قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » دکوراسیون » راهکار مرتب کردن کفش ها در جاکفشی
فروشگاه اینترنتی ایلیار
مرتب کردن کفش
مرتب کردن کفش

راهکار مرتب کردن کفش ها در جاکفشی

  • راهکار مرتب کردن کفش ها در جاکفشی

    امروز تصمیم گرفتم کفش هامو مرتب کنم و یه سر و سامونی بهشون میدم. ولی حسابی گیج شدم. در ادامه با مجله اینترنتی ایلیار همراه باشید

    اگر مثل من عاشق کفش باشید و البته از آنها خوب هم نگهداری کرده باشید، تعداد زیادی کفش دارید که نمی دانید از آنها چگونه نگهداری کنید و یا آنها را کجا جا بدهید

    جاکفشی ها یکی از مهمترین لوازم هر دکوراسیونی محسوب می شود، علاقه ی بسیاری از ما به خصوص خانم ها به کفش ها بر هیچ کس پوشیده نیست و همه ی ما چه خانم و چه آقا دست کم یک جفت کفش برای فصول و موقعیت های مختلف داریم که فضای بسیار زیادی را در کمد و جاکفشی ما اشغال می کند

    اولین گام برای تمیز کردن قفسه کفش شما  همانطور که می خواهید این است که همه چیز را بیرون بیاورید و پاک کنید .

    روش های مرتب کردن کفش ها در جاکفشی

    بسیاری از مردم دارای چندین جفت کفش هستند، اما تنها دو یا سه جفت از آنها به طور مرتب استفاده می کنند. اگر این مورد برای شما اتفاق افتاده باشد، ممکن است بخواهید کفش های متداول مورد استفاده خود را در یک محل جداگانه و به راحتی قابل دسترسی مانند جاکفشی در درب جلو نگه دارید.

    برای کفش های دیگر قفسه های متعدد و یا قفسه های دیگر احتمالا ساده ترین راه برای راحتی دیدن و دسترسی به همه آنها است.

    کفش هایی که فقط گاهی اوقات می پوشید، به عنوان مثال چکمه های برف را می توان در یک جعبه جداگانه نگهداری کرد تا فضای ذخیره شود.

    اگر شما یک جفت کفش مخصوص به عجیب و غریب دارید فقط در باشگاه میپوشید، آنها را از کفشهای دیگرتان جدا کنید، در یک محل تهویه خوب نگهداری کنید.

    مرتب کردن کفش با استفاده از جعبه های کفش

    یکی از عواملی که در نگهداری کفش ها در جاکفشی حائز اهمیت است سالم ماندن کفش هاست. به همین منظور بسیاری از ما برای سالم ماندن کفش ها و جلوگیری از تغییر شکل آن ها از جعبه های کفش استفاده می کنیم که در نگاه اول ایده ی بسار منحصر به فردی است اما در زمان پیدا کردن کفش ها شما را با مشکلات بسیاری مواجه می کند برای جلوگیری از این کار می توانید جعبه های یکسان تهیه کنید و از کفشتان عکس بگیرید روی هر کدام از آن ها بچسبانید و به سادگی آن ها را دم دست داشته باشید.

    مرتب کردن کفش با استفاده از جعبه های پلاستیکی

    برای نظم دهی کفش های جاکفشی خود می توانید از باکس های پلاستیکی شفاف هم کمک بگیرید با این کار به سادگی می توانید کفش هایتان را پیدا کنید علاوه بر آن همیشه سالم و مرتب خواهد بود، توجه داشته باشید که پیش از قرار دادن کفش ها در جعبه ها حتما آن را تمیز کنید تا ظاهر کمد و جاکفشی را خدشه دار نکند.

    می توانید کفش های ارزشمند تر و مهم تر را داخل جعبه های پلاستیکی یا کیسه های مقاوم نگهداری کنید تا سالم و تمیز بمانند.

    کفش ها را به چند بخش تقسیم کنید و آنهایی را که می شود با هم جداسازی و مرتب کرد انتخاب کنید.

    بعضی از کفش ها را لازم نیست بطور جداگانه مرتب کنید. می توانید بعضی کفش های سبک تر را داخل یک سبد یا یک جعبه ی پلاستیکی قرار دهید.

    کفش ها را بصورت فصلی جداسازی کنید تا نظم دادن شان راحت تر شود.

    کفش های فصل گذشته را مرتب کنید و در قسمت پشتی کمد قرار دهید و کفش های فصل حال حاضر را جلوی کمد و یا جلوی دست تان قرار دهید. با تغییر فصل می توانید به راحتی کفش ها را جابجا کنید.

    مرتب کردن کفش با استفاده از نایلون

    کیسه های نایلونی و یا پارچه ای بهترین چیز برای نگهداری کفش است. می توانید با کاغذهای باطله شکل کفش را خوب نگهدارید و آن را داخل کیسه قرار دهید.

    مرتب تمیز کردن کفش ها باعث طولانی تر شدن عمر کفش و مرتب و منظم دیده شدن تیپ شماست. هر هفته می توانید با صرف زمان کمی، کفش ها را تمیز کنید و در بخش مورد نظرشان قرار دهید. به یاد داشته باشید این نظرم دادن های کوچک، در نظم یافتن کل زندگی تان تاثیر دارد.

    برای نظم دهی به جاکفشی ها می توانید از اسامی اعضای خانواده برای هر قسمت استفاده کنید، با این کار به راحتی کفش ها را از یکدیگر تفکیک می کنید و هر شخصی می تواند کفش مورد نظرش را به راحتی پیدا کند، از این شیوه می توانید برای تفکیک کفش های گوناگون خود نیز به کار ببرید.

     ممنون که با ایلیار دات کام همراه بودید!

    View this post on Instagram

    سلاام دوستای عزیزم😊🙋‍♀️ آقا من امروز زدم تو کاره #مرتب سازی و #مرتب_کردن #کفش های تو #جاکفشی؟ شما چجوری کفشاتونو مرتب میکنید؟؟👇👟🥿👠 . . اگر مثل من عاشق کفش باشید و البته از آنها خوب هم نگهداری کرده باشید، تعداد زیادی #کفش دارید که نمی دانید از آنها چگونه نگهداری کنید و یا آنها را کجا جا بدهید . . . ✅اولین گام برای تمیز کردن قفسه #کفش شما  همانطور که می خواهید این است که همه چیز را بیرون بیاورید و پاک کنید . ✅کفش هایی که فقط گاهی اوقات می پوشید، به عنوان مثال چکمه های برف را می توان در یک جعبه جداگانه نگهداری کرد تا فضای ذخیره شود. . ✅کفش ها را به چند بخش تقسیم کنید و آنهایی را که می شود با هم جداسازی و مرتب کرد انتخاب کنید. . ✅کفش ها را بصورت فصلی جداسازی کنید تا نظم دادن شان راحت تر شود. . ✅کیسه های نایلونی و یا پارچه ای بهترین چیز برای #نگهداری_کفش است. می توانید با کاغذهای باطله شکل #کفش را خوب نگهدارید و آن را داخل کیسه قرار دهید. . . ✅برای نظم دهی کفش های #جاکفشی خود می توانید از باکس های پلاستیکی شفاف هم کمک بگیرید با این کار به سادگی میتوانید کفش هایتان را پیدا کنید علاوه بر آن همیشه سالم و مرتب خواهد بود، اگه خوشتون اومد❤👇 لایک کنید . Follow 👉 🆔️ @iliyarBlog Follow 👉 🆔️ @iliyarFun 🌐 http://www.iliyar.com #خانه_داری #کفش #جاکفشی #بلاگر #خانهداری #اکسپلور #روزمره

    A post shared by ایلیار بلاگ | iliYarBlog (@iliyarblog) on

    میانگین امتیازات ۳ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    مطلب پیشنهادی

    میز زیر تلویزیون جدید

    جدیدترین مدل میز زیر تلویزیون

    جدیدترین مدل میز زیر تلویزیون بهار و نوروز نزدیک است و اشتیاق به تغییر دکوراسیون …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.