قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » اخبار » دسترسی به تلگرام با پروکسی تلگرام
فروشگاه اینترنتی ایلیار
پروکسی در تلگرام

دسترسی به تلگرام با پروکسی تلگرام

  • دسترسی به تلگرام با پروکسی تلگرام

    دلم برای کانال تلگرام سایت ایلیار تنگ شده ولی متاسفانه بدلیل فیلترینگ تلگرام نمیتونم خیلی وارد کانال ایلیار بشم. که بااین پدیده یعنی پروکسی تلگرام مشکلم حل شد. شاید از خودتان بپرسید که پروکسی (Proxy MTProto) در تلگرام چیست و چه کاربردی دارد؟ ربات، کد و لیست جدید پروکسی رایگان و از کجا بگیریم. برای نصب و فعال کردن پروکسی در تلگرام چیکار کنیم. در ادامه با مجله اینترنتی ایلیار همراه باشید

    تلگرام در نسخه ۴.۸.۹ پروکسی جدیدی بنام MTProto را معرفی کرد، ظاهرا این نام مخفف Mobile Telegram Protocol است و توسط تیم تلگرام توسعه داده شده است.

    تنظیمات پروکسی در تلگرام رایگان است و نیاز به اموزش ندارد و باید دنبال کانال ارائه دهنده آن باشید که با جستجو در اینترنت نمونه های زیادی را مشاهده میکنید.

    در بروزرسانی های اخیر تلگرام یک قابلیت به نام Proxy Settings به اندروید، دسکتاپ و آیفون اضافه شده است که با استفاده از این قابلیت میتوانید در مواقعی که اپراتور شما را محدود کرده است، محدودیت را دور بزنید.

    در واقع کاربرد Proxy همانند یک برنامه عبور از تحریم است که فقط مختص خود تلگرام است

    در ادامه با آموزش تنظیمات پروکسی رایگان با ما همراه باشید.

    ابتدا باید بدانید پروکسی های غیر Mtproto مخصوص تلگرام نیست و در بسیاری از برنامه های دیگه میتوان از آن استفاده کرد.

    برای فعال کردن پروکسی در تلگرام اندورید ابتدا نسخه جدید را دریافت کنید

    حتما بروزرسانی تلگرام را انجام دهید زیرا این قابلیت در نسخه های قدیمی موجود نیست. اگر هم از موبوگرام و تلگراف و .. استفاده میکنید هم نسخه بروز شده را نصب کنید یا از گوگل پلی آپدیت کنید، نشانه سالم بودن پروکسی بصورت یک سپر در نوار آبی رنگ مشخص است.

    آموزش فعال کردن پروکسی در تلگرام

    همان طور که در بالا به آن اشاره شد، اپلیکیشن تلگرام قابلیت اضافه کردن پروکسی و اتصال به آن را در داخل خود اپ فراهم کرده است.

    چگونه از پروکسی تلگرام استفاده کنیم؟

    • وارد محیط Setting شوید.
    • گزینه Data and Storage را انتخاب کنید.
    • به انتهای صفحه بروید و روی گزینه Proxy Setting کلیک کنید و سپس Add Proxy را بزنید.
    • پس از وارد شدن به این صفحه می‌بایست تیک گزینه MTProto Proxy را بزنید و با وارد کردن اطلاعات پروکسی و زدن تیک فعال‌سازی بدون نیاز به نرم‌افزارهای دیگر وارد تلگرام شوید.
    فعال کردن پروکسی در تلگرام
    فعال کردن پروکسی در تلگرام

    در اینجا لیست پروکسی های فعال شما وجود دارد، اونایی که باهاش کانکت هستید آبی رنگ، اونایی که فعال هستند سبز رنگ و اونایی که غیر فعال هستند قرمز میباشد. هر کدوم که عدد کمتری زیرش کنار ms نوشته شده است نشان از سرعت بهتر است. (اگر هیچ چیز اینجا نیست از انتها Add Proxy را بزنید.

    برای وصل شدن به تلگرام با پروکسی ابتدا بدانید هر پروکسی Mtproto داری سه بخش Server-Port-Secret است که هم به صورت جدا جدا و هم بصورت یک لینک قابل استفاده است، برا فعالسازی روی در حال اتصال بالا کلیک کنید تا تنظیمات پروکسی برای شما باز شود.

    کانال پروکسی تلگرام

    علاوه بر ربات ها، کانال های بسیاری در تلگرام نیز موجود هستند که به صورت روزانه لیست بروز شده ای از پروکسی های تلگرام را فراهم می کنند. تفاوت بین کانال پروکسی و ربات پروکسی این است که یک ربات فرآیند پیدا کردن یک سرور فعال را اتوماتیک می کند و بسیار سریع یک سرور فعال را در اختیار شما قرار می دهد. امّا کاری که یک کانال پروکسی انجام می دهد این است که روزانه تعدادی پروکسی را در کانال معرفی می کنند و کاربران می توانند از آن ها استفاده کنند.

    یکی از محبوب ترین کانال های پروکسی تلگرام با حدود ۴۰۰ هزار کاربر کانال MTProxy است که روزانه چند پروکسی پر سرعت و امن را معرفی می کند.

    برای یافتن پروکسی ها هم تو سرچ تلگرام کافیه کلمات Mtproto را سرچ کنید تا کانالهای برتر با میلیونها پروکسی نمایش داده شود.

    لیست ربات پروکسی تلگرام

    همان طور که در بالا توضیح دادیم، به دلیل مسدود بودن اپلیکیشن تلگرام در ایران، کاربران بسیار زیادی به دنبال یافتن روشی امن و سریع برای اتصال به تلگرام هستند. سرورهای پروکسی ممکن است بعد از مدتی با زیاد شدن کاربران کند شوند و از کار بیافتند و به همین دلیل کاربران نیاز دارند که هر از چند گاهی از یک پروکسی جدید استفاده کنند. کار ربات پروکسی تلگرام فراهم کردن لیستی بروز از پروکسی های جدید است که کاربران بتوانند بدون مشکل به آن ها متصل شوند. باید توجه داشت که همیشه از پروکسی های امن و مطمئن استفاده کرد تا خطری متوجه امنیت دستگاه شما نشود. در ادامه چند ربات پروکسی تلگرام را به شما معرفی می کنیم که با استفاده از آن ها می توانید به بروز ترین سرورهای پروکسی دسترسی پیدا کنید.

    ربات Socks 5 proxy bot

    یکی از محبوب ترین و معتبر ترین ربات ها برای دسترسی به پروکسی های تلگرام ربات socks5_bot@ است. یکی از نکات مثبت این ربات پشتیبانی از زبان فارسی است که دسترسی به پراکسی را برای کاربران ایرانی ساده تر می کند. علاوه بر این، کاربران امکان انتخاب بین دو نوع پروکس Socks5 و MTProxy را نیز خواهند داشت. این ربات یک ربات پروکسی تلگرام امن و مطمئن است که کاربران می توانند از آن بدون محدودیت استفاده کنند.

    ربات mtpro xyz bot

    رباتی دیگر که به شما امکان دسترسی و اتصال به انواع ربات های Socks5، MTProto و HTTP را می دهد ربات mtpro_xyz_bot@ است. با استفاده از این ربات شما می توانید به راحتی به سرور های پروکسی دسترسی پیدا کنید و با یک کلیک بر روی آن ها، به آن ها متصل شوید.

    ربات TheProxyBot

    ربات theproxybot@ یک ربات پروکسی تلگرام است. علاوه بر فراهم کردن پروکسی های رایگان، با استفاده از این بات شما می توانید پروکسی نیز خریداری کنید. توجه داشته باشید که پروکسی های پولی معمولا سریع تر هستند و قطعی کمتری دارند. ولی نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که هنگام خرید همیشه باید جانب احتیاط را رعایت کنید و هیچ وقت اطلاعات بانکی خود را در اختیار ربات ها قرار ندهید. همچنین، هنگام اتصال به درگاه پرداخت به آدرس صفحه در آدرس بار دقت کنید تا گرفتار فیشینگ نشوید.

    اشتراک گذاری لینک پروکسی تلگرام برای دیگران

    برای بدست آوردن لینک پروکسی ابتدا وارد محیط پیامرسان شوید و در قسمت بالا روی علامت سپر کلیک کنید، اگر سپر نبود باید به مسیر Settings و سپس Data and Storage رفته و بیاین آخر صفحه گزینه Proxy Settings را لمس کنید تا لیست کامل پروکسیهایی که قبلا اد کردید را مشاهده کنید.

    پروکسی در تلگرام
    پروکسی در تلگرام

    برای اشتراک گذاشتن هر کدوم که مایل هستید بر روی علامت رو به روی آن بزنید (اونایی که عدد سبز رنگ دارند سالم هستند و اگر قرمز باشند یا در حال اتصال باشند یعنی خراب هستند)

    در پنجره باز شده پایین Share را لمس کنید تا بعد مکث کوتاهی لیستی از شبکه های اجتماعی نصب شده روی تلفن شما باز شود که با انتخاب تلگرام و سپس صفحه گفتگوی دوست خود آن را بصورت یک لینک بفرستید که با یک کلیک به آن متصل شود. به صورت دستی هم میشود آی پی و پورت و سکرت کد را درج کرد ولی بهترین کار همون لینک مستقیم است.

    پروکسی در تلگرام
    پروکسی در تلگرام

    آیا پروکسی MTProto امن است؟

    خیلی ها سوال کردند که پروکسی ها امن هستند یا نه و در استفاده از ان شک دارند، فرقی بین پروکسی و برنامه های دیگه عبور از فیلترینگ نیست و چون این قابلیت و خود پاول دورف در پیامرسانش قرار داده پس با خیال راحت متصل شوید و استفاده کنید و از امنیت نترسید زیرا پیام های رد و بدل شده رمزنگاری شده هستند و هیچکی نمیتونه اون هارو بخونه و به حریم خصوصی شما تجاوز کند.

    در ورژن MTProto همه چیز متفاوت است و همه اطلاعات و پیامها به صورت رمزنگاری شده مبادله میشود و و محتوای بدون رمزنگاری صرفا برای کاربر مبدا و مقصد قابل مشاهده است. امنیت این پروتکل تضمین شده هستش ولی باید توجه کنید که اگر خودتان قادر به راه اندازی سرور اختصاصی برای این پروتکل نیستید، در انتخاب پروکسی MTProto تلگرام دقت کنید تا در دام بعضی از سواستفاده کنندگان نیفتید.

    پروکسی در تلگرام
    پروکسی در تلگرام

    حامی پروکسی تلگرام چیست؟

    در بعضی کانالهای حامی پروکسی باب شده که برای فعال ماندن پروکسی‌ها باید عضو کانال‌شان بشوید، ولی همچین چیزی واقعیت ندارد و تمامی پروکسیها MTProto عمومی بوده و مالک پروکسی‌ها نمیتواند دسترسی عده خاصی را از پروکسی‌ها قطع کند.

    • نیازی نیست کانال‌های حامی پروکسی رو باز کنید یا عضو ان بشید
    • از کانالهای حامی پروکسی هر فایلی مثل برنامه‌ و بازی اندروید و غیره را دانلود نکنید
    • به تبلیغات و محتوای درون کانال‌های حامی پروکسی اعتماد نکنید
    • هر وقت پروکسی را قطع کنید حامی پروکسی هم از بالای لیست چت‌ها حذف میشود.

    اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.ممنون که با ایلیار دات کام همراه بودید!

    دسترسی به تلگرام با پروکسی تلگرام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۴ رای

    مطلب پیشنهادی

    خرید هدیه برای همسر باردار

    هدیه برای همسر و خانم باردار چی بخریم ؟

    درخرید و انتخاب هدیه برای همسر باردار باید تبحر و تجربه کافی داشته باشید و با …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.