قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » اخبار » درمان ناتوانی جنسی با گیاه خارخاسک
فروشگاه اینترنتی ایلیار
گیاه خارخسک
گیاه خارخسک

درمان ناتوانی جنسی با گیاه خارخاسک

  • از دیر باز ناتوانی جنسی مثل کابوسی برای همه مــردان بوده است. هرچـنـد کـه امـروزه با پیشرفت های عــلمی و داروهـایی که برای درمان این مشکل ساخته شده اســت دیـگـر مـسئله وحشـتناکی به نظر نمی آید. امـا راه هـایی هـم وجـود دارد که بتـوان این مشکـل را بـدون اسـتـفاده از دارو بـرطـرف کـرد. پـس قـبـل از اینکه توی خـرج بیفتـید و از بعضی از این داروها که گاهی بسیار خطرناک هم هستند اسـتـفـاده کـنـید، بهتر است که این مقاله را از سایت ایلیار بخوانبد.
    درمان ناتوانی جنسی که مهم ترین نوع آن مشکل عدم نعوظ آلت تناسلی در مردان است، با تشخیص درست علت بوسیله داروهای گیاهی و شیمیایی با درصد موفقیت بالا انجام می گیرد.

    ناتوانی جنسی چیست؟

    ناتوانی های جنسی به مجموعه‌ی وسیعی از اختلالات عملکرد جنسی اطلاق می‌شود که به دنبال آن‌ها رضایت مرد و زن از رابطه زناشویی کاهش می‌یابد. ناتوانی جنسی به طور کلی به دو دسته ناتوانی روحی-روانی و ناتوانی جسمیتقسیم بندی می‌شود.

    ناتوانی جنسی در زنان به شکل جدی موضوعیت ندارد و موضوعی است که بیشتر به مردان مربوط می‌شود. به طور معمولی به مردانی که در نعوظ آلت تناسلی خود دچار اختلالاتی هستند ناتوان جنسی گفته می‌شود. این نوع ناتوانی می‌تواند اولیه و فیزیولوژیک یا ثانویه و ناشی از تروما و ضربه باشد.

    مکانیسم نعوظ در آلت تناسلی

    نعوظ طبیعی آلت به دنبال هماهنگی پیچیده‌ای که بین اعصاب؛ عروق و غرایز جنسی شخص صورت می‌گیرد اتفاق می‌افتد. این هماهنگی باعث هجوم خون به داخل آلت و به دنبال آن نعوظ آلت می‌گردد. در طول مدت نعوظ دریچه‌های وریدی بسته بوده بنابراین نعوظ تداوم می‌یابد. پس از انزال دریچه‌های وریدی باز شده و با خروج خون از آلت تناسلی نعوظ خاتمه یافته و آلت تناسلی به حالت اولیه بر می‌گردد. لازم به ذکر است که در افراد بطور طبیعی چندین بار به هنگام خواب و در صبحگاه نعوظ اتفاث می‌افتد که به آن نعوظ صبحگاهی گفته می‌شود.
    گیاه خارخسک
    گیاه خارخسک

    خارخاسک، بی عارضه ترین درمان کننده ی ناتوانی جنسی

    اگر میل و قدرت جنسی شما هم دستخوش تغییرات شده و رو به افول است می‌توانید به گیاهان اعتماد کنید.

    اگر چه بسیاری معتقدند که گیاهان دارویی برای مشکلات جنسی کاربردی ندارند و این مشکل را برطرف نمی کنند اما تحقیقات خلاف آن را ثابت کرده است.

    بعضی از گیاهان دارویی که در فروشگاه ها موجود است خارخسک، یوهیمبه، گینکو و… می باشد. اگرچه این داروها بر خلاف داروهای شیمیایی کاملاً بی ضرر و فاقد عوارض جانبی هستند، مهم است که بدانیم کیفیت کاربردی آنها متفاوت است.

    خارخسک (tribulus terrestris) از جمله گیاهان دارویی است که نام عجیبی دارد. براساس ترجمه هندی آن، گیاهی است که وقتی در پای فیل فرو می‌رود، فیل فریاد می‌زند؛ یعنی خاری که اثر گزندگی زیادی دارد. در زبان فارسی به این گیاه، خارخاسک هم می‌گویند. در شیراز به آن “خارسوهک”، در اصفهان “هرواد” و در شهرهای دیگر به اسامی خارسه‌گوش، خارسه کوهک، شکر خنج و شکوهنج معروف می‌باشد. اعراب برای خارخسک از نام‌های خسک، صمغ الجوز و حمص الامیر استفاده می‌کنند. خوب است بدانید که میوه خارخسک به اسامی خسک دانه، تخم کافشه و تخم کاجیره معروف است.

    گیاه شناسی: خارخسک گیاهی علفی است. برگ‌های خارخسک متقابل، گل‌های آن زردرنگ و کوچک و میوه آن سبز مایل به زرد، بدون بو، مدور و شامل ۵ قسمت جداشدنی و خاردار است. قسمت‌های مورد استفاده این گیاه میوه، دانه، برگ، ریشه و گاهی کلیه اعضای گیاه است ولی بیش از همه میوه آن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

     ترکیبات شیمیایی: ترکیبات شیمیایی گیاه خارخسک شامل یک نوع آلکالوئید، مقدار کمی اسانس روغن فرار، مقداری روغن ثابت رزین، تانن، استرول‌های گیاهی، مواد معدنی شامل کلسیم، فسفر، آهن، سدیم، پتاسیم، گوگرد، ازت و کلر، ۲۵ نوع فلاونوئید (مانند کوئرستین)، ساپونین ها (مانند دایوزژنین و فوروستانول)، گلوکز و گالاکتوز و در دانه آن هرمین است.

    گیاه خارخاسک
    گیاه خارخاسک

    ناتوانی جنسی را با خار خسک درمان کنید!

    یکی از بهترین این داروهای درمان ناتوانی جنسی خارخسک است که روی کاربرد آن تحقیقات بسیاری انجام شده است. خارخسک از زمان های قدیم در اروپا و آسیا برای درمان ناتوانی های جنسی و ناباروری مورد استفاده قرار می گرفته است البته قبل از اینکه پیشرفت های علمی داروهایی شیمیایی و علاج های پزشکی برای این عارضه پیدا شود و ماده اصلی آن که پروتودیوسین نامیده می شود کشف شود.

    شش دانشگاه و بیمارستان آکادمیک بیش از نه تحقیق روی این مسئله انجام داده اند که آثار پر منفعت داروهای گیاهی را به اثبات می رساند. این تحقیقات نشان داده است که خارخسک در مواقعی کاربرد دارد که هورمون های جنسی فرد نامتوازن بوده یا تستوسترون کاهش یافته باشد. در این حالت ماده فعال موجود در خارخسک می تواند با استفاده از آنزیم های طبیعی بدن فرد این کمبود را جبران کند.

    تحقیقات دیگری نشان داده است که خارخسک می تواند DHEA که ماده ای موثر برای برقراری یک رابطه ی جنسی سالم و کامل می باشد را در بدن فرد بالا ببرد.

    این ماده برای درمان ناتوانی های جنسی بالا بردن کیفیت عملکرد فرد بسیار خوب عمل می کند خارخسک اگر به طور مرتب مورد استفاده قرار گیرد می تواند ناتوانی جنسی را درمان کند، به یاد داشته باشید که این دارو فوری عمل نمی کند و نیازمند زمان است. هیچ عوارض جانبی هم تا به حال از این ماده دیده نشده است.

    نکته قابل توجه: اگرچه می توان در فروشگاه ها انواع مختلفی از این داروی گیاهی را مشاهده کرد، اما باید توجه داشته باشید که بعضی از این داروها اصل نیستند و فاقد آن ماده فعال که به درمان این عارضه کمک می کند هستند. دقت کنید که نوعی از این ماده را انتخاب کنید که حداقل ۴۵ درصد حاوی پروتوسین باشد.

    ناتوانی جنسی با گیاه خارخاسک
    ناتوانی جنسی با گیاه خارخاسک

    طرز استفاده خارخاسک:
    دم کرده: سه نوبت در روز و در هر نوبت ۱ قاشق مرباخوری سرخالی (۲ تا ۴ گرم) از میوه گیاه را در یک لیوان آب جوش بریزید پس از مدت ۱۵ دقیقه آن را صاف کرده و قبل از غذا استفاده کنید.

    عرق خارخسک: صبح یک فنجان به صورت ناشتا و یک فنجان نیز عصر میل شود.

    موارد منع مصرف:
    خارخسک، قابض است و مصرف آن باعث افزایش ترشح شیر در مادران می‌شود اما در عین حال باید توجه داشت که زیاده‌روی در مصرف این گیاه، می‌تواند خطر سقط جنین را افزایش دهد. درباره مصرف در دوران شیردهی مورد خاصی ذکر نشده است اما باید حتما مصرف آن با مشورت پزشک صورت گیرد.

    با اطمینان می‌توان گفت ۱۰۰درصد موارد ناتوانی جنسی با دارو یا جراحی کاملاً درمان می‌شود.
    بنابراین توصیه ما به خانواده‌ها این است که اگر با این مشکل مواجه هستند به جای مراجعه به دادگاه و شکایت برای گرفتن دیه یا طلاق به مراکز درمانی که در اکثر استانها وجود دارد، مراجعه کنند.

    حتما بعد از خواندن مقاله درمان ناتوانی جنسی با گیاه خارخاسک  نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید. تا در پست های بعدی از آن ها استفاده کنیم.

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۸ رای

    مطلب پیشنهادی

    خرید هدیه برای همسر باردار

    هدیه برای همسر و خانم باردار چی بخریم ؟

    درخرید و انتخاب هدیه برای همسر باردار باید تبحر و تجربه کافی داشته باشید و با …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.