قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » آرایش و زیبایی » جذابیت ناخن ها با مدل ناخن نوک تیز
فروشگاه اینترنتی ایلیار
مدل ناخن نوک تیز
مدل ناخن نوک تیز

جذابیت ناخن ها با مدل ناخن نوک تیز

  • من امروز تصمیم گرفتم ناخن ها به صورت نوک تیز ترمیم کنم. برای همین مدل هایی از ناخن نوک تیز رو براتون گذاشتم. در این پست برای شما کاربران عزیز مدل هایی از مانیکور و طراحی ناخن نوک تیز قرار داده ایم

    امروزه اغلب خانم ها تمایل دارند ناخن های بلند و نوک تیزی داشته باشند زیرا ناخن های نوک تیز بعد از دیزاین فرم و شکل خاصی پیدا می کنند.

    طراحی ناخن نوک تیز و شیک
    طراحی ناخن نوک تیز و شیک

    برای طراحی ناخن نوک تیز شما می توانید از انواع دیزاین های ساده و یا کار شده استفاده کنید که هر کدام از این مدل دیزاین های ناخن زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

    دیزاین ناخن نوک نیز از انواع مدل ناخن های پرطرفدار و زیبا است و اگر شما تمایل دارید ناخن هایی شیک و بلند داشته باشید بهتر است این مدل ناخن را بکارید سپس طرح زیبا و خاصی را روی ناخن هایتان پیاده سازی کنید.

    طرحی ناخن نوک تیز زنانه

    طراحی ناخن نوک تیز زنانه و دخترانه با جدیدترین متدها روز

    برای طراحی ناخن های نوک تیز می توانید از انواع رنگ های روشن و تیره لاک استفاده کنید همچنین می توانید برای این مدل ناخن از ترکیب چند رنگ لاک استفاده نمایید. در ادامه ایده هایی برای طراحی ناخن نوک تیز را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

    دیزاین ناخن مجلسی زیبا زنانه
    دیزاین ناخن مجلسی زیبا زنانه

    طراحی ناخن نوک تیز زنانه و دخترانه با جدیدترین متدها را در این مطلب مشاهده خواهید کرد که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید. با ایلیار دات کام همراه باشید

    دیزاین ناخن نوک تیز
    دیزاین ناخن نوک تیز
    برای دیزاین ناخن نوک تیز می توانید از انواع طرح های ساده و یا کار شده استفاده کنید. اگر شما تمایل دارید طرح ناخن هایتان زیبا و به روز تر به نظر برسد طراحی ناخن ساده می تواند برایتان انتخاب ایده آل و مناسبی باشد همچنین این مدل دیزاین ناخن برای خانم ها در رده سنی مختلف مناسب است.
    طراحی ناخن نوک تیز و شیک
    طراحی ناخن نوک تیز و شیک
    اگر شما تمایل دارید ناخن های نوک تیز و زیبای خود را برای مهمانی ها و مجالس مختلف دیزاین کنید بهتر است از انواع دیزاین های کار شده استفاده نمایید.
    طراحی ناخن شیک و نوک تیز
    طراحی ناخن شیک و نوک تیز

    توجه داشته باشید که اغلب خانم ها تمایل دارند برای طراحی ناخن های خود از دو یا چند رنگ لاک استفاده کنند و اگر شما نیز از این دسته از خانم ها هستید بهتر است رنگ هایی از لاک را انتخاب کنید که با یکدیگر مطابقت و همخوانی بیشتری دارند.

    برای طراحی ناخن های نوک تیز همچنین می توانید از رنگ های پاستیلی استفاده کنید که این مدل دیزاین ناخن برای فصل تابستان می تواند انتخاب ایده آل و مناسبی باشد. برای طراحی ناخن های نوک تیز همچنین می توانید از انواع مدل های فرنچ ناخن نیز استفاده کنید که این مدل طراحی زیبایی و جذابیت خاصی را به ناخن های شما می بخشد.

    مدل ناخن نوک تیز
    مدل ناخن نوک تیز

    در این مطلب با انواع ایده ها برای طراحی ناخن نوک تیز آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده این مدل دیزاین ها نهایت لذت را ببرید و بتوانید با الگوبرداری از این مدل ها دیزاین ناخن شیک و بی نظیری را برای ناخن های خود داشته باشید.

    میانگین امتیازات ۳ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    مطلب پیشنهادی

    بهترین عطر پاییزی زنانه

    خوشبوترین و بهترین عطر پاییزی زنانه کدام هست؟

     عطر پاییزی زنانه بالاخره فصل زیبای پاییز هم داره فرا میرسه و از گرمای وحشتناک هوا کم …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.