قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » دکوراسیون » جدیدترین مدل پرده اتاق کودک
فروشگاه اینترنتی ایلیار
پرده اتاق کودک شیک
پرده اتاق کودک شیک

جدیدترین مدل پرده اتاق کودک

  • جدیدترین مدل پرده اتاق کودک

    در مطلب قبلی سایت ایلیار از مدل پرده پذیرایی، مدل پرده لوردراپه ، مدل پرده زبرا و شیک ترین پرده اتاق خواب برایتان مطلب گذاشتیم. در ادامه این بخش به  جدیدترین مدل پرده اتاق کودک  می پردازیم.

    پرده اتاق کودک
    پرده اتاق کودک

    انتخاب مدل پرده اتاق کودک از اهمیت خاصی برخوردار است و اغلب والدین گرامی سعی دارند مناسب ترین مدل پرده با طرح های جدید و زیبا را تهیه نمایند.

    بر همین اساس انواع مختلف مدل پرده برای اتاق کودک را در این مطلب گرداوری نموه ایم که با مشاهده آنها و همچنین الگوبرداری از این طرح های زیبا و منحصر به فرد می توانید بهترین و مناسب ترین مدل پرده را برای اتاق خواب کودک تهیه نمایید.

    در ادامه با مشاهده این مدل های زیبا و جدید همراه ما باشید.

    مدل پرده اتاق کودک
    مدل پرده اتاق کودک

    برای داشتن بهترین انتخاب، توجه به جنس، رنگ، طرح و اندازه پرده اهمیت بسیار زیادی دارد که با توجه به آنها و همچنین رعایت نکات مهم و اساسی می توان بهترین انتخاب را داشت.

    اولین نکته توجه به جنس پارچه است که ضخامت آن میزان نور طبیعی اضافه شده به اتاق را نشان می دهد و همچنین طرح پارچه باید مناسب با سن و روحیه کودک باشد.

    پرده اتاق کودک
    پرده اتاق کودک

     

    فاکتور دوم جنس پارچه پرده است.

    این مورد کاملا بستگی به میزان نوری دارد که اتاق کودکتان در طول روز دریافت می کند. اگر اتاق پرنوری دارید می توانید از پرده هایی با پارچه های ضخیم تر استفاده کنید.

    این کار برای زمانی که فرزندانتان قصد خوابیدن دارند اما اتاقشان همچنان پرنور است می تواند کمک زیادی به راحت خوابیدن آنها کند.

    مدل پرده اتاق کودک
    مدل پرده اتاق کودک

     

    فاکتور سوم که مهمترین فاکتور هم می باشد بحث ایمنی است.

    استفاده از پرده هایی که نخ ها و بندهای آویزان بلندی دارند به هیچ عنوان برای اتاق کودک مناسب نیستند چرا که در حین بازی کودکان می تواند باعث خفگی آنها شوند. همچنین پرده های سنگین برای کودکان نوپا مناسب نیستند زیرا هنگامی که کودکان به زیر آنها می روند ممکن وزن سنگین پرده برایشان مشکل ساز شود.

    پرده اتاق کودک شیک
    پرده اتاق کودک شیک

    هر چه دختر و پسر بزرگ تر می شوند سلایقشان با هم متفاوت تر می شود. برای مثال انتخاب پرده اتاق به رنگ قرمز با طرح های گل دار برای اتاق پسر اصلا مناسب نخواهد بود.

    اگر هم می خواهید انتخاب مطمئن تری داشته باشید می توانید از پرده های یک رنگ و با طرح های ساده انتخاب کنید که برای هر سن و جنسی مناسب هستند.

    دکوراسی

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطلب پیشنهادی

    مدل جاکفشی

    مدل جاکفشی، این همه کفش رو کجا جا بدم؟

    بطور معمول در کنار درب ورودی خانه و منزل جالباسی و جاکفشی قرار می گیرند تا دسترسی ساکنین …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.