قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » دکوراسیون » جای این مدل شلف دیواری در خانه خالی است
فروشگاه اینترنتی ایلیار
مدل شلف دیواری
مدل شلف دیواری

جای این مدل شلف دیواری در خانه خالی است

  • شلف های دیواری در واقع همان همان طاقچه های گچی و سنگی می باشند که در زمان های گذشته در دکوراسیون منازل از آن ها استفاده می شد ولی به مرور این طاقچه های سنگی از دکوراسیون داخلی حذف شدند و امروزه انواع مدل شلف دیواری جایگزین این طاقچه ها شده اند.

    شلف های دیواری از دو قسمت رویه و پایه تشکیل شده اند و دارای رنگ های متنوعی هستند که

    از پر مخاطب ترین رنگ های شلف دکوری می توان به گردویی و سفید و مشکی اشاره کرد که بهتر است رنگ شلف را بر اساس رنگ های موجود در دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید تا بتوانید فضایی متفاوت را در منزل تان ایجاد کنید.

    مدل شلف دیواری
    مدل شلف دیواری

    شما چگونه می توانید با حداقل استفاده از فضای خانه، دکوری های زیبای خود را بنمایش بگذارید؟ مسلما استفاده از باکس دیواری بهترین کار برای این موضوع است.

    علاوه بر قرار دادن لوازم دکوری و خاطره انگیز روی شلف های دیواری می توانید وسایل پرکاربردی که در خانه دارید را روی آنها قرار بدهید تا در کوتاه ترین زمان ممکن و به آسانی به آن دسترسی داشته باشید.

    باکس دکوری دیواری
    باکس دکوری دیواری

    تعداد شلف و قفسه دیواری در خانه بستگی به نیاز شما دارد اگر لوازم زیادی در خانه دارید می توانید از تعداد بیشتری شلف استفاده کنید.

    شلف دیواری
    شلف دیواری

    برای نگهداری کتاب های مورد علاقه تان استفاده از شلف و قفسه گزینه بسیار خوبی بوده و به زیبایی دکوراسیون خانه نیز کمک بسیار زیادی می کند بخصوص اگر از کتاب های رنگارنگ در کنار هم استفاده کنید.

    باکس دکوری شیک
    باکس دکوری شیک

    شلف ها و قفسه های نگهداری چه در نوع ایستاده و چه در نوع دیواری در انواع طرح ها و رنگ ها تولید می شوند. شلف های دیواری برای چسبیدن به دیوار نیاز به پیچ شدن و محکم شدن به دیوار دارند که طراحان از این چالش برای خلق طرح های خلاقانه استفاده کرده اند. 

    شلف دیواری
    شلف دیواری

    برای زیباتر کردن دکوراسیون خانه می توانید از باکس دیواری، به طریقی زیرکانه تر استفاده کنید؛ برای مثال قرار دادن قفسه چوبی با طرح ساده یا نقاشی شده در زمینه دیوار رنگ روشن، ترکیبی بسیار زیبا و قابل توجهی را روی دیوار خانه بوجود می آورد. در دکوراسیون های مدرن بهتر است از شلف های دیواری چوبی ساده یا نوع های فلزی به رنگ استیل یا کرومی استفاده کنید که در طراحی آنها از خطوط ساده و ظریف استفاده شده است.

    شلف دیواری دکوری
    شلف دیواری دکوری

    اما شاید یکی از بهترین گزینه ها برای شلف دیواری از انواع مدولار باشد که در اینصورت تنها چیزی که مانع چشم گیر شدن دکوراسیون شما خواهد شد خلاقیت شما است. با نمونه های مدولار می توانید هر ترکیبی که به دکوراسیون منزلتان بیشتر جور در می آید انتخاب کنید. ثانیا اگر بعد از مدتی از نوع چینش شلف های دیواری خسته شدید می توانید از چینش جدیدی استفاده کنید تا با راحت ترین روش تغییری در دکوراسیون کلی خانه تان بوجود آورده باشید. در شکل های زیر نمونه ای از زیباترین مدل های شلف و باکس دیواری را مشاهده می کنید.

    باکس دیواری
    باکس دیواری

    امروزه تقریبا در هرخانه ای باکس و شلف در ابعاد و مدل های مختلف به عنوان یکی از جنبه های تزییناتی در دکوراسیون داخلی جایی دارد.

    استفاده از باکس های دیواری و طاقچه ها و قفسه ها گاها به عنوان یکی از المانهای طراحی داخلی منزل مورد استفاده قرار میگیرند.

    انواع شلف دیواری
    انواع شلف دیواری

    از مزایای شلف ها این است که بسیار مستحکم هستند و نسبت به قفسه های پایه دار ماندگاری و دوام بیشتری دارند چرا که با پیچ به دیوار نصب می شوند و از مواد و مصالح بهتر و بادوام تری ساخته می شوند. به دلیل پرکاربرد بودن این طبقات چوبی و فلزی به طبع مدلهای متفاوتی هم طراحی و ساخته شده است که در این بخش از مجله اینترنتی ایلیار به آنها خواهیم پرداخت. 

    شلف دیواری تزیینی
    شلف دیواری تزیینی

    انواع مدل شلف و باکس و ایده های نصب آنها:

    شلف های دکوری مدرن امروزه در بیشتر دکوراسیون های مدرن به چشم می خورند و می توانند نقطه جذابی را در دکوراسیون داخلی خانه بوجود آورند.

    شلف های دیواری جنبه تزیینی دارند و باعث می شوند تا دیوارهای گچی و تک رنگ جذاب تر به نظر برسند و برای افرادی که امکان خرید بوفه دکوری و تزیینی را ندارند بهترین ایده محسوب می شوند. شلف های دیواری را می توانید در اتاق خواب و اتاق نشیمن و یا هر قسمت دیگر از منزل تان نصب کنید.

    شلف های دیواری جلوه ای زیبا و خاص به فضای داخلی هر خانه ای اضافه می کنند و هم چنین عناصری بسیار کارآمد و کاربردی هستند ولی قبل از هرچیز باید به هماهنگی مدل و طرح ان با دکوراسیون داخلی منزلمان توجه داشته باشیم.

    مدل شلف دیواری
    مدل شلف دیواری

    برای کسانی که قصد دارند حداکثر استفاده از فضا را ببرند نیز استفاده از مدلهای باکس دیواری ، طاقچه ها و قفسه دیواری برای نگهداری وسایل یکی از بهترین گزینه ها است بخصوص برای خانه های کوچک و جمع وجور.

    شلف ها بیشتر به صورت باکسی و قالب دار طراحی می شوند چرا که علاوه بر زیبایی امنیت لوازم داخل ان بیشتر خواهد بود. این بدان معنا نیست که شلف های طبقه ای و پایه دار متناسب نیستند بلکه فضای کمتری در دامنه دید به خود اختصاص می دهند و گاهی زیباتر هم به نظر می رسند.

    باکس دیواری تزیینی
    باکس دیواری تزیینی

    با زیباترین و جدیدترین انواع مدل شلف دیواری و باکس های تزیینی در این مطلب آشنا شدید, شما می توانید با الگوبرداری از این طرح های مدرن و شیک شلف دکوری زیباترین شلف ها و باکس های تزیینی را برای منزل خود طراحی کنید.

    حتما بعد از دیدن مدل های شلف دیواری نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه ها بنویسید. تا در پست های بعدی از آن استفاده کنیم. امیدواریم از مطالعه این مقاله در مجله اینترنتی ایلیار لذت برده باشید

    شلف و باکس

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    مطلب پیشنهادی

    میز زیر تلویزیون جدید

    جدیدترین مدل میز زیر تلویزیون

    جدیدترین مدل میز زیر تلویزیون بهار و نوروز نزدیک است و اشتیاق به تغییر دکوراسیون …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.