قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » اخبار » تقویت جنسی با جینسینگ قرمز
فروشگاه اینترنتی ایلیار
جینیسینگ قرمز
جینیسینگ قرمز

تقویت جنسی با جینسینگ قرمز

  • تقویت جنسی با جینسینگ قرمز

    در پست قبل درمان ناتوانی جنسی با گیاه خارخاسک را برایتان قرار دادیم. در این بخش از از مجله تفریحی ایلیار قصد داریم درباره تقویت جنسی با جینسینگ قرمز مطلبی را برایتان قرار دهیم.

    اسم جنسینگ از عبارتی چینی به معنی ریشه های مرد گرفته شده است. این اسم احتمالا به خاطر شباهت ریشه های عجیب این گیاه به پاهای انسان است.

    سابقه ی مصرف جینسینگ به بیش از ۵۰۰۰ سال پیش برمی گردد. در این زمان جنسینگ اغلب در کوه های چین و به عنوان یک داروی جوان کننده و یا یک ماده ترکیبی با صابون و لوسیون مورد استفاده قرار می گرفت.

    تقویت جنسی با جینسینگ قرمز
    تقویت جنسی با جینسینگ قرمز

    جنسینگ به سرعت به یک ماده صادراتی تبدیل و در سراسر جهان پخش شد. در صده ۱۷۰۰ میلادی، یک کشیش کانادایی جنسینگ را در سراسر این قاره پخش کرد. به این نوع از جینسینگ “جینسینگ آمریکایی” گفته می شود که امروزه نیز به صورت گسترده و به ویژه در ویسکانسین و انتاریو قابل مشاهده است.

    جینسینگ یا جینسنگ (به انگلیسی ginseng) یکی از محبوب ترین داروهای گیاهی در جهان به شمار می رود که برای قرن ها در آسیا و آمریکای شمالی مورد استفاده قرار گرفته است.
    ریشه های جینسینگ فقط در فصل پاییز جمع آوری می شوند چرا که فقط دراین حالت است که می توانند حالت گوشتی و ظاهر مناسب و مطبوع خود را حتی پس از خشک شدن نیز حفظ کنند.

    بومیان آمریکا از جینسینگ برای درمان سردرد و همچنین درمان ناباروری، تب و سوء هاضمه استفاده می کردند. امروزه از جینسینگ برای درمان افسردگی، اضطراب و خستگی مزمن استفاده می شود.

    جینیسینگ قرمز
    جینیسینگ قرمز

    تفاوت جینسینگ قرمز و سفید

    در هنگام برداشت جینسینگ به طور طبیعی سفید رنگ بوده و بر اساس اعمال روش های بعدی که در طی آن جینسینگ خشک می شود، رنگ بعدی آن حاصل می گردد.

    در دوران باستان جینسینگ قرمز به جینسینگی اطلاق می شد که پس از عملیات خشک شدن در برابر نور آفتاب به دست می آمد. ولی در دوران مدرن جینسینگ قرمز معمولاً طی پروسه بخار دادن که تأثیر مشابه ای را بر روی رنگ آن می گذارد حاصل می شود.

    در هر دو صورت این تغییر رنگ در نتیجه کاراملیزه شدن قندهای موجود در ریشه این گیاه اتفاق می افتد. به نظر می آید که تفاوت چندانی میان ریشه خشک شده در آفتاب یا بخار داده شده جینسینگ ( جینسینگ قرمز) با ریشه معمولی جوشانده شده آن ( جینسینگ سفید) در خواص، وجود نداشته باشد.

    جینسینگ کره ای به رنگ های مختلف وجود دارد؛ از زرد بسیار کم رنگ مایل به سفید تا خرمایی و قهوه‌ای و جینسینگ قرمز.

    جینسنگ تازه که کمتر از چهار سال سن دارد و به رنگ خرمایی و قهوه ای دیده می شود.

    جینسینگ سفید که بین چهار تا شش سال سن دارد و پس از برداشت خشک می شود.

    جینسینگ سرخ یا قرمز که بیشتر از شش سال سن دارد و پس از برداشت بخار می بیند و سپس در برابر نور آفتاب خشک می شود.

    طبع جینسینگ گرم و خشک است. جینسنگ شامل اجزای مختلف دارویی از جمله جین سنوزید، پلی استیلن، ترکیبات پلی فنلی و پلی ساکارید اسید می باشد.

    مقدار مصرف جینسینگ در روز حدود ۲۰۰ تا ۶۰۰ میلی گرم توصیه شده است.

    جینسینگ قرمز
    جینسینگ قرمز

    تقویت قوای جنسی مردان

    راههای تقویت قوای جنسی,روشهای تقویت قوای جنسی,داروی تقویت قوای جنسی،تاخیر در انزال

    جینسنگ قرمز باعث رفع اختلالات زود انزالی می شود

    اگر از مشکل زودانزالی و اختلالات جنسی رنج می‌برید به جینسنگ قرمز اعتماد کنید. محققان کره‌ای به این نتیجه رسیده‌اند که این گیاه برای رفع مشکل زود انزالی مفید است. جینسنگ قرمز روی سیستم عصبی مرکزی و همچنین روی بافت‌های جنسی آقایان (مانند ویاگرا) تأثیر می‌گذارد. از طرف دیگر این گیاه تقویت کننده است و خستگی، کسالت و بی‌میلی جنسی را از بین می‌برد و باعث افزایش میل جنسی و تقویت قوای جنسی می شود.

    گیاه جینسینگ یکی از داروهای سنتی چینی است که برای افزایش میل جنسی مردان تجویز می شده.

    بنا بر آخرین تحقیقات حدود ۴۸ میلیون زوج نابارور در سراسر دنیا وجود دارند. بیش از نیمی از ناباروری ها بین زوج ها به خاطر مشکلات فیزیکی از جانب مردان است.

    علل مختلفی برای ناباروری مردان وجود دارند، اما کمبود اسپرم های با کیفیت یکی از اصلی ترین دلایل است. تحقیق معتبری در سال ۱۹۷۰ ثابت کرده که گیاه جینسینگ باعث افزایش اسپرم های با کیفیت می شود.

    همچنین مصرف گیاه جینسینگ باعث تحرک بیشتر اسپرم در منی میشود که این امر رسیدن آن را در دستگاه تناسلی بانوان به تخمک راحت تر میسازد.

    اختلال نعوظ در یک رابطه ی لذت بخش به طور مشخصی کاهش می یابد. گیاه جینسینگ در این مشکل هم به طور قابل توجهی موثر است.

    جینسینگ به عنوان داروی طبیعی افزایش غرایز جنسی شناخته شده است. این ماده غذایی سطوح تستسترون را افزایش می‌دهد، جریان خون به عروق اندام‌های تناسلی را افزایش داده و میل جنسی را افزایش می‌دهد.

    مطالعات نشان داده‌اند که این گیاه دارویی می‌تواند به عنوان یک راهکار درمانی در درمان اختلالات مردانه در مراقبت‌های جنسی نیز در نظر گرفته شود.

    قرص جینسینگ قرمز
    قرص جینسینگ قرمز

    قرص و کپسول جینسینگ

    امروزه جینسینگ را به صورت قرص و کپسول هم مصرف می کنند که همان خواص و عوارض جینسینگ را دارد و برای افرادی که طعم جینسینگ را دوست ندارند مناسب می باشد.

    خواص جینسینگ برای موی سر

    مصرف منظم جینسینگ فواید زیادی برای مو دارد :

    جینسینگ برای رشد مو

    جینسینگ با تحریک جریان خون به پوست سر باعث افزایش رشد مو می شود.

    تاثیر جینسینگ بر ریزش مو

    جینسینگ گردش خون و همچنین جذب اکسیژن توسط خون را بهبود بخشیده و از ریزش مو جلوگیری می کند.

    طرز تهیه چای جینسینگ

    چای جینسینگ را از ریشه گیاه جینسینگ درست می کنند؛ مقداری آب را بجوشانید و ریشه خشک شده ی جینسینگ را به آن اضافه کنید، سپس شعله را کم کرده و اجازه دهید به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه بجوشد. سپس بگذارید تا خنک شده و آن را بنوشید.

    جلوگیری از سرطان، لاغری و کاهش وزن، کاهش فشار خون و درمان اختلالات جنسی در مردان از فواید و خواص چای جینسینگ هستند.

    طرز تهیه جینسنگ قرمز برای درمان زود انزالی و تقویت قوای جنسی

    ۲۰ گرم ریشه‌ی جینسنگ قرمز، ۳۰ گرم چوب دارچین و ۲۰ گرم هل نیم کوب شده را با هم مخلوط کرده و در یک لیتر آب سرد بریزید. در ظرف را بگذارید و اجازه دهید بجوشد. سپس زیر شعله را خاموش کرده و بگذارید به مدت ۱۵ دقیقه دم بکشد. روزانه یک تا دو فنجان کوچک از این دمنوش را میل کنید. مدت زمان استفاده از آن حداکثر ۳ ماه خواهد بود.

    حتما بعد از خواندن تقویت جنسی با جینسینگ قرمز نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید. تا در پست های بعدی از آن ها استفاده کنیم.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطلب پیشنهادی

    خرید هدیه برای همسر باردار

    هدیه برای همسر و خانم باردار چی بخریم ؟

    درخرید و انتخاب هدیه برای همسر باردار باید تبحر و تجربه کافی داشته باشید و با …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.