قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » آرایش و زیبایی » تست عطر با قهوه در عطرفروشی
فروشگاه اینترنتی ایلیار
تست عطر با قهوه
تست عطر با قهوه

تست عطر با قهوه در عطرفروشی

  • امروز خواستم بعد از مدت ها عطر همیشگیمو عوض کنم. فروشنده چندتا عطر آورد ولی بوهای متنوع حسابی منو گیج کرد.

    این مشکل برای همه پیش آمده است که هنگام تست عطر بعد از بودن کردن چند عطر با بوهای مختلف شامه دچار مشکل میشود و قدرت تشخیص بوهای دیگر را ندارد و در نهایت نمیتوانید عطر دلخواه تان را پیدا کنید.

    برای انتخاب و استفاده از یک ادکلن مناسب نیاز به تست کردن آن داریم. برای تست کردن ادکلن روش‎های مختلفی وجود دارد. با ما همراه باشید تا با روش تست عطر با قهوه بیشتر آشنا شوید. در ادامه با مجله اینترنتی ایلیار همراه باشید

    تست عطر با قهوه

    در هر فروشگاه عطرفروشی که وارد می شوید، اکثرا ظرفهایی حاوی دانه های قهوه را می ببینید که در میان انواع رایحه ها تعبیه کرده اند.

    فروشنده ممکن است پیشنهاد کند که پس از تست چند عطر، از قهوه استشمام کنید تا بینی شما بتواند عطرهای بعدی را بهتر متوجه شود. معمولا این باور برای این است که دانه های قهوه سمق هایی درست می کند که بینی شما را پاکیزه می کند و به شما اجازه می دهد که به استشمام رایحه ها پی در پی ادامه دهید.

    نقش قهوه در عطر فروشی ها

    شاید برایتان جالب باشد تا بدانید که نقش قهوه در عطر فروشی ها چیست؟

    هنگامی که برای تست عطر به عطر فروشی می روید بعد از اولین عطر ، قدرت تشخیص رایحه عطر بعدی کم می شود و نمی توان رایحه واقعی آن را حس کرد که برای جلوگیری از گیج شدن حس بویایی، همیشه پیشنهاد شده از موادی که دارای آنتراکینون، پیریدین و… هستن (مثل قهوه) استفاده شود.

    جالب است بدانید که به گفته بعضی قهوه پرزهای بینی رو کمی ترمیم و حس بویایی را “ری استارت” می کند.

    لازم به ذکر است که بو کردن بیش از سه عطر، حتی با استفاده از قهوه هم حس بویایی را گیج می کند.

    کارشناسان بهترین راه ممکن را تنفس ۵ الی ۱۰ دقیقه در هوای آزاد و عاری از بوی رایحه ها برای آماده شدن مجدد حس بویایی می دانند.

    در بین تست کردن هر نوع ادکلن یک فنجان چای یا قهوه را بو کنید تا ذائقه شما عوض شود.

    اگر این کار را نکنید باعث می‌شود بوی ادکلن قبلی در قضاوت شما روی بوی ادکلن جدیدی که تست می‌کنید، تأثیر گذارد.

    تست عطر با قهوه
    تست عطر با قهوه

    چرا بعضی ها احتیاج دارند که شامه خود را خالی کنند؟

    خستگی بویایی یا عادت بویایی مساله ای جدی است و نیاز به کمی توجه.

    اساسا غدد لنفاوی در بینی شما همواره به تشخیص بوهای اطراف شما می پردازد اما بعد از مدتی عطرهای تکراری ای که مدام دریافت می کند را به مغز ارسال نمی کند.(مثل عطری که هر روز به خود می زنید) و این باعث می شود فکر کنید عطری وجود ندارد. ( یا فکر می کنید عطرتان منقضی شده است)

    شما چه روشی و برای تست عطر و خرید عطر و ادکلن استفاده می کنید؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

     

    View this post on Instagram

    ♥️ .این مشکل برای همه پیش آمده است که هنگام #تست_عطر بعد از بودن کردن چند #عطر با بوهای مختلف شامه دچار مشکل میشود و قدرت تشخیص بوهای دیگر را ندارد و در نهایت نمیتوانید #عطر_دلخواه تان را پیدا کنید. برای انتخاب و استفاده از یک #ادکلن مناسب نیاز به تست کردن آن داریم. در هر #فروشگاه #عطرفروشی که وارد می شوید، اکثرا ظرفهایی حاوی دانه های #قهوه را می ببینید که در میان انواع رایحه ها تعبیه کرده اند. فروشنده ممکن است پیشنهاد کند که پس از تست چند عطر، از #قهوه استشمام کنید تا بینی شما بتواند عطرهای بعدی را بهتر متوجه شود. معمولا این باور برای این است که دانه های قهوه سمق هایی درست می کند که بینی شما را پاکیزه می کند و به شما اجازه می دهد که به استشمام رایحه ها پی در پی ادامه دهید. نقش #قهوه در #عطر فروشی ها شاید برایتان جالب باشد تا بدانید که نقش قهوه در عطر فروشی ها چیست؟ هنگامی که برای #تست_عطر به عطر فروشی می روید بعد از اولین عطر ، قدرت تشخیص رایحه عطر بعدی کم می شود و نمی توان رایحه واقعی آن را حس کرد که برای جلوگیری از گیج شدن حس بویایی، همیشه پیشنهاد شده از موادی که دارای آنتراکینون، پیریدین و… هستن (مثل #قهوه) استفاده شود. جالب است بدانید که به گفته بعضی #قهوه پرزهای بینی رو کمی ترمیم و حس بویایی را “ری استارت” می کند. در بین تست کردن هر نوع #ادکلن یک فنجان چای یا #قهوه را بو کنید تا ذائقه شما عوض شود. اگر این کار را نکنید باعث می‌شود #بوی_ادکلن قبلی در قضاوت شما روی بوی ادکلن جدیدی که تست می‌کنید، تأثیر گذارد. شما چه روشی و برای #تست_عطر و# خرید_عطر و ادکلن استفاده می کنید؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید @iliyarblog

    A post shared by ایلیار بلاگ | iliYarBlog (@iliyarblog) on

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    مطلب پیشنهادی

    ادکلن زنانه چی بزنیم؟

    این روزها علاوه بر پوشاک مناسب و آرایش ملایم ، خانوم ها باید به بوی …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.