قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » آرایش و زیبایی » عطر و ادکلن » تستر عطر و ادکلن چیست؟
فروشگاه اینترنتی ایلیار
تفاوت تستر عطر

تستر عطر و ادکلن چیست؟

  • تستر عطر و ادکلن از آن دسته از مورد هایی می باشد که در زمینه عطر و عطر فروشی همواره در مورد آن سوالات زیادی بوده است و خیلی ها در مورد آن اطلاعاتی ندارند و ممکن است در هنگام خرید دچار مشکل شوند.در ادامه با مجله اینترنتی ایلیار همراه باشید.

     تستر عطر و ادکلن چیست؟

    تستر عطر در واقع همان عطر اصلی مربوطه بوده که برای امتحان کردن بوی عطر از سمت شرکت عطر سازی به فروشندگان تحویل داده می شود. ظاهر تستر عطر کاملا مشابه عطر اصلی است. تقریبا تمامی تسترها دارای جعبه مقوایی سفید یا جعبه کارتنی قهوه ای رنگ یا سفید رنگ هستند و هیچ تستری بدون جعبه ارایه نمیشود.

    بر روی آن ها جمله Not for Sale درج می شود تا از فروش آن جلوگیری شود.

    تفاوت تستر عطر با خود عطر در چیست؟

    به طور کل عطر با تستر عطر هیچ تفاوتی با هم نداشته باشد چرا که خریدار با استشمام کردن تستر انتظار دارد همان عطر با همان رایحه و ماندگاری و پخش بو را نیز دریافت کند، که برخی از شرکت های عطر سازی همین کار را انجام می دهند اما برخی دیگر گاها مشاهده می شود که نت اولیه تستر را کمی قوی تر می کنند تا مشتری با استشمام کردن تستر نسبت به خرید آن عطر تمایل بیشتری داشته باشد.

    تستر عطر
    تستر عطر

    تستر عطر فروشی هست؟

    تستر در خارج از ایران به دلایل مالیاتی قابل فروش نیست اما در ایران این امر متفاوت بوده و اینگونه نمی باشد چرا که تستر عطر را نیز به فروش می رسانند.

    تستر تقلبی وجود دارد؟

    در حال حاضر کشورهای ترکیه و امارات اقدام به تولید تسترهای های کپی نموده اند که تشخیص تقلبی بودن آن حتی برای افراد متخصص هم بسیار سخت است.

    شکل ظاهری تستر عطر چگونه است؟

    تستر عطر بر خلاف خود عطر که همواره برای آن بطری های شکیل و با تزئینات مختلف تدارک دیده می شود کاملا ساده و هیچ علامت و شکل خاصی بر روی آن ها قرار داده نمی شود.

     

    اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. ممنون که با مجله اینترنتی ایلیار همراه بودید!

    خوشحال میشویم صفحه اینستاگرام ایلیار را دنبال کنید .

    هم چنین در صورت تمایل از فروشگاه اینترنتی ایلیار دیدن کنید .

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطلب پیشنهادی

    ادکلن زنانه چی بزنیم؟

    این روزها علاوه بر پوشاک مناسب و آرایش ملایم ، خانوم ها باید به بوی …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.