قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » اخبار » اجتماعی » تاریخ و ساعت بازی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه
فروشگاه اینترنتی ایلیار
بازی ایران و اسپانیا جام جهانی
بازی ایران و اسپانیا جام جهانی

تاریخ و ساعت بازی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

  • پس از انجام قرعه‌کشی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ، برنامه‌ این رقابت‌ها نیز اعلام شد و به این ترتیب تیم ایران زمان بازی‌های خود را شناخت. با مجله اینترنتی ایلیار همراه باشید.

    ایران در گروه خود با تیم‌های پرتغال، اسپانیا و مراکش هم‌گروه است.

    برنامه بازی‌های ایران در جام جهانی روسیه

    برنامه بازی‌های ایران به شرح زیر است:

    • ایران در اولین دیدار خود باید ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد ۹۷) ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه سنت پترزبورگ برابر مراکش به میدان برود.
    • ملی‌پوشان ایران در دومین دیدار ساعت ۲۱:۳۰ روز ۲۰ ژوئن (۳۰ خرداد ۹۷) در ورزشگاه کازان به مصاف تیم ملی اسپانیا می‌رود
    • در نهایت ایران در سومین بازی خود در ساعت ۲۱:۳۰ روز ۲۵ ژوئن (۴ تیر ۹۷) در سارانسک به مصاف پرتغال خواهد رفت.
     جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه
    جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

    ایران – اسپانیا؛ پنجمین بازی بزرگ تاریخ

    تیم ملی فوتبال کشورمان که روز جمعه ۲۵ خرداد ۹۷ در اولین بازی خود در جام جهانی ۲۰۱۸ مقابل تیم مراکش به میدان رفته بود توانست این تیم را با نتیجه ۱ بر صفر شکست دهد و با توجه به نتیجه مساوی بازی اسپانیا و پرتغال توانست به عنوان صدرنشین گروه B معرفی شود.

    جدال با اسپانیا در روز دوم مرحله گروهی را می توان پنجمین جدال بزرگ و تاریخی فوتبال ایران در تاریخ جام جهانی قلمداد کرد.

    ایران به عنوان یکی از قطب های فوتبال آسیا تاکنون موفق به پنج بار حضور در جام های جهانی شده است، حضوری که در هر دوره با یک بازی بزرگ و تاریخی مقابل یکی از غول های فوتبال جهان توام شده و این بار هم در جام ۲۰۱۸ نوبت به رویارویی با اسپانیا قهرمان جهان در جام جهانی ۲۰۱۰ و تیم ششم رنکینگ فیفا رسیده است.

    تیم ملی ایران روز چهارشنبه به تاریخ ۳۰ خرداد با اسپانیا پیکاری بسیار حساس خواهد داشت.در ساعت ۲۲:۳۰ یوزهای ایرانی در این بازی که در ورزشگاه کازان برگزار می‌شود، مقابل گاوبازان لا روخا قرار خواهند گرفت.

    پیروزی تیم ملی ایران برابر مراکش فضای خاصی را برای تیم ملی ایران به وجود آورده است و البته انتظارها به طرز عجیبی از این تیم بالا رفته است. این در حالی است که تیم ملی ایران دو بازی با دو تیم از مدعیان حال حاضر جام جهانی بازی دارد.

    ایران در اولین مسابقه اش بعد از مراکش باید به مصاف اسپانیا برود و سپس در آخرین بازی با پرتغال دیدار کند. با توجه به قدرت این دو تیم و سوابق قهرمانی و ستاره هایشان به نظر می رسد تیم ملی شانس زیادی برای رسیدن به مرحله بعدی نداشته باشد اما آنچه باعث امیدواری است خود فوتبال و ذات غیرقابل پیش بینی بودن این ورزش است. نیازی به جستجوی زیادی نیست چرا که همیشه در فوتبال اتفاق های شگفت انگیزی رخ داده و همین موضوع است که باعث می شود تیم های بزرگ دنیا هیچ مسابقه ای را دست کم نگیرند.

    حالا تیم ملی ایران به یکی از این شگفتی ها برای بازی با اسپانیا نیاز دارد. اتفاقا در روزی که تیم ملی ایران در کازان آره نا به مصاف اسپانیا می رود اتفاق شگفت آوری در تاریخ فوتبال رخ داده است و این می تواند بهترین یادآوری باشد که نباید ناامیدانه و از پیش باخته با اسپانیا و پرتغال بازی کنیم. تیم ملی ب روزچهارشنبه باید با انگیزه نتیجه گیری به میدان برود و دلخوش به معجزاتی باشد که در فوتبال کم رخ نداده است.

     ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه
    ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

    زمان بازی ایران و اسپانیا

    اما بازی دوم تیم ملی ایران در این دوره از مسابقات جام جهانی در کشور روسیه روز چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۰ در برابر تیم قدرتمند اسپانیا خواهد بود. این بازی در ورزشگاه ۴۶ هزار نفری کازان آرنا در شهر قازان روسیه برگزار خواهد شد

    کازان آرِنا ورزشگاهی در قازان، روسیه است. ساخت این ورزشگاه در ژوئیهٔ ۲۰۱۳ پایان یافت و قرار است میزبان مسابقات فوتبال، به‌ویژه بازی‌های خانگی باشگاه فوتبال روبین کازان در لیگ برتر فوتبال روسیه باشد.

    سردار آزمون مهاجم تیم ملی کشورمان که در تیم باشگاهی روبین کازان روسیه بازی میکند در ورزشگاه خانگی باشگاه خود و این بار نه با پیراهن باشگاهی اش بلکه با پیراهن تیم ملی به مصاف تیم قدرتمند اسپانیا خواهد رفت.

    کمپ تیم ملی کشورمان در شهر مسکو می باشد و اعضای تیم ملی ایران بعد از انجام مسابقه اول خود در این رقابت ها، ساعت ۰۱:۱۵ بامداد امروز شنبه(به وقت ایران) از سن پترزبورگ به سمت مسکو پرواز کردند تا تمرینات‌شان را در کمپ اختصاصی خود در روسیه و در باشگاه لوکوموتیو مسکو پیگیری کنند و آماده بازی بعدی مقابل اسپانیا شوند.

    بازی ایران و اسپانیا جام جهانی
    بازی ایران و اسپانیا جام جهانی

    داور بازی ایران و اسپانیا مشخص شد

    داور بازی ایران و اسپانیا در جام جهانی
    داور بازی ایران و اسپانیا در جام جهانی

    گفتنی است دیدار تیم‌های ایران و اسپانیا روز چهارشنبه ۳۰ خرداد در شهر کازان برگزار خواهد شد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطلب پیشنهادی

    خرید هدیه برای همسر باردار

    هدیه برای همسر و خانم باردار چی بخریم ؟

    درخرید و انتخاب هدیه برای همسر باردار باید تبحر و تجربه کافی داشته باشید و با …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.