قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » آرایش و زیبایی » بالا بردن ماندگاری عطر با وازلین
فروشگاه اینترنتی ایلیار
ماندگاری عطر با وازلین
ماندگاری عطر با وازلین

بالا بردن ماندگاری عطر با وازلین

  • شاید باورتون نشه با یه وازلین میتونید ماندگاری عطر و چندین برابر کنید. در مطلب قبل از مجله اینترنتی ایلیار ،ترفندهای بالابردن ماندگاری عطر و ادکلن را برایتان قرار دادیم. امروز قصد داریم آموزش ماندگار کردن عطر با وازلین را برایتان بگذارم . با مجله اینترنتی ایلیار همراه باشید

    پیدا کردن عطری که مال بدن شما باشد خودش یک داستان مفصل دارد. باید بدانید که هر عطری با بوی بدن هر کسی متفاوت می‌شود و بوی یک عطر روی دو نفر ممکن است کاملا فرق داشته باشد. اگر بالاخره توانستید عطر خودتان را بیابید باید بدانید چطور ماندگاری آن را بیشتر کنید. هرچند گفتن این نکته لازم است که هر عطری ویژگی خودش را دارد برخی ماندگاری بیشتری دارند و برخی خط بوی بیشتری دارند. هر دو ویژگی هم برای استفاده از یک عطر جذاب است

    ماندگاری عطر با وازلین

    اگر میخواهید عطرتان ماندگاری بیشتری داشته باشد، یکی از نکات آن مرطوب کردن پوست است که برای اینکار وازلین بسیار مناسب است

    حتما شما هم با افرادی مواجه شده اید که همواره بوی عطرشان فضا را پر می کند و تنها با یکبار عبور از محلی بوی عطرشان تا مدت ها آن جا می ماند. مانگاری عطر تنها به قیمت آن بستگی ندارد بلکه برای ماندگاری بیشتر عطر باید برخی نکات و ترفندها را بلد باشید. در این مطلب روش ماندگار کردن عطر با وازلین را به شما آموزش می دهیم.

    درست عطر بزنیم

    بسیاری از خانم‌ها نمی‌دانند که عطر را به کجای پوست خودشان بزنند. عطر باید به نقاطی که دارای نبض است زده شود. 

    در حقیقت نقاط دارای نبض، نقاطی هستند که فاصله رگ‌ها از سطح پوست به کمترین حد خود می‌رسد و در همین نقاط، رگ‌های خونی حرارت بیشتری از خودشان می‌دهند که به‌ صورت یک پمپ کوچک عطر عمل می‌کند و بوی عطر هم بهتر متصاعد می‌شود. نقاط دارای نبض عبارتند از مچ دست، پشت گوش، پشت زانوی پا و پشت آرنج دست و قسمت پایین گلو.

    عطر را باید کمی با فاصله به قسمت های نبض دار بزنید. عطری که از فاصله نزدیک اسپری شود روی یک نقطه جمع می‌شود و احتمال اینکه بوی آن به تلخی بزند، زیاد می‌شود. دستتان را در فاصله ۱۰ تا ۱۵ سانتی‌متری این نقاط نبض‌دار بگیرید و به آرامی عطر را اسپری کنید. در مورد مچ دستان یک نکته را به خاطر داشته باشید؛ بعد از استفاده از عطر، مچ‌ها را به هم نسایید، این کار باعث خراب شدن بوی عطرتان می‌شود. بعضی‌ها عطر را تنها روی گردنشان اسپری می‌کنند اما فقط به گردن اکتفا نکنید چون بخش زیادی از بوی عطرتان رو به بالا خواهد رفت و کمرنگ می‌شود. مچ دست‌ها برای تکمیل این پروژه عالی است!

    ماندگاری عطر با وازلین
    ماندگاری عطر با وازلین

    وازلین ماندگاری عطر را افزایش می دهد

    عطر روی پوست‌های خشک نمی‌ماند. به همین منظور بهتر است قبل از استفاده از عطر بدن را با لوسیونی که از اسانس همان عطر است مرطوب کنید و بعد عطر را روی آن بزنید تا عطرتان ماندگارتر شود.

    اگر لوسیون هم بو با عطرتان ندارید می‌توانید از وازلین استفاده کنید. مقداری وازلین بی‌بو به آن قسمت از بدن که می‌خواهید عطر بزنید بمالید،معمولا روی نبض مچ دست و یا پشت گوش. این راه موثرترین و کم هزینه‌ترین روش برای افزایش ماندگاری عطر است.

    اگر پوست خیلی خشکی دارید یا اگر می‌خواهید تا حد ممکن ماندگاری عطرتان را بالا ببرید، می‌توانید از وازلین استفاده کنید. کافی است یک لایه خیلی نازک از وازلین را روی نقاطی بمالید که می‌خواهید عطر بزنید یعنی روی نبض‌ها و بعد عطر بزنید. با این کار مولکول‌های عطر به جای اینکه جذب پوست شوند در میان لایه نازک وازلین گیر کرده و در نتیجه بوی بیشتری از خود متصاعد می‌کنند.

    پوست چرب مدت بیشتری عطر را نگه می‌دارد، قبل از اسپری کردن عطر روی قسمت‌های نبض دارتان وازلین بمالید. 

     روی نبض هایتان را پیش از اسپری کردن عطر با وازلین چرب کنید تا عطرتان ماندگاری بیشتری داشته باشد. ماده چرب مانند پماد یا وازلین عطر را (نسبت به زمانی که آن را روی پوست خشک اسپری می‌کنید) تا زمان طولانیتری روی پوستتان نگه خواهد داشت.

    عطر روی پوست مرطوب بیشتر می‌ماند

    عطرها در محیط مرطوب ماندگاری بیشتری دارند، بنابراین شما هم باید چنین شرایطی را فراهم کنید یعنی قبل از استفاده از عطر، حالت پوست خود را ارزیابی کنید که آیا خشک و بدون آب است یا رطوبت کافی دارد؟ اگر پوستتان خشک است قبل از استفاده از عطر مرطوب‌کننده را فراموش نکنید تا رطوبت و نرمی را به پوستتان بازگردانید. برخی برندها عطر مرطوب‌کننده و لوسیون بدن با رایحه‌ای مشابه تولید می‌کنند تا دوام عطر خود را چند برابر کنند.

    اگر عطر شما این نوع است کارتان راحت است اما اگر از این نوع نیست خودتان باید کمی خلاقیت به خرج دهید و کرمی انتخاب کنید که بوی مشابه عطرتان داشته‌ باشد. اصلی‌ترین بخش‌های بدن برای پاشیدن عطر مچ، گردن و پشت آرنج است. پیش از استفاده از عطر این قسمت‌ها را مرطوب‌کننده بزنید و اجازه بدهید تا کرم مرطوب‌کننده به خوبی توسط پوستتان جذب شود، اگر هم پوستی دارید که پس از زدن کرم مرطوب‌کننده خشک باقی می‌ماند، باید عطر را در طول روز و شب در نقاط مختلف بدن تکرار کنید چون پوست خشک عطر را می‌مکد و رایحه آن را زودتر از بین می‌برد.

    ماندگاری عطر با وازلین
    ماندگاری عطر با وازلین

    برای ماندگاری عطر قبل از لباس پوشیدن آن را به تن خود بزنید.

    عطر شما نباید آخرین گزینه شما برای آماده شدن و بیرون رفتن باشد. در واقع باید اولین مرحله آماده شدن باشد. عطر ممکن است لباس و یا جواهرات شما را لک کند و همینطور اینکه مولکول های عطر برای پوست بدن ساخته شده‌اند ونه پارچه.پس قبل از لباس پوشیدن عطر بزنید.

    پوست باید تمیز باشد

    پوست سالم، رمز استفاده موفق از محصولات آرایشی و زیبایی است. ابتدا مطمئن شوید پوست شما پیش از استفاده از عطر کاملا شسته و تمیز است و هیچ بوی نامطبوعی نمی‌دهد تا بوی عطر تحت‌الشعاع قرار بگیرد. همچنین قبل از استفاده از عطر مطمئن شوید که خراش و زخم روبازی روی پوست خود ندارید چون ترکیب عطر با مایعات بدن باعث ایجاد بوی نامطبوع می‌شود.

    یادتان باشد که عطر را پیش از پوشیدن لباس به خود بزنید. اگر چه ممکن است قسمت‌های اصلی که یادآور شدیم با لباس پوشیده شود اما هنگامی که عطر را مستقیما روی پوست خود بزنید، عطر ماندگاری بیشتری نسبت به زمانی که روی لباس خود بزنید خواهد داشت چون بیشتر عطرها برای به‌ کار بردن روی پوست طراحی شده‌اند و نکته مهم این است که نوع پوست روی رایحه منعکس شده از عطر تاثیر دارد.

    به عبارت دیگر برای هر پوستی باید عطر مناسب خودش را انتخاب کرد. تفاوت پوست‌های مختلف عمدتا در میزان چربی، رنگ پوست و اسیدیته آنهاست. مثلا پوست را بر اساس میزان چربی به چهار نوع چرب، خشک، نرمال و ترکیبی تقسیم‌بندی می‌کنند. پوست‌های چرب عطر را بهتر و مدت زمان زیادتری در خود نگه می‌دارند. همچنین می‌توان گفت افرادی که پوست روشن و بلوند دارند بهتر است از رایحه گل استفاده کنند و پوست‌گندمی‌ها از رایحه‌های مشرق‌زمینی.

    امیدواریم که توانسته باشیم اطلاعات مفیدی در مورد ماندگار کردن عطر با وازلین به شما دهیم. نظرات و تجربیات خودتان را با ما در میان بگذارید. شما چه راهکاری برای ماندگاری عطر دارید؟

    View this post on Instagram

    ♥️ شاید باورتون نشه با یه #وازلین میتونید ماندگاری #عطر و چندین برابر کنید😀 . ♥️ماندگاری عطر با وازلین اگر میخواهید عطرتان ماندگاری بیشتری داشته باشد، یکی از نکات آن مرطوب کردن پوست است که برای اینکار #وازلین بسیار مناسب است وازلین #ماندگاری_عطر را افزایش می دهد #عطر روی پوست‌های خشک نمی‌ماند. به همین منظور بهتر است قبل از استفاده از #عطر بدن را با لوسیونی که از اسانس همان #عطر است مرطوب کنید و بعد #عطر را روی آن بزنید تا عطرتان ماندگارتر شود. اگر لوسیون هم بو با عطرتان ندارید می‌توانید از وازلین استفاده کنید. مقداری #وازلین بی‌بو به آن قسمت از بدن که می‌خواهید عطر بزنید بمالید،معمولا روی نبض مچ دست و یا پشت گوش. این راه موثرترین و کم هزینه‌ترین روش برای افزایش ماندگاری عطر است. اگر پوست خیلی خشکی دارید یا اگر می‌خواهید تا حد ممکن ماندگاری عطرتان را بالا ببرید، می‌توانید از وازلین استفاده کنید. کافی است یک لایه خیلی نازک از #وازلین را روی نقاطی بمالید که می‌خواهید عطر بزنید یعنی روی نبض‌ها و بعد عطر بزنید. با این کار مولکول‌های عطر به جای اینکه جذب پوست شوند در میان لایه نازک وازلین گیر کرده و در نتیجه بوی بیشتری از خود متصاعد می‌کنند. پوست چرب مدت بیشتری #عطر را نگه می‌دارد، قبل از #اسپری کردن عطر روی قسمت‌های نبض دارتان وازلین بمالید.  روی نبض هایتان را پیش از اسپری کردن عطر با وازلین چرب کنید تا عطرتان ماندگاری بیشتری داشته باشد. ماده چرب مانند پماد یا #وازلین عطر را (نسبت به زمانی که آن را روی پوست خشک اسپری می‌کنید) تا زمان طولانیتری روی پوستتان نگه خواهد داشت. شما واسه ماندگاری عطر چیکار میکنید؟ @iliyarblog 🌎 Www.iliyar.com .

    A post shared by ایلیار بلاگ | iliYarBlog (@iliyarblog) on

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطلب پیشنهادی

    ادکلن زنانه چی بزنیم؟

    این روزها علاوه بر پوشاک مناسب و آرایش ملایم ، خانوم ها باید به بوی …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.