قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » آرایش و زیبایی » بادی اسپلش رقیب قدرتمند خوش بو کننده ها!
فروشگاه اینترنتی ایلیار
بادی اسپلش زنانه
بادی اسپلش زنانه

بادی اسپلش رقیب قدرتمند خوش بو کننده ها!

  • بچه ها من جدیدا محصول بادی اسپلشو تهیه کردم و وافعا عالیه. بهتون بادی اسپلش سی گل رو پیشنهاد میدم که هم عالیه هم قیمت مناسبی داره. با ما همراه باشید

    بادی اسپلش! قطعا این روز ها واژه بادی اسپلش زیاد به گوشتان خورده است؛ به همین دلیل قصد داریم تا اطلاعات جامعی را در این باره در اختیارتان قرار دهیم. بادی اسپلش ها محصولاتی هستند که قطعا تا چندی دیگر اصلی ترین رقبای عطر ها و ادکلن ها خواهند بود. اما این محصولات علاوه بر داشتن راحیه ای مناسب فواید دیگری را نیز نسبت سایر محصولات مشابه دارا هستند! با سایت ایلیار همراه باشید.

    بادی اسپلش، محصولی نسبتا تازه‌ وارد به بازار محصولات آرایشی و بهداشتی است که هنوز خیلی‌ها با کاربرد آن و تفاوتش با سایر خوشبوکننده‌های بدن، آشنا نیستند. بادی اسپلش‌ها که برخی به آنها، اسپری بدن هم می‌گویند، نه عطر و ادکلن هستند و نه کاربردی شبیه به مام و دئودورانت‌ها دارند. این محصولات، کاملا مایع و رقیق، بر پایه آب، الکل و ترکیبات معطر گیاهی هستند.

    همه این باور را دارند که استشمام انواع بو روی رفتار و احساسات انسان‌ها تاثیر بسیار مهم و چشمگیری دارد . مثلا بوی مطبوع باعث شادی و بالا رفتن اعتماد به نفس در انسان و برعکس بوی بد و نامطبوع سبب ناراحتی ، افسردگی و حتی خشم در مردم می ‌شود . مرکبات نظیر پرتغال و لیمو علاوه بر تاثیری که روی سلامت انسان دارد موجب شادی و افزایش انرژی نیز می‌ شود . بوی اسطوخودوس هم باعث خوشحالی و سرزندگی گشته و عطر گل‌ ها فشار خون را کاهش داده و یا اکالیپتوس سبب ایجاد هوشیاری در انسان می ‌شود.

    بادی اسپلش سی گل
    بادی اسپلش سی گل

    بادی اسپلش (body splash) نوعی دیگر از خوشبوکننده ها است, با این مزیت که در این نوع خوشبوکننده ها از مرطوب کننده ها, روغن ها و ترکیبات طبیعی استفاده می شود که قابلیت استفاده بر روی بدن را دارند.

    دست کمی از ادکلن‌ها نداشته و با رایحه‌های خوبی که دارند، آب‌رسانی که به پوست انجام می‌دهند و قیمت مناسبی که روی آن‌ها است، به سرعت در میان لوازم بهداشتی بانوان و حتی آقایان جا باز کرده‌اند.

    بادی اسپلش با آب رسانی مناسب مانع عرق کردن بدن می شود .

    علاوه بر این ، آب رسانی به پوست منجر به تغییراتی نظیر شفافیت و نرمی و شادابی آن می ‌شود که بادی اسپلش ها باعث می شوند دیگر نیازی به استفاده از کرم پودرها روی پوست بدن نباشد

    کافی است پس از حمام کردن و در حالی که پوست هنوز مرطوب است ، بادی اسپلش Body splash را روی آن اسپری نموده و لباس‌ ها را به بپوشید.

    در فرمولاسیون بادی اسپلش روغن ‌های گیاهی وجود دارد که بادی اسپلش باعث تغذیه و جوانی پوست بدن می‌ شوند اما

    بهتر است از استفاده بادی اسپلش بر روی لباس خودداری کنید

    ادکلن ها و اسپری ها هم برای ایجاد بوی خوش استفاده می شوند ولی ادکلن‌ ها دارای الکل بوده و معمولا فرار می ‌باشند و هم چنین در صورت استفاده روی پوست باعث خشکی آن می ‌شوند و علاوه بر آن ترکیبات آن توسط پوست بدن جذب شده و منجر به بروز حساسیت پوستی و حتی سرطان می ‌شود . در ضمن در برابر عطر و ادکلن خرید بادی اسپلش مقرون به صرفه تر است.

    اسپری ‌ها از نظر قیمت بسیار ارزان هستند ولی کاملا موقتی بوده و بوی آن‌ ها ماندگاری ندارد ولی قیمت بادی اسپلش مناسب‌تر است . مزیت بادی اسپلش Body splash این است که اولا ماندگاری بادی اسپلش بالا است ، دوما قیمت بادی اسپلش بسیار ارزان بوده ، و در اخر اینکه در بادی اسپلش از روغن ‌ها و ترکیبات طبیعی استفاده شده که بادی اسپلش باعث ایجاد رطوبت روی پوست شده و آن را شاداب می‌ کند و بادی اسپلش Body splash هیچ خطری هم برای سلامتی پوست و بدن ندارد

    بادی اسپلش شبیه اسپری بدن است که علاوه بر تمام ویژگیهای اسپری بدن خاصیت های دیگری از جمله ضدتعریق را نیز داراست؛ منتها با این تفاوت که در ساخت آنها از گاز استفاده نشده و به صورت مایع بر روی بدن اسپری می شوند و معمولا رایحه قویتری نسبت به اسپری ها دارند.

    گاهی با اضـافه کردن ترکـیبات قویتر در ساختار این محصول، قابلیت چند کاره به آن می دهند یعنی به عنوان مثال علاوه بر خاصیت خوشبوکنندگی و ضد تعریق بودن، ویژگیهایی دیگری چون نرم کنندگی پوست، رطوبت رسانی و ضدآفتاب نیز به آن می دهندکه البته بستگی به فرمولاسیون و استراتژی شرکت تولیدکننده دارد. استفاده از بادی اسپلش به دلیل داشتن چنین ویژگیهایی روز به روز در حال افزایش است و به عنوان یک محصول محبوب و پرطرفدار در بازار جایگاه مناسبی برای خود ایجاد کرده است.

    استفاده از روغنهای معطر طبیعی و مرطوب کننده های خاص تفاوت اصلی این محصول با پرفیومها و دئودرانت ها و … می باشد. مرطوب کننده های خاص موجود در ترکیب بای اسپلش باعث ایجاد سطحی نرم بروی پوست شده و برخلاف پرفیومها که اصولا برروی لباسها مصرف می شوند, از خشکی پوست ناشی از مصرف خوش بوکننده ها جلوگیری میکند .بادی اسپلش بعد از استحمام برروی بدن استفاده می شود ,  البته میتوان بعد و قبل از مصرف لوسیون بدن هم استفاده نمود.

    بهترین زمان استفاده از بادی اسپلش

    بهترین زمان استفاده از بادی‌اسپلش، زمانی است که تازه از حمام آمده‌اید و پوستتان هنوز کمی نم دارد. اسپری کردن این محصول در چنین زمانی روی پوست، احساس شادابی و تازگی بسیار زیادی به شما می‌دهد و عطر نسبتا خنکی که روی تنتان می‌نشیند، حس پاکیزگی را در شما دوچندان می‌کند. بدترین زمان استفاده از بادی‌اسپلش هم زمانی است که عرق کرده‌اید و بدنتان کمی بو می‌دهد. 

    بادی اسپلش زنانه
    بادی اسپلش زنانه

    به طور خلاصه می توان گفت بادی اسپلش:

    • به پوست آب رسانی می کنند.
    • از تعریق بیش از حد قسمت های مختلف بدن جلوگیری می نماید
    • بدن را خوشبو نگه می دارند.
    • امکان استفاده آن به جای رولان و یا سایر دئودورانت های ضدتعریق مخصوص زیربغل، میسر است و حتی از بوی بد زیر بغل جلوگیری می نماید.
    • از آن جایی که این محصول، مرطوب کننده قوی پوست می باشد، خشکی پوست را برطرف کرده و با آبرسانی کامل، پوست را نرم و لطیف می کند.

    برای استفاده بادی اسپلش Body splash ، بعد از استحمام و خشک کردن بدن ، در حالی که پوست هنوز مرطوب است بادی اسپلش را روی تمام بدن اسپری کنید

    در انتها برخی از بادی اسپلش های معروف را معرفی می کنیم که از نظر بسیاری از خریداران، جزء بهترین محصولات بادی اسپلش به شمار می آیند. این بادی اسپلش ها دارای کیفیت عالی بوده و قیمت مناسبی در برابر ویژگی هایشان دارند. رایحه های مختلف و متنوعی دارند و بهترین و مناسبترین مواد و ویژگی های مراقبت از پوست را دارند. برند ویکتوریا سکرت یکی از برندهایی است که محصولات خوبی عرضه می کند و بادی اسپلش های ویکتوریا سکرت جزء مرغوب ترین و با کیفیت ترین محصولات به شمار می آیند. نام چند نمونه از بادی اسپلش های محبوب  برند ویکتوریا سکرت را در ادامه معرفی می کنیم.

    Victorias Secret Total Attraction body splash

    Victorias Secret Midnight Mimosa body splash

    Victorias Secret Hello Darling body splash

    Victorias Secret Endless Love body splash

    بادی اسپلش Body Splash
    بادی اسپلش Body Splash

    تفاوت اسپری معمولی و عطر با بادی اسپلش

    عطرها و ادکلن‌ها دارای روغن‌های معطری هستند که باعث افزایش ماندگاری بوی آنها می‌شود. این در حالی است که بادی‌اسپلش‌ها، روغن‌های معطر ندارند و به همین دلیل هم بوی آنها خیلی سریع‌تر از بوی ادکلن‌ها پخش می‌شود و از بین هم می‌رود. به دلیل همین ماندگاری کوتاه‌مدت است که استفاده از بادی‌اسپلش روی لباس، به هیچ‌عنوان توصیه نمی‌شود و بهتر است برای لذت بردن بیشتر از بوی آن، این محصول را مستقیم روی پوست خود اسپری کنید، در حالی که ادکلن‌ها را می‌توان برای بهره بردن طولانی‌مدت‌تر از بوی آنها، بدون دغدغه روی انواع لباس، اسپری کرد اما در صورت استفاده بر روی بدن ممکن است دچار حساسیت پوستی شوید یا پوست شما خشک شود به مرور زمان.

    بادی اسپلش شبیه اسپری بدن است و اکثر ویژگی های اسپری بدن را دارا است ؛ منتها با این تفاوت که در ساخت آنها از گاز استفاده نشده و به صورت مایع بر روی بدن اسپری می شوند و معمولا رایحه قویتری نسبت به اسپری ها دارند.

    تفاوت مام و بادی‌ اسپلش

    خیلی‌ها به اشتباه، بادی‌اسپلش را جایگزین مام می‌کنند. مام‌ها، حاوی ترکیبات ضدعرقی هستند که جلوی تعریق و بدبو شدن بدن را می‌گیرند. این در حالی است که بادی‌اسپلش‌ها، به هیچ‌ عنوان کاری به تعریق ندارند و فقط باعث خوشبو شدن موقتی پوست می‌شوند.برعکس اگر در هنگام تعریق از بادی اسپلش استفاده کنید بوی نامناسبی حاصل از ترکیب عطر بادی‌اسپلش و بوی عرق بدن، به مشام خواهد رسید و حالت چسبندگی هم روی پوستتان ایجاد خواهد شد.

    بادی اسپلش زنانه
    بادی اسپلش زنانه

    قابل‌ توجه زوج‌های جوان

    یکی از کاربردهای انواع محصولات آرایشی و بهداشتی معطر در همه جای جهان، تحریک همسر قبل از برقراری رابطه زناشویی است. این در حالی است که بینی خیلی از همسران، بعد از قرار گرفتن در معرض بوی شدید، ظرف چند دقیقه، اشباع می‌شود و از یک زمان به بعد، آنها به جای لذت بردن از بوی عطر یکدیگر، دچار سردرد یا علائم آلرژی مانند عطسه، سرفه، خارش گلو و آبریزش بینی خواهند شد. از این‌رو، استفاده از بادی‌اسپلش در چنین مواردی می‌تواند چاره‌ساز باشد. عطر حاصل از بادی‌اسپلش‌ها، سبک، خنک و ملایم است. به همین دلیل شما می‌توانید بدون دغدغه کنار همسرتان از چنین محصولی کمک بگیرید. به عقیده متخصصان حوزه سلامت جنسی، محرک‌های بویایی کنار محرک‌های تصویری، می‌توانند به روابط زناشویی زن و شوهر‌هایی که شروع رابطه برای آنها سخت است یا دچار سردی و یکنواختی در رابطه‌شان شده‌اند، کمک زیادی بکنند.

    بهبود روابط جنسی و زناشویی با استفاده از بادی اسپلش

    اصولا هر محصولی که در ظاهر شما تاثیر بگذارد بر رابطه جنسی و زناشویی شما نیز موثر خواهد بود. بادی اسپلش ها هم از این مزیت بهره می برند؛ یک بدن معطر، خوش بو و براق قطعا جذابیت ویژه ای را در شما ایجاد خواهد کرد. همچنین لازم به ذکر است که مطابق با تحقیقات صورت گرفته؛ یک بوی مطلوب سبب تحریک شریک جنسی و ایجاد رابطه جنسی می شود.

    چند نکته کاربردی بادی اسپلش

    • حواستان به این نکته هم باشد که به دلیل اشتعال‌ زا بودن ترکیبات موجود در بادی‌ اسپلش‌ها، آنها را در محیط‌های گرم یا نزدیک آتش و حرارت قرار ندهید.
    • بادی‌اسپلش‌ها را در دسترس کودکان قرار ندهید. اسپری کردن ناخواسته این محصولات در چشم یا دهان آنها، می‌تواند سلامتشان را به خطر بیندازد.
    •  ماندگاری بوی بادی‌اسپلش‌ها، بسیار کمتر از ماندگاری بوی عطرها و ادکلن‌هاست. بوی بادی‌اسپلش فقط حدود ۴۵ تا ۶۰ دقیقه روی بدن می‌ماند. اگر دنبال ماندگاری بیشتر هستید، باید استفاده از محصول را هر ۱ ساعت یکبار، تمدید کنید.

    حتما بعد از خواندن مقاله بادی اسپلش نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید. تا در پست های بعدی از آن ها استفاده کنیم.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطلب پیشنهادی

    ادکلن زنانه چی بزنیم؟

    این روزها علاوه بر پوشاک مناسب و آرایش ملایم ، خانوم ها باید به بوی …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.