قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » دنیای مد » انواع مدل لباس سرهمی دخترانه
فروشگاه اینترنتی ایلیار
مدل سرهمی زنانه
مدل سرهمی زنانه

انواع مدل لباس سرهمی دخترانه

  • امروز در بخش انواع مدل لباس زنانه انواع مدل های سرهمی دخترانه زنانه مجلسی و راحتی را آماده کرده ایم که این سرهمی ها برای بزرگترها امروز به یک تیپ خاص تبدیل شدند و دوباره مد هستند.

    مدل لباس سرهمی مجلسی از انواع مدل های زیبا و شیک لباس مجلسی زنانه و دخترانه هستند که این مدل لباس ها تنوع زیادی دارند و برای خانم های جوان می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی باشند و اگر شما تصمیم گرفته اید با ظاهر و تیپی متفاوت در مجلس حضور پیدا کنید این مدل لباس ها می توانند برای شما انتخاب ایده آل و مناسبی باشند.

     مدل لباس سرهمی دخترانه
    مدل لباس سرهمی دخترانه

    لباس های مجلسی زنانه طرح های شیک و متفاوتی دارند و در انواع مدل های تاپ و دامن و لباس های سرهمی و پیراهن های مجلسی و … موجود هستند و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی و مجلسی که دعوت شده اید لباس مجلسی مناسبی را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

    مدل سرهمی جدید
    مدل سرهمی جدید

    به طور کلی لباس سرهمی ها را میتوان به دسته های زیر تقسیم کرد:

    1. سرهمی مجلسی : که با پارچه های مجلسی و کار شده یا سنگین رنگی تری دوخته میشوند مثل گیپور یا کرب و ترکیب آن با تور
    2. سرهمی خانگی : سرهمی های خانگی اغلب با پارچه های خنک و نخی تهیه میشوند گل گشاد تر هستند و راحت
    3. سرهمی تابستانه : این سرهمی ها از جنس های خنک و اغلب بدون آستین یا با آستین کوتاه تهیه میشوند
    4. سرهمی زمستانه : سرهمی های جین یا کتان که از زیر آن یک بلیز یا شومیز و یا از روی آن یک کت یا پلیور ظریف پوشیده میشود.

    با دیدن این نوشته حتما متوجه خواهید شد چطور میتوان یک سرهمی ساده را کمی تزیین به یک سرهمی مجلسی شیک و ساده تبدیل کرد .

    مدل سرهمی
    مدل سرهمی

    سرهمی لی

    شاید خیلی ها فکر کنند سرهمی فقط مناسب بچه هاست و برای بزرگترها مناسب نیست ، با دیدن عکس های این نوشته در مجله اینترنتی ایلیار حتما نظر شما عوض خواهد شد ، زیرا متوجه میشوید سرهمی ها فقط همان شلوار بند دار های لی زمان بچگی ما نیستند و مدل های بسیار زیاد و متنوعی از سرهمی های زنانه و دخترانه وجود دارند که حتی میتواند یک گزینه خاص و متفاوت برای لباس مجلسی باشد.

    نوستالژیک ترین لباس سرهمی همان سرهمی ها لی همیشگی هستند که هر کدام ما در کود

    مدل سرهمی جین
    مدل سرهمی جین

    کی یک بار تجربه پوشیدن آن را داشته ایم . این تیپ برای دختر خانم های جوان همچنان می تواند یک تیپ خاص و شیک محسوب شود . سرهمی لی زنانه را در تابستان با یک شومیز حریر یا تی شرت اسپورت و در زمستان با یک پلیور ظریف از روی آن ست کنید

     

    یک چیزی در مورد انواع مختلف سرهمی وجود دارد و آن این است که همه سلیقه ها جسارت پوشیدن لباس هایی با این سبک خاص و متفاوت را ندارند ، عوضش این تیپ ها جان میدهد برای خاص پسند ها و کسانی که همیشه دوست دارند و تیپ و ظاهر متفاوتی داشته باشند ، به علاوه تیپ های سرهمی بیشتر مناسب ساپورت پوشان است ، اما این قاعده کلی استثنا هم دارد ، در همین نوشته میتوانید سرهمی هایی پیدا کنید که کاملا خانومانه و شیک و مجلسی است و همه سلیقه ها را هم راضی میکند .

    سرهمی لی 
    سرهمی لی

    سرهمی مجلسی

    اغلب مدل های سرهمی مجلسی برعکس نوع اسپورت و دخترانه آن آزاد و بدون آستین هستند اما اگر دوست دارید لباس پوشیده تری برای مجالس تهیه کنید میتوانید سرهمی خود را با یک شومیز یا بلوز آستین بلند ست کنید ، بلوز های آستین پفی یا کلوش ترکیب زیبا ، دوست داشتنی و کلاسیکی با سرهمی ها می سازند

    لباس های مجلسی سرهمی می توانند باعث متفاوت به نظر رسیدن ظاهر و تیپ خانم ها شوند. لباس های سرهمی برای خانم ها با اندام های مختلف مناسب هستند و این مدل لباس ها در انواع طرح های ساده و طرح دار موجود هستند و شما می توانید از بین این مدل های متنوع لباس سرهمی که با فرم اندام تان مطابقت دارد را برای پوشیدن انتخاب کنید.
    اگر شما تمایل دارید که ظاهر و استایل کلاسیک خود را حفظ کنید بهتر است به همراه لباس های سرهمی یک کت بلیزر هم بپوشید.

    اگر بخواهیم مجلسی ترین پارچه ها را نام ببریم حتما ساتن در کنار گیپور و تور و حریر در صدر جدول قرار خواهند گرفت ، بنابریان اگر قصد تهیه یک سرهمی برای مجالس رسمی تر مثل عروسی و … را دارید ساتن یک گزینه پرقدرت در این زمینه خواهد بود .

    مدل لباس سرهمی مجلسی
    مدل لباس سرهمی مجلسی

    سرهمی اسپرت دخترانه شیک

    لباس های سرهمی برای دختران جوان می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی باشند. لباس های سرهمی دخترانه در انواع مدل ها با پارچه گیپور و حریر و لی و … دوخته می شوند. اگر شما تمایل دارید که با تیپ اسپرت در مجالس مختلف حضور پیدا کنید بهتر است لباس های سرهمی با پارچه لی و یا کتان را برای پوشیدن انتخاب نمایید و اگر تمایل دارید تیپی ساده و رسمی داشته باشید لباس های سرهمی با پارچه های ریون و گیپور و حریر و … می توانند برایتان انتخاب ایده آل و مناسبی باشند.

    سرهمی اسپرت
    سرهمی اسپرت

    بزرگترین مزیت آنها این است که در هر فصلی هر تیپی با آنها می توانید بزنید. از تیپ اسپرت با یک تیشرت و کتونی تا یک تیپ خانمانه با کفش پاشنه بلند و شومیز.

    هم زیر آن می توانید بالاپوش تان را بپوشید و هم روی آن. خوبیه سرهمی ها این است که چون تا بالا یکدست هستند، شما را کشیده و قدبلند نشان می دهند زیر آنها می توانید یک تیشرت تنگ یا گشاد، بلوز آستین بلند یا آستین کوتاه، یقه اسکی چسبان یا حتی شومیز و تاپ بپوشید

    سرهمی رو با ژاکت پشمی بلند بپوشید

    لباس های بافتنی در فصل های سرد سال همیشه جزو گزینه های اولند. پس در فصل زمستان یا پاییز می تونید سرهمی های جین رو همراه با ژاکت پشمی گرم و نرم بپوشید.

    روی سرهمی ها می توانید ژاکت های ظریف یا کت های اسپرت بلیزر بپوشید کفشتان را متناسب با بالاپوش انتخاب کنید. کفش پاسنه بلند یا نبم بوت یا چکمه، حتی کفش عروسکی و کتونی.

    اگر دوست دارید پایین شلوار را تا کنید، کمی در کوتاه نشان دادن قد تاثیر دارد ولی ارزش داشتن یک استایل خاص را هم دارد اگر سرهمی شما جین است برای کفش و بالاپوش از رنگهای شاد مثل قرمز استفاده کنید و آنها را با هم ست کنید.

    سرهمی شیک
    سرهمی شیک

    اگر می خواهید شیک تر شود کفش و بالاپوش سرمه ای یا شتری انتخاب کنید به زودی پاییز و زمستان هم سر می رسد، سرهمی جین، با یک یقه اسکی یا پیراهن چهارخانه و نیم بوت پاشنه دار خریداری کنید شما با سرهمی یا اورال جین هزاران تیپ متفاوت می توانید داشته باشید.

    از آنجایی که معمولا سرهمی ها یک لباس جذب و بدن نما هستند و پوشیدن این لباس ها راحتی خانم ها را محدود میکند میتوان توصیه کردن در قسمت شوار سرهمی به جای شوار های جذب از شلوار های دمپا گشاد و یا حتی دامن شلواری استفاده شود .

    مدل سرهمی زنانه
    مدل سرهمی زنانه

     

    اگر میخواهید بدانید بهتر است سرهمی مجلسی خود را چه مدل کیف و کفشی ست کنید میتوان گفت بهتر است سرهمی های لخت و مجلسی و دمپا گشاد را با کیف رسم و کفش پاشنه بلند ست کنید و از می خواهید از مدل های اسپرت سرهمی مثل سرهمی های لی استفاده کنید توصیه ما کیف و کفش اسپرت و دخترانه است .

    لباس های سرهمی به انگلیسی جامپ سوییت Sweet Jump نامیده میشود و در فرهنگ اروپایی رایج تر و دارای انواع متفاوت تری است. این لباس ها بیشتر به عنوان یک لباس راحت در تفریح و کنار ساحل مورد استفاده قرار میگیرد.

    مدل سرهمی زنانه
    مدل سرهمی زنانه

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    مطلب پیشنهادی

    مدل روسری Fendi زنانه

    جدیدترین مدل روسری Fendi زنانه

    در مطلب قبل از مجله اینترنتی ایلیار ، جدیدترین مدل روسری برایتان قرار دادیم. امروز قصد داریممدل روسری …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.