قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » آرایش و زیبایی » آرایش صورت » اسفنج آرایشی تخم مرغی ابزاری کاربردی
فروشگاه اینترنتی ایلیار
 استفاده از اسفنج آرایشی
 استفاده از اسفنج آرایشی

اسفنج آرایشی تخم مرغی ابزاری کاربردی

  • امروز در بخش آرایش و زیبایی قصد داریم شما رو با اسفنج آرایشی تخم مرغی آشنا کنیم با این وسیله هم چون یک آرایشگر حرفه ای می توانید خودتان را آرایش کنید.

    پد آرایشی
    پد آرایشی

    نحوه پخش کردن کرم پودر روی صورت، راز داشتن یک آرایش زیبا و شیک است. اگر می خواهید در این کار موفق و خوب عمل کنید، از ابزارهای این کار مثل پد تخم مرغی کمک بگیرید. در این مطلب نحوه کار با پد تخم مرغی که ساده تر از هر پخش کننده آرایشی است، توضیح داده شده.

     استفاده از اسفنج آرایشی
    استفاده از اسفنج آرایشی

    برای داشتن آرایشی بدون نقص و یکدست، استفاده از پد‌های آرایشی بسیار کاربرد دارد. پد پنکیک جزو پرکاربردترین تجهیزات آرایشی صورت است که امکان می‌دهد مواد آرایشی در کل صورت پخش شوند. هر چند وقت یک بار ممکن است محصول آرایشی جدیدی طراحی شود که سبک و روش آرایش را تا مدت های مدید تغییر داده و تحت تاثیر خود قرار دهد. یکی از محصولات جدیدی که این روزها چنین تاثیری داشته و اکثر آرایشگران را به استفاده از آن ترغیب کرده، استفاده از اسفنج آرایشی تخم مرغی و یا اشکی است.

    اسفنج های آرایشی تخم مرغی
    اسفنج های آرایشی تخم مرغی

    به گزارش مجله اینترنتی ایلیار این اسفنج آرایشی ابتکاری و غیر پلاستیکی توسط یکی از آرایشگران هالیوودی به نام ریا آن ابداع شده است، هدف وی از ابداع این اسفنج ایجاد فرصتی برای خانم ها برای انجام یک آرایش حرفه ای در منزل است. شما می توانید از این اسفنج های آرایشی در زدن کرم پودر، کانسیلر و پودر استفاده کنید.

    سبک آرایش هر روز در حال تغییر است و لوازم استفاده از آن نیز تغییر کرده است. پدهای آرایشی یکی از ابزارهای و اکسسوری‌های لوازم آرایشی است که جهت پخش مواد آرایشی به‌صورت یکنواخت روی صورت خواهد بود. پد آرایشی جهت پخش مواد آرایشی روی صورت کاربرد دارد. دستیابی به نتیجه بی عیب و نقص در هر پایه آرایشی، کرم پودر و یا حتی رژگونه های کرمی با این اسفنج منحنی میسر است.

    قسمت تیز این اسفنج به راحتی می‌تواند به نواحی که دسترسی به آن سخت است دسترسی پیدا کند و چهره تان را برای یک آرایش زیبا آماده کند. این پدها از بافت سبکی و نرمی برخوردار است که همین عامل جزو مزیت این محصول به‌شمار می‌رود چرا که پوست جزو حساس‌ترین عضو به‌شمار می‌رود که باید به سلامت آن اهمیت داد. این محصول از اسفنج نرم تهیه شده که کاملا نرم است که به پوست آسیبی وارد نمی‌کند.

    پدهای آرایشی تخم مرغی، روش جدید آرایشگران برای پخش کردن کرم پودر و … روی صورت

    چرا استفاده از اسفنج های تخم مرغی جالب است؟
    به دلیل اینکه شما این اسفنج ها را پیش از استفاده مرطوب می کنید و در نتیجه آب رسانی بیشتری به پوست می شود. برای پوست های حساس و پوست هایی که دارای التهاب و جوش هستند، استفاده از اسنفج های تخم مرغی ایده خوبی محسوب می شود، چرا که در حین زدن محصولات آرایشی، ملایمت بیشتری دارند. در این مطلب با نکات بسیار خوبی در حین استفاده از اسفنج های آرایشی تخم مرغی و یا اشکی آشنا خواهید شد

    اسفنج آرایشی تخم مرغی
    اسفنج آرایشی تخم مرغی

    اسفنج آرایشی تخم مرغی

    • اگر قبل از استفاده آن را مرطوب کنید، پوست شما را آب رسانی می کند. این پدها برای پوست های حساس، ملتهب و مستعد جوش و لک بسیار مناسب بوده زیرا جنس اسفنج این پد بسیار نرم و لطیف است، پوست را تحریک نمی کند و به هیچ عنوان تکه تکه نمی شود.
    • مناسب برای دور چشم وبینی کانتور کردن بینی و سیاهی زیر چشم.
    • اسفنج آرایشی تخم مرغی خود را خیس کنید و آن را فشار دهید تا آب های اضافی آن خارج شود، هنگام استفاده، اسنفج تنها باید مرطوب باشد. به یاد داشته باشید، شما پدی می خواهید که مرطوب باشد نه خیس.
    • کرم پودر را به پشت دست خود زده یا روی سطح صافی بمالید و قسمت انتهایی و مسطح اسفنج را به پشت دست بزنید.
    • زدن کردم پودر با اسفنج را می توانید با حرکات ضربه ای انجام دهید و نیازی به فشار شدید روی پوست نیست. لازم نیست به پوست ضربه های شدیدی بزنید، پد این کار را برای شما انجام می دهد!
    • با استفاده از انگشت حلقه، کانسیلر را به سیاهی زیر چشم زده و با استفاده از قسمت بالایی و نوک اسفنج آن را به آرامی پخش کنید.
    • برای استفاده از پودر، اسنفج را آغشته به پودر فیکساتور بی رنگ کرده و آن را به پوست بزنید تا کانسیلر و کرم پودر شما ثابت بماند.
      پس از هر بار استفاده از اسفنج آرایشی ، آن را با یک ماده پاک کننده مایع یا جامد شستشو دهید.
    • کرم پودر را پشت دست بزنید و با انتهای پد آرایشی تخم مرغی آن را برداشته و به صورت بزنید
    • زدن پد به صورت به شکل حرکات ضربه ای
    • استفاده از قسمت نوک تیز پد برای پخش کانسیلر زیر چشم

     نحوه تمیز کردن اسفنج های آرایشی

    اما اغلب اوقات مهم تر از خود اسفنج، نحوه نگه داری و تمیز کردن اسفنج ها است.

    تمیز کردن اسفنج های آرایشی

    • اسفنج‌ ها را در یک فنجان آب ولرم و نصف فنجان سرکه فرو ببرید و بگذارید یک ساعت تمام در آن بماند.
    • اسفنج ها را با مقداری شامپو بچه با ملایمت بمالید تا تمام پودر و رنگ و گرد و غبار موجود در آن خارج شود.
    • اسفنج را با آب جاری خوب آبکشی کنید و بگذارید یک روز بماند تا کاملا خشک شود. سپس آن را درون یک کیسه پلاستیکی تمیز قرار دهید و به مدت یک روز داخل فریزر بگذارید تا از کشته شدن تمام انواع باکتری های موجود در آن مطمئن شوید. حالا می توانید فوراً از آن ها استفاده کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطلب پیشنهادی

    بهترین عطر پاییزی زنانه

    خوشبوترین و بهترین عطر پاییزی زنانه کدام هست؟

     عطر پاییزی زنانه بالاخره فصل زیبای پاییز هم داره فرا میرسه و از گرمای وحشتناک هوا کم …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.