قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » وب مستر » گرافیک » برنامه InShot ویرایشگر حرفه ای برای اینستاگرام
فروشگاه اینترنتی ایلیار
برنامه ویرایش ویدیو در اینستا

برنامه InShot ویرایشگر حرفه ای برای اینستاگرام

  • به نظرم من بهترین برنامه ادیت فیلم توی موبایل برنامه Inshot هست و استفاده ازش خیلی راحته. هم برای اندروید و هم برای ایفون هم هستش امیدوارم به دردتون بخوره. در ادامه با مجله اینترنتی ایلیار همراه باشید

    آیا تاکنون با برنامه ویرایشگر فیلم InShot کار کرده‌اید؟ در این بخش شما را با برنامه ویرایشگر فیلم InShot Video Editor & Video Maker آشنا خواهیم کرد.

    برنامه های زیادی در زمینه ویرایش فایل های ویدیویی برای گوشی های اندرویدی منتشر شده‌اند، اما به نظر می‌رسد برنامه ویرایشگر فیلم InShot توانسته موفقیت‌های زیادی را کسب کند.

    این برنامه Inshot  کاربردی به شما در زمینه تولید راحت ویدیو، ویرایش فایل های ویدیویی برای اشتراک‌گذاری در یوتیوب، اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی، کمک خواهد کرد.

    وقتی در دنیایی که با اینستاگرام، تلگرام و باقی‌ دوستان… احاطه شده‌ایم و مدام از خود سلفی می‌گیریم، نیاز شدید به یک اپ ویرایشگر عکس و ویدیو احساس می‌شود.

    استارت‌آپ‌های زیادی این کمبود را فهمیدند و زیرکانه برنامه‌های مختلفی برای رفع این نیاز بشر ارایه دادند. یکی از این‌ها کمپانی InShot است که برنامه‌ای به‌همین نام را طراحی کرده و در فروشگاه اپ‌استور و پلی‌استور قرار داده است.

    وقتی وارد این اپ می‌شوید، تصویر زیبایی از یک ساختمان در ناکجاآباد را مشاهده می‌نمایید.

    در پایین برنامه inshot سه بخش: ویدیو، تصویر و کالج را می‌بینید.

    هر کدام را که لمس کنید، کار حرفه‌ای‌تان آغاز می‌شود. از قلم نیافتد که اگر به اینترنت متصل باشید، قسمتی به‌نام «متریال» هم ناگهان ظاهر خواهد شد!

    از جمله نرم‌افزار‌هایی که تقریباً در تمامی گوشی‌های اندرویدی یافت می‌شود، نرم‌افزار‌های مربوط به ویرایش عکس و ویدئو می‌باشد.

    یکی از بهترین نرم‌افزار‌های این حوزه، “InShot Video Editor” می‌باشد که شما می‌توانید جدیدترین نسخه آن را از پلی استور دریافت کنید.

    این نرم‌افزار امکانات مختلفی همچون برش عکس، ساخت اسلاید شو، اضافه کردن آهنگ به فیلم، برش دادن فیلم، اضافه کردن استیکر، فیلتر و افکت و… را فراهم می‌سازد.

    در این مقاله می‌خواهیم شما را با قسمت‌های مختلف این نرم‌افزار آشنا کرده و آموزش‌هایی را پیرامون آن ارائه دهیم.

    شروع آموزش کار با برنامه InShot 

    ۱٫ پس از اجرای نرم‌افزار، صفحه‌ای را مشاهده خواهید کرد که شامل سه بخش اصلی “Video”، “Photo” و “Collage” می‌باشد که به ترتیب جهت دسترسی برای ویرایش عکس، فیلم و کلاژ کردن (ترکیب تصاویر) می‌باشد. با لمس کردن هر گزینه، پنجره‌ای جهت صدور مجوز دسترسی به فایل‌هایتان نمایش داده می‌شود که باید روی گزینه Allow ضربه بزنید.

    برنامه inshot
    برنامه inshot

    ۲٫ با لمس کردن آیکون “چرخ دنده” در تصویر شماره قبل، به بخش تنظیمات منتقل خواهید شد. در این بخش می‌توانید زبان نرم‌افزار را تغییر داده و سایر تنظیمات سفارشی را اعمال کنید.

    • Language: تغییر زبان نرم‌افزار
    • Add Tags: فعال/غیر فعال کردن قابلیت اضافه کردن برچسب به تصاویر/فیلم‌های ویرایش شده
    • Restore Purchases: مربوط به خرید نرم‌افزار که مربوط به کاربران ایرانی نمی‌شود.
    • Instagram: دسترسی و اشتراک‌گذاری مستقیم در اینستاگرام

    ۳٫ با رفتن به بخش ویرایش فیلم، تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد.

    • Trim: برش دادن قسمت دلخواه فیلم
    • Music: اضافه کردن موزیک به فیلم
    • Filter: اضافه کردن فیلتر و زیباسازی ویدئو
    • Sticker: اضافه کردن استیکرهای مختلف روی فیلم
    • Text: اضافه کردن متن روی فیلم
    قالب اینستاگرام
    قالب اینستاگرام

    ۴٫ با کمک ویژگی Slideshow، می‌توانید به ساخت اسلاید شو پرداخته و سرعت نمایش هر تصویر را به تفکیک مشخص کنید.

    ۵٫ اضافه کردن بک گراند به فیلم‌هایتان نیز با این نرم‌افزار امکان‌پذیر است.

    ۶٫ تنظیم سرعت پخش فیلم با نوار لغزنده

    ۷٫ بخشی از فیلتر‌ها و امکانات زیباسازی عکس و فیلم را در مشاهده می‌کنید:

    جالب است بدانید که قابلیت برش دادن قسمت‌های دلخواه و تنظیم سایز فیلم و عکس نیز با این نرم‌افزار امکان‌پذیر است. (قسمت  Convas یا بوم)

    ۹٫ بعد از انجام ویرایش‌هایتان، می‌توانید خروجی عکس یا فیلم را مشاهده کرده و آن را به صورت مستقیم ذخیره یا در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

    ۱۱٫ با انتخاب کردن گزینه “Music” در تصویر قبل، می‌توانید افزون بر انتخاب موزیک از داخل گوشی، موزیک‌های پیشنهادی و آنلاین را نیز مشاهده کنید.

    همانطور که متوجه شدید، InShot یک نرم‌افزار مناسب جهت ویرایش فیلم‌ ها و عکس‌هایتان بوده و امکانات مناسبی را ارائه می‌دهد.

    کالج Collage در برنامه InShot 

    بعد از کلی گشت‌و‌گذار در InShot به بخش کالج رسیدیم. با لمس این قسمت می‌توانید چند عکس را انتخاب کنید و با آن‌ها دست توی دست به‌ سمت اصل مطلب (میزکار) بروید!

    گزینه‌های تکراری مانند تغییر اندازه تصویرها، بلورکردن، فیلترها، استیکرها، اضافه‌ کردن متن، گذاشتن فریم و چرخاندن تصاویر وجود دارند. پس برای جلوگیری از تکرار مکررات از این بخش‌ها فاکتور می‌گیریم.

    در فیلد Layout قادرید عکس‌های‌تان را در قاب‌های مختلف جا دهید و مطمئن باشید که این کار با بالاترین سرعت ممکن رخ می‌دهد. البته این چیدمان‌ها آنقدر تکراری و ساده بودند .

    قسمت Border این امکان را به‌شما می‌دهد تا مساحت عکس‌ها را (نسبت به تصویر کلی) کم یا زیاد کنید. با این‌کار می‌توانید فضای خالی بین تصاویر را با پس‌زمینه بلور یا گل‌گلی پر کنید!

    در کل باید بگوییم که این قسمت بیش‌ از‌ حد خسته‌کننده است!

    وقتی ویرایش‌ کردن شما تمام شود، قادرید آن را در دو رزولوشن ۷۲۰P و ۶۴۰P یا هر‌کیفیتی که دل‌تان خواست ذخیره کنید. ناگفته نماند که ذخیره فایل ۷۲۰P کمی طول می‌کشد و شاید موبایل‌تان جوش بیاورد!

    بسیاری از برنامه‌ها باعث کاهش کیفیت فایل‌ها پس از ویرایش می‌شوند، اما برنامه Video Editor & Video Maker – InShot می‌تواند ثبات کیفیت را تضمین کند.

    برنامه inshot
    برنامه inshot

    جمع‌بندی برنامه Inshot

    تا این لحظه این اپلیکیشن ۵۰ میلیون دانلود داشته و امتیاز ۴٫۶ از ۵ را به خود اختصاص داده است و خوشبختانه از زبان شیرین فارسی پشتیبانی می‌کند.

    آیا از کاربران اینستاگرام هستید؟

    آیا عکس و فیلم‌های (بدون ویرایش) زیادی در گالری موبایل‌تان دارید؟

    آیا کلا از ویرایش عکس و فیلم خوش‌تان می‌آید؟

    آیا از برنامه‌های کند در زمینه ویرایش عکس و ویدیو خسته شده‌اید؟

    پس InShot را دانلود کنید.

    برنامه ویرایش ویدیو در اینستا
    برنامه ویرایش ویدیو در اینستا

    اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.ممنون که با ایلیار دات کام همراه بودید!

    میانگین امتیازات ۳ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    مطلب پیشنهادی

    فارسی سازی وردپرس

    فارسی کردن پیشخوان وردپرس

    فارسی کردن پیشخوان وردپرس فارسی کردن وردپرس میتونه با روش‌های مختلفی انجام بگیره که شاید در …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.