قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » آرایش و زیبایی » آرایش صورت » آموزش رفع خشکی ریمل در منزل
فروشگاه اینترنتی ایلیار
رفع خشکی ریمل
رفع خشکی ریمل

آموزش رفع خشکی ریمل در منزل

  • آموزش رفع خشکی ریمل در منزل
    فکر کنید ۵۰هزار تومان پول ریمل بدید بعد ۱ ماه خشک بشه. حالا با این ترفندهایی که پایی یادتون میدم ریمل خشک شده ارو احیا کنید و حالشو ببرید.
    گاهی اوقات ریمل زودتر از زمانی که انتظارش را دارید خشک می شود وآمادگی خریدن یک ریمل جدید را ندارید با این روش خیلی سریع و ساده بدون این که مجبور باشید مواد شیمیایی مضر به ریمل اضافه کنید عمر دوباره به آن بدهید و مشکل خشکی آن را رفع کنید.

    یک ریمل مخصوصا اگر جنس مرغوبی هم نداشته باشد پس از مدتی خشک و غیر قابل استفاده خواهد شد چرا که همین که برس را داخل ریمل حرکت می دهیم باعث میشود که مواد داخل ریمل در اثر اصطکاک و گرم شدن حالت مایع خود را حفظ کرده و دیگر به بدنه نچسبند تا خشک شوند بنابراین بهتر است اولا همه ی لوازم های آرایشی مایع خود از قبیل ریمل یا رژ لب و کرم پودرهای مایعی که تنها برای مجالس خاص و هر از گاهی استفاده میشود را در یخچال و بخصوص قسمت بالایی آن نگهداری کنید تا همیشه تازه و قابل استفاده باقی بمانند، رژها در اثر گرمای خانه چه در زمستان و چه تابستان خراب نشوند و ریملها نیز خشک نگردند.

    استفاده مجدد از ریمل خشک شده با ترفندهای جالب خانگی ممکن است

    ریمل ها بعد از ۳ الی ۴ ماه استفاده، به دلیل اینکه دفعات بسیاری درب شان باز و بسته می شود، باید دور ریخته شوند

    ریمل ها بعد از گذشت زمان کوتاهی خشک میشوند و این موضوع حسابی اعصاب خانم ها را خورد میکند چون مجبور میشوند ریملی که هنوز زیاد از آن استفاده نکرده اند را دور بریزند، اما صبر کنید و ریمل های خشک شده تان را دور نریزید زیرا با چند ترفند ساده و اضافه کردن موادی خاص میتوانید آن ها را احیا و قابل استفاده کنید. با مجله اینترنتی ایلیار همراه باشید.

    راه حل خشکی ریمل
    راه حل خشکی ریمل

    بهترین راه حل خشکی ریمل

    معمولا روی درب ریمل به مرور زمان با استفاده آن مقداری مواد ریمل می چسبد. ابتدا با استفاده از دستمال کاغذی و کمی وازلین درب ریمل را تمیز کنید.

     رفع خشکی ریمل با گلاب

    یکی از روش های ساده ای که باعث میشود ریمل خشک شده تان دوباره احیا و قابل استفاده شود این است که چند قطره گلاب به آن اضافه کنید و درب ان را ببندید و خوب تکان دهید.

     رفع خشکی ریمل با آب گرم

    اگر ریمل تان خیلی خشک شده است بهترین کار این است که درب آن را محکم ببندید و چند دقیقه آن را داخل ظرف آب داغ بیندازید.

    اولین راه حلی که می‌توانید استفاده کنید این است که ریمل خود را داخل یک لیوان آب گرم گذاشته و چند دقیقه‌ای صبر کنید. با این کار محتویات داخل ریمل نرم می‌شود. سپس آن را بیرون آورده و بازش کنید.

     رفع خشکی ریمل با چای داغ

    اگر این اتفاق پس از مدتی رخ داد و دیدید که ریملتان با وجود داشتن محتویات داخلش خشک و غیر قابل استفاده شده و محتویاتش به بدنه ی آن چسبیده می توانید از چند قطره چای گرم استفاده کرده و پس از آنکه چای را داخل ریمل ریختید درب آن را بسته و خوب تکان دهید و سپس به حالت خوابیده روی میز بگذارید و برای هر بار استفاده خوب آن را تکان داده و برسش را چندین و چند بار داخل و خارج کنید تا کاملا مواد جذب برس ریمل شوند.

     رفع خشکی ریمل با قطره چشم

    یک عدد قطره چشم بخرید. از قطره‌ای که قبلا باز کرده‌اید استفاده نکنید چون ممکن است باکتری‌ها در آن تجمع کرده باشند.

    معمولا روی درب ریمل به مرور زمان با استفاده آن مقداری مواد ریمل می چسبد. ابتدا با استفاده از دستمال کاغذی و کمی وازلین درب ریمل را تمیز کنید.

    در نهایت چند عدد قطره چشم داخل ریمل بریزید. تعداد قطره ها بستگی به درجه خشکی ریمل دارد. بهترین مقدار ۲ الی ۳ قطره است. سپس درب ریمل را ببندید و آن را تکان بدهید. در نهایت آن را امتحان کنید. اگر درجه غلظتش همانطور هست که می خواهید دیگر قطره به آن اضافه نکنید اما اگر کمی خشک است ۱ الی ۲ قطره دیگر به آن اضافه کنید. آنقدر این کار را تکرار کنید تا به غلظت دلخواهتان برسد.

     رفع خشکی ریمل با روغن زیتون

    اگر ریملتان با این عمل باز هم زیاد خوب نشد یکی دوقطره روغن زیتون داخل آن بریزید که این بار حتما حالت خشکی آن را برطرف خواهد کرد.

    یکی دیگر از مواد برای رفع خشکی ریمل، روغن زیتون یا روغن بادام است. کافی است ۲ تا ۳ قطره روغن زیتون را درون ریمل‌تان ریخته و آن را خوب تکان دهید. توجه داشته باشید بیشتر از چند قطره نشود.

    نکاتی راجع به ریمل

    • اگر به طور مداوم از ریمل استفاده می‌کنید برای پیشگیری از خشک شدن آن را در قسمت بالایی یخچال نگهداری کنید تا همیشه تازه بماند.
    • حتما قبل از خواب ریمل را با محلول‌های پاک کننده چشم بشوئید و تمیز کنید.
    •  قبل از ریمل زدن با روغن نارگیل یا بادام مژه‌های خود را چرب کنید و از فرمژه استفاده کنید.
    •  بعد از ۴ نهایتا ۵ ماه استفاده از ریمل آن را دور بیندازید.
    • توجه داشته باشید ریمل می‌تواند باعث عفونت‌های چشمی شود پس آن را با دیگران به اشتراک نگذارید.

    برداشتن پوشش پلاستیکی از روش های بازسازی ریمل خشک شده

    یک راه جالب برای تازه کردن ریمل خشک برداشتن درب پلاستیکی ابتدای ریمل است . برای هر بار استفاده از ریملتان به وسیله یک چاقو حلقه لاستیکی را در بیاورید. با کمال تعجب خواهید دید مقداری زیادی از ریملتان باقی مانده است.

    View this post on Instagram

    دوستای عزیزم سلامم🙋‍♀️ اگه ریملتون داره تموم میشه حتما این #ترفند و امتحان کنید. میبینید که چقدر مواد #ریمل زیر درپوش پلاستیکی وجود داره🤗💄 برداشتن پوشش پلاستیکی از روش های بازسازی #ریمل خشک شده یک راه جالب برای تازه کردن #ریمل_خشک برداشتن درب پلاستیکی ابتدای #ریمل است . برای هر بار استفاده از ریملتان به وسیله یک #چاقو حلقه لاستیکی را در بیاورید. با کمال تعجب خواهید دید مقداری زیادی از ریملتان باقی مانده است.😳😍 . اگه خوشتون اومد لایک و فالو یادتون نره 🙏 ❤ نظراتتونو تو کامنت بنویسید 👇✏ پیج رو با تگ به دوستاتون معرفی کنید 😍 ❤ Follow 👉 🆔️ @iliyarBlog Follow 👉 🆔️ @iliyarFun . 🌐 http://www.iliyar.com #زیبایی #دخترونه #فالو_کن #بلاگر #آرایشی #اکسپلور #ترفند #ریمل #ترفند #آرایش #زیبایی #دخترانه #اکسپلور #بلاگر

    A post shared by iliYar♡فروشگاه آنلاین ایلیار (@iliyarblog) on

    رفع خشکی ریمل
    رفع خشکی ریمل
    اگر شما نیز راه حلی می‌شناسید که با کمک آن می‌توان ریمل خشک را احیا و دوباره استفاده کرد، خوشحال می‌شویم آن را از طریق بخش ارسال نظر در پایین همین صفحه با ما و سایر کاربران ستاره به اشتراک بگذارید. آموزش رفع خشکی ریمل در منزل

    اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. ممنون که با مجله اینترنتی ایلیار همراه بودید!

    خوشحال میشویم صفحه اینستاگرام ایلیار را دنبال کنید .

    هم چنین در صورت تمایل از فروشگاه اینترنتی ایلیار دیدن کنید.

    View this post on Instagram

    سلام ملیکون❤ فکر کنید ۵۰هزار تومان #پول #ریمل بدید بعد ۱ ماه خشک بشه.😭😢 حالا با این #ترفند ی یادتون میدم #ریمل_خشک_شده ارو احیا کنید و حالشو ببرید.🙃😊 . #ریمل ها بعد از ۳ الی ۴ ماه استفاده، به دلیل اینکه دفعات بسیاری درب شان باز و بسته می شود، باید دور ریخته شوند و این موضوع حسابی اعصاب #خانم ها را خورد میکند چون مجبور میشوند ریملی که هنوز زیاد از آن استفاده نکرده اند را دور بریزند، اما صبر کنید و ریمل های خشک شده تان را دور نریزید زیرا با چند #ترفند ساده و اضافه کردن موادی خاص میتوانید آن ها را احیا و قابل استفاده کنید . . . . ❤رفع #خشکی_ریمل با آب گرم❤ . اگر ریمل تان خیلی خشک شده است بهترین کار این است که درب آن را محکم ببندید و چند دقیقه آن را داخل ظرف آب داغ بیندازید. اولین راه حلی که می‌توانید استفاده کنید این است که #ریمل خود را داخل یک لیوان آب گرم گذاشته و چند دقیقه‌ای صبر کنید. با این کار محتویات داخل ریمل نرم می‌شود. سپس آن را بیرون آورده و بازش کنید. . . ❤رفع خشکی ریمل با #گلاب❤ . یکی از روش های ساده ای که باعث میشود ریمل خشک شده تان دوباره احیا و قابل استفاده شود این است که چند قطره #گلاب به آن اضافه کنید و درب ان را ببندید و خوب تکان دهید شما با چ روشی ریمل هاتو نو میکنید؟⁉️ اگه خوشتون اومد لایک و فالو یادتون نره 🙏 ❤ نظراتتونو تو کامنت بنویسید 👇✏ پیج رو با تگ به دوستاتون معرفی کنید 😍 ❤ . Follow 👉 🆔️ @iliyarBlog Follow 👉 🆔️ @iliyarBlog . 🌐 http://www.iliyar.com . . —————————————— #زیبایی #دخترونه #فالو_کن #بلاگر #آرایشی #اکسپلور #ریمل #ترفند #گلاب #خانه_داری #ریمل_خشک #زنانه

    A post shared by iliYar♡فروشگاه آنلاین ایلیار (@iliyarblog) on

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطلب پیشنهادی

    بهترین عطر پاییزی زنانه

    خوشبوترین و بهترین عطر پاییزی زنانه کدام هست؟

     عطر پاییزی زنانه بالاخره فصل زیبای پاییز هم داره فرا میرسه و از گرمای وحشتناک هوا کم …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.