قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » آرایش و زیبایی » آرایش صورت » آشنایی با محصولات هدی بیوتی Huda Beauty
فروشگاه اینترنتی ایلیار

آشنایی با محصولات هدی بیوتی Huda Beauty

  •  بیوگرافی هدی بیوتی

    هدا موسس این برند در رابطه با سابقه و نحوه راه اندازی برند لوازم آرایشی خود توضیح میدهد
    من در امریکا به دنیا آمدم و بزرگ شدم و در دانشگاه فاینانس (Finance) درس خواندم. سپس برای کار به امارات و دبی آمده و مشغول به کار شدم در جایی که به وال استریت دبی معروف است. اما در زندگی همیشه کمبود چیزی را حس میکردم که شاید علاقه همیشگی من به آرایش و زیبایی بود. بعد از گذراندن دوره های آموزش آرایش و زیبایی در آمریکا و زیر نظر برترین اساتید، مدل ها و برند های معروف شروع به وبلاگ نویسی و فعالیت در زمینه زیبایی و آرایش کردم تا اینکه در نهایت با کمک خواهران خود برند هدی بیوتی را راه اندازی کردیم.
    هدی کتان ( معروف به “هدی بیوتی”) بر اساسِ رده بندیِ مجله هارپر، پولسازترین بلاگر و تاثیر گذارِ (اینفلوئنسر) اینستاگرام در سال ۲۰۱۷ شناخته شده است. در این مقاله تصمیم گرفتیم شما را با این خانم و دلیل موفقیتش که یکی از برترین بیزنس ومن ها در خاورمیانه شناخته شده است، بیشتر آشنا کنیم.

    هدی در خانواده ای عراقی و مسلمان در آمریکا به دنیا آمد و بزرگ شد، بعد از اینکه پدرش پیشنهاد استادی در دانشگاهی در شارجه امارات رو قبول کرد به این کشور مهاجرت می کنند و در حال حاضر با همسر پرتغالی و دخترش “نورا” در دبی سکونت دارند و خواهرش مونا صمیمی ترین دوست و مدیر برنامه های اوست.

    هدی بیوتی Huda Beauty
    هدی بیوتی Huda Beauty

    زندگی حرفه ای

    هدی در کالیفرنیا دوره‌های آرایشگری رو پشت سر گذاشت و در سال ۲۰۱۰ نوشتن در وردپرس را به عنوانِ یک بلاگر زیبایی‌ شروع کرد. او با اشتراک گذاری ویدئو‌هایِ آموزشی و تجربیاتِ واقعی‌ و صادقانه خودش از محصولات آرایشی‌ بهداشتی و یا خدمات مراقبت از پوست، در یوتیوب ( با حدودِ ۲ میلیون فالوئر) و بعد از آن در اینستاگرام ( ۲۰ ملیون فالوور) خود را در صنعت زیبایی مطرح کرد. برجسته ترین هنر هدی در طراحی ابروست که شهرت زیادی برای او به ارمغان آورده است. هدی موفق شد در سالِ ۲۰۱۳ برندِ محصولاتِ آرایشی‌ به نامِ خودش (Hudabeauty) را ثبت و ارائه کند.

    محصولات هدی بیوتی

    انواع مژه های مصنوعی که طراحی آنها توسط هدی انجام شده است، به همراه چسب مخصوص آن ها، اولین محصولات این برند آرایشی بود، که با استقبال زیادی، چه در خرید آنلاین و چه در فروشگاه هایی مانند سفورا ( ارائه دهنده تمام برند های آرایشی) روبه رو شد. این محصول عنوان پرفروش ترین محصول آرایشی در خاورمیانه را به خود اختصاص داد.

    مژه مصنوعی هدی بیوتی
    مژه مصنوعی هدی بیوتی

    یکی از مواردی که باعث موفقیت هدی در این بیزنس شده است به روز بودن او و محصولاتش و حتی پیش بینی مد و ترندهای آینده بود. با وجود اینکه رژ های مات (هدی بیوتی و برند های دیگر مانند کایلی جنر و کیم کارداشیان وست) بسیار محبوب ، مد روز و مورد استفاده بودند، هدی بیوتی از کالکشن رژ های مایع براق خودش رونمایی کرد و باب جدیدی را در آرایش لب و زیبا و حجیم نشان دادن آن باز کرد.

    لوازم آرایشی با کیفیت
    لوازم آرایشی با کیفیت

    پلت سایه “رز گلد” و “دزرت داسک” و همچنین پلت هایلایترهای هدی بیوتی جزء منحصر به فردترین و محبوبترین کالکشن رنگ ها بین بلاگرها و آرایشگران است.

    اما محصولی که خود او از همه بیشتر بر روی آن وقت گذاشته و به آن علاقه مند است، کالکشن وسائل طراحی ابرو در همکاری با Tweezerman است.

    محصولات هدی بیوتی
    محصولات هدی بیوتی

     امروزه مد و زیبایی مورد توجه طیف وسیعی از مردم به ویژه زنان و جوانان است. از همین رو محصولات آرایشی بهداشتی بخش گسترده ای از سبد خرید هر خانوار را تشکیل می‌دهد. در میان لوازم آرایشی، نوع و کیفیت کرم پودر به دلایل زیر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است:

    • سلامت پوست (تماس مستقیم کرم پودر با پوست)
    • تاثیر کرم پودر خوب بر جلوه بهتر سایر لوازم آرایشی
    • زیرسازی مناسب کرم پودر نقش بسزایی در رضایت‌مندی بیشتر از آرایش صورت دارد

    انواع کرم پودر برای انواع پوست

    انواع کرم پودر به شکل های کاسه ای، پالتی، پمپی و تیوپی عرضه می‌ شود. در این بین، موس صورت نیز از انواع کرم پودر به شمار می‌ رود که ساختاری سبک و ظاهری بین کرم پودر و پنکیک دارد.

    کرم پودر برای پوست خشک: این نوع پوست تحریک پذیری بالایی دارد و به دلیل عدم چربی کافی، تیره به نظر می‌رسد. افراد با پوست خشک بهتر است از کرم پودرهای مایع با پایه روغنی استفاده کنند.

    کرم پودر برای پوست چرب: این نوع پوست دارای منافذ متعددی است و براق به نظر می‌ رسد. انتخاب کرم پودر مناسب از آن جهت برای این افراد اهمیت دارد که در صورت انتخاب نادرست کرم پودر، سبب تشدید چربی و جوش های پوستی می‌ شود. کرم پودر های جامد یا مایع انتخاب مناسبی برای این افراد است.

    کرم پودر برای پوست نرمال: از آنجایی که این نوع پوست، ایده آل ترین نوع پوست است که میزان چربی و آب متعادلی دارد، تقریبا از هر نوع کرم پودری می توان استفاده کرد.

    کرم پودر برای پوست مختلط: یکی از انواع شایع پوست است که در آن گونه‌ها خشک و تمام بخش Tصورت (پیشانی،بینی و چانه) چرب است. افراد دارای این نوع پوست باید از دو کرم پودر مختلف، برای دو فصل گرم و سرد استفاده کنند. کرم پودر مایع با بیس (پایه) آب پیشنهاد مناسبی برای این افراد است.

    ویژگی های کرم پودر خوب

    پوشانندگی بالا یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک کرم پودر خوب است. استفاده از کرم پودر با کاور بالا به افرادی که پوست صورتشان دارای نواقصی مانند آکنه، جوش و زخم است، توصیه می‌‌شود. نکته دیگر توجه به ضد حساسیت بودن کرم پودر است. از آنجایی که این محصول به عنوان زیرساز آرایش عمل می‌‌کند، در صورت استفاده از انواع نامرغوب آن احتمال بروز حساسیت و مشکلات پوستی وجود دارد. از دیگر ویژگی‌ های کرم پودر با کیفیت، بافت سبک و جلوه طبیعی آن روی پوست صورت است؛ خصوصا اگر از کرم پودر به عنوان یکی از اقلام گریم استفاده شود.

    رنگ کرم پودر: یکی از مسائلی که در انتخاب کرم پودر باید به آن توجه کرد، متناسب بودن آن با رنگ پوست است تا ظاهری طبیعی تر ایجاد کند. یکی از اشتباه های رایج، استفاده از کرم پودر به عنوان سفیدکننده است. امروزه برند های مختلف طیف وسیعی از کرم پودر در رنگ های برنز، تیره، روشن و رنگ پوست را عرضه می‌ کنند که با توجه به نوع پوست می‌ توان از آن ها استفاده کرد.

    برندهای معتبر کرم پودر

    برندهای مختلفی در تولید کرم پودر مشغول فعالیت هستند که از جمله بهترین آن ها می‌توان به کرم پودر هدی بیوتی hudabeauty مک Mac، اکتی پور Actipour، لورال loreal، لانکوم Lancome، دبورا Deborah، بورژوا Bourjois، دوسه Doucce ،منهتن Manhattan ،الارو Ellaro،مکس فکتور Max factor و کلینیکClinique اشاره کرد.

    کرم پودر هدی بیوتی Huda Beauty

    امروز در مجله اینترنتی ایلیار قصد داریم شما را با یکی از بهترین کرم پودر ها با برند هدی بیوتی آشنا کنیم.

    هدا بیوتی یکی از محبوب ترین و پرسروصداترین برندهای لوازم آرایشی در سال های اخیر بوده و روزانه بر محبوبیت و استقبال از محصولات تولیدی این برند در میان ایرانیان افزوده میشود.

    معرفی کرم پودر هدی بیوتی :

    Huda Beauty – برند محبوب در خاورمیانه و ایران

    کرم پودر هدی بیوتی ( hudABEAUTY PRO LONGWEAR NOURISHING WATERPROOF FOUNDTION ) محصولی دیگر از برند هدی بیوتی است که با فرمولاسیون جدید خود و بافت نرم وکرمی، پوشش متوسط و مناسبی به عیوب و لکه های صورت می دهد. هم رنگ کردن بافت و رنگ پوست با یکدیگر، از ویژگی های مهم این کرم پودر است. رنگ دانه هایی بی نظیر که چهره را روشن و صاف کرده و به علاوه ماندگاری بیشتری روی پوست دارد

    • کرم پودر هدی بیوتی
    • hudABEAUTY PRO LONGWEAR NOURISHING WATERPROOF FOUNDTION
    • پوشش دهی متوسط و یکدست
    • بدون ماسیده شدن
    • همخوانی رنگ و بافت پوست
    • نوع تیوپی
    • در سه شماره رنگ
    • پوشش دهی فوق العاده
    • ماندگاری بالا
    • سازگاری با هرنوع پوست
    • تقویت کننده پوست صورت
    • کرم پودر هدی بیوتی huda beauty با کیفیت فوق العاده ضد آب حاوی ضد آفتاب SPF30*PA 35میل
      کرم پودر هدی بیوتی
      کرم پودر هدی بیوتی

    راهنمای خرید کرم پودر

    امروزه خرید اینترنتی، به دست آوردن کالای مطلوب را سرعت بخشیده است. شما با مراجعه به فروشگاه های آنلاین می توانید علاوه بر سرعت بخشیدن به خرید خود، با تنوع محصولات عرضه شده و قیاس بین آن‌ها تجربه بهتری از خرید محصول دلخواه خود را داشته باشید.

    سایت ایلیار دات کام با عرضه برند های متعدد و اورجینال کرم پودر، حق انتخاب بیشتری در اختیار شما قرار می‌‌دهد. کافی است با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ایلیار ، با توجه به نیاز و سلیقه خود و اطمینان از اصل بودن محصول، یک خرید آنلاین را با بهترین قیمت تجربه کنید.

    علل موفقیت

    هنر هدی بیوتی به وجود آوردن آرزو و احساس نیاز ما در موارد آرایشی و بهداشتی و در عین حال ارائه کردن بهترین و زیباترین جواب برای آنهاست که باعث شده ویدیو های او بینندگان زیادی داشته باشد و طرفدارانش ساعت ها برای رونمایی از محصولاتش در صف های طولانی به انتظار بایستند.

    ویدیو های آموزشی مفید و کوتاه، رعایت کردن اصول اخلاقی بلاگری مانند تعداد کم پست های تبلیغاتی و معرفی و بررسی صادقانه و بی طرفانه ی محصولات حتی مشابه موجود در بازار و در هر طیفی از قیمت (از محصولات KKW beauty و Fenti by Rihanna تا محصولاتی که میتوان از داروخانه تهیه کرد)، بروز و پیشگام بودن در این صنعت و مراقبت های پوستی مانند بوتاکس و فیلر، از مهمترین عوامل محبوبیت و موفقیت این شخص در اینستاگرام و در این صنعت است.

    هدی وبسایتش را با یک جمله معرفی کرده و ما نیز سعیمان در ایلیار بر همین اساس است: “اینجا زیبایی به اشتراک گذاشته می شود

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطلب پیشنهادی

    بهترین عطر پاییزی زنانه

    خوشبوترین و بهترین عطر پاییزی زنانه کدام هست؟

     عطر پاییزی زنانه بالاخره فصل زیبای پاییز هم داره فرا میرسه و از گرمای وحشتناک هوا کم …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.